Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 18:26
boehoe
boehoe is offline
Oke, dit is mijn probleem. Ik draai nu al een tijdje een oudere versie van Mozilla firefox, een prima programma. Alleen de versie die ik nu heb wil ik upgraden, ik draai namelijk op 0.8. De installie van 0.9.1 heb ik succesvol afgerond op een andere pc bij ons thuis. Maar als ik ditzelfde installtiebestand op mijn pc uitvoer, dan krijg ik ineens een setup die aangeeft dat ik Netscape 7.1 aan het installeren ben, en het verdere verloop van de installatie laat ook helemaal niet blijken dat het om de firefox insallatie gaat. Alleen in het beginscherm zie je een plaatje staan dat gebruikt word voor firefox (zon blauwe globe met een vos erom) maar in de toptitel staat weer Netscape 7.1 .
Ik weet nu in ieder geval dat er iets niet deugt met mijn pc en niet met de installtie file. Maar ik heb geen flauw idee waar ik de fout moet zoeken.

info: op alle de pc's hier thuis draai ik Win Xp. Kijk voor systemspecs onderaan dit bericht
Oud 01-07-2004, 18:56
boehoe
boehoe is offline
Ik heb geduld hoor, maar ik dacht voor de zekerheid nog maar even omhoogschoppen voordat iedereen het bericht uit het zicht verliest
Oud 01-07-2004, 19:00
freyk
freyk is offline
Citaat:
@rosf schreef op 01-07-2004 @ 19:56 :
Ik heb geduld hoor, maar ik dacht voor de zekerheid nog maar even omhoogschoppen voordat iedereen het bericht uit het zicht verliest

Is het misschien een idee om ff de .zip in plaats van de installatieprogramma te downloaden?
Oud 01-07-2004, 22:29
boehoe
boehoe is offline
enuh, wat is dan de bedoeling? Mijn vorige Firefox heb ik precies zo op men pc gezet, maar toen had ik er een goede firefox.exe bij, als ik nu op firefox.exe druk krijg ik een crappie ms-dos schermpie en that's it.
Maar dit trucje van jou lost nog steeds niet mijn vraag op (kijk start post).
Wie o wie weet wat er mis is met met WinXP?
Oud 01-07-2004, 22:55
boehoe
boehoe is offline
Nou, problem solved. Ik ben ff uitgelogd met men "gewone" beheerdersaacount, ben toen weer ingelogd met admin account, heb de shit toen wel goed kunnen installen. Ben toen weer ingelogd met mijn normale gebruikeraccount, en voila. hij deed het.

Geloof dat ik zoiets al ergens gelezen had
Oud 01-07-2004, 22:56
Verwijderd
chck je pc eens op virussen en spyware..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 00:52
boehoe
boehoe is offline
het probleem is al opgelost hoor.

Maareh, ik draai btw Norton internet security, ik draai ad-ware regelmatig+spybot en dat zou dus niet het probleem moeten zijn.
Reageren

Regels voor berichten