Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2004, 19:05
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik vind m'n armen te dik in verhouding met de rest van m'n lijf,weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ze dunner worden?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 19:28
Fleurop
Fleurop is offline
* op fitness gaan; hier krijg je vaak goede tips en heb je materiaal in overvloed
* zelf met halters/gewichtjes aan de gang. Het beste is om met lichte gewichten en snelle bewegingen te beginnen; als je te zwaar doet, bouw je spiermassa op... en jij wilt vet verliezen, toch?
een goede oefening met gewichtjes is om je arm gebogen te houden met je hand naar je schouders en het gewicht in je hand te houden. Dan je onderarm vanuit je schouderbladen omhoog te bewegen. Je kan eventueel met je andere hand je bovenarm te ondersteunen. Als je dit 3 a 4 x per week doet zul je zien dat je triceps sterker word en dat het vet weggaat.
* zonder hulpmiddelen aan de gang, bijv. met je ene arm naar beneden drukken terwijl je die arm met de andere arm tegenhoud (snap je ).
of.. Voor de bank hurken en met je handpalmen op de zitting steunen. knieen gebogen houden in een hoek van 90 graden (voeten plat op de grond) of je benen strekken en dus met je hakken op de grond steunen (iets zwaarder). druk jezelf op met je armen totdat ze gestrekt zijn. dat strekken is belangrijk want daarmee train je je triceps.

Misschien heb je wat aan deze link; klik
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 20:01
bassgirl
bassgirl is offline
ja een sport waarbij je je armen goed gebruikt zoals fitness ofzo.. zelf heb ik 12 jaar op turnen gezeten is ook wel goed voor ze moet ik zeggen
Oud 08-05-2004, 20:42
debieltje nr 1
thanks voor de tips
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 21:46
Verwijderd
mayb een powerball gebruiken...
dat is een ing dat je armspieren heel goewd traint als je ermee om kan gaan....
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 22:21
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
De tips die hier gegeven worden zijn voornamelijk om je armen alleen maar dikker te maken, omdat je namelijk spieren gaat kweken. Water Willowglo heeft gelijk. Je moet rustig trainen, niet te zwaar en niet te vaak. Spierpijn duidt op spiergroei.
Ik denk trouwens dat het erg moeilijk is om alleen je armen dunner te maken. Hier zitten spieren in die erg snel reageren op oefeningen en dus heb je een grote kans dat je lichaam wel dunnen wordt, maar je armen dikker worden door de spieren die je kweekt.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 22:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ernst schreef op 08-05-2004 @ 23:21 :
De tips die hier gegeven worden zijn voornamelijk om je armen alleen maar dikker te maken, omdat je namelijk spieren gaat kweken. Water Willowglo heeft gelijk. Je moet rustig trainen, niet te zwaar en niet te vaak. Spierpijn duidt op spiergroei.
Ik denk trouwens dat het erg moeilijk is om alleen je armen dunner te maken. Hier zitten spieren in die erg snel reageren op oefeningen en dus heb je een grote kans dat je lichaam wel dunnen wordt, maar je armen dikker worden door de spieren die je kweekt.
dikke armen door spierballen zien er al beter uit dan dikke armen door vet. Dus dan is het toch nuttig om dit soort oefeningen te doen.
Oud 08-05-2004, 22:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb jarenlang echt fanatiek gezwommen en ik heb nu nog steeds best brede armen maar dan wel gespierd en dus niet echt dik. Zwemmen helpt best goed als je stevigere (boven)armen wilt krijgen, dan moet je alleen wel proberen wat kracht te zetten met je armen want dat doe ik behoorlijk als ik zwem.
Oud 09-05-2004, 08:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Door je armen intensief te trainen wanneer ze al behoorlijk breed zijn, worden ze vaak echt niet slanker hoor. Wel gespierder maar níet slanker. Dan zou je moeten lijnen waardoor je hele lichaam, ínclusief armen, dunner wordt.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:35
debieltje nr 1
mja maar ik ben absoluut niet dik,en m'n armen zijn niet problematisch,kzou ze gewoon mooier vinden als ze wat mooiere vorm hadden,maar normaalgezien hangt het toch af van de soort oefening? van de één krijg je korte spieren maar van de andere lange ofzo...?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten