![]() |
|
* op fitness gaan; hier krijg je vaak goede tips en heb je materiaal in overvloed
![]() * zelf met halters/gewichtjes aan de gang. Het beste is om met lichte gewichten en snelle bewegingen te beginnen; als je te zwaar doet, bouw je spiermassa op... en jij wilt vet verliezen, toch? een goede oefening met gewichtjes is om je arm gebogen te houden met je hand naar je schouders en het gewicht in je hand te houden. Dan je onderarm vanuit je schouderbladen omhoog te bewegen. Je kan eventueel met je andere hand je bovenarm te ondersteunen. Als je dit 3 a 4 x per week doet zul je zien dat je triceps sterker word en dat het vet weggaat. * zonder hulpmiddelen aan de gang, bijv. met je ene arm naar beneden drukken terwijl je die arm met de andere arm tegenhoud (snap je ![]() of.. Voor de bank hurken en met je handpalmen op de zitting steunen. knieen gebogen houden in een hoek van 90 graden (voeten plat op de grond) of je benen strekken en dus met je hakken op de grond steunen (iets zwaarder). druk jezelf op met je armen totdat ze gestrekt zijn. dat strekken is belangrijk want daarmee train je je triceps. Misschien heb je wat aan deze link; klik |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Last van Arm tijdens slapen. WillKillForSex | 19 | 10-10-2004 18:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
op je arm slapen vosje16 | 6 | 17-01-2004 14:33 | |
Muziek |
STRETCH ARM STRONG in Ede STP | 169 | 08-10-2003 14:05 | |
Liefde & Relatie |
enorme behoefte om een arm om me heen. vrijgezel | 11 | 20-06-2003 10:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Sterven was voor klimmer geen optie -> Klimmer amputeert eigen arm ekki | 19 | 19-05-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Twee armen Caatje | 12 | 17-02-2002 00:15 |