Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou voor Lloret gaan ben er zelf 8 keer geweest (zo gezellig is het) en 1 keer in salou dat was ook meteen de laatste keer. Er is niet écht veel te doen, wel enkele discotheken (ook iets erbuiten) maar in Lloret is echt meer te doen. Niet alleen qua disco`s ook que gezelligheid winkelen enzenz......
en zeker naar colosos gaan.!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
de sfeer in lloret vond ik erg leuk ja... lekker winkelen enzo.. maar ik denk dat het net zoals salou erg veel zuipen is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben er vorig jaar geweest. Ben toen ook een nacht naar llioret geweest, maar dat vind ik eigenlijk maar niets. Die discotheken waren mijns inziens veel te massaal. Werd in de meeste waar ik ben geweest ook alleen maar trance gedraaid.. Nee ik vond Blanes veel beter. Ben iedere nacht uitgeweest en het is nooit saai geweest. |
![]() |
|
ik ben in geen van beide geweest en dat wil ik zo houden. Alles wat ik er over gehoord heb vind ik vrij....tja....oppervlakkig? Iedereen zuipt zich klem eet een patatje bij 'Friet van Piet' en gaat 's avonds feesten. Kweenie, dat trekt mij nou niet echt. Ik sluit me aan bij Ieke en Quiana.
Zo'n leuke,gezellige, pittoreske plaats lijkt mij veel leuker. Meer dingen te zien, wat minder druk, maar toch met een aantal barretjes voor het nodige nachtleven. ![]()
|
Salou en Lloret, allebei vrij weinig aan.
Althans, het niveau ligt er verschrikkelijk laag! Lloret. De Nederlanders die er komen zijn allemaal schreeuwende Hagenezen (uit Rijswijk of Gouda), aanstellerige meisjes die op proppers vallen omdat dat mannen van de wereld zijn, de mensen die je overdag ziet lopen kom je ´s avonds niet tegen en andersom de mensen die je ´s nachts ziet zul je ook niet op het strand tegenkomen en de discotheken zijn wel grappig, maar er komt een heel verkeerd publiek. Al was Colossos inderdaad nog wel te doen. Salou. Ik ben er geweest voordat Costa ook maar in de maak was, maar inderdaad de proppers zijn er erg vervelend. Maar dat vind ik overal, in Lloret zijn ze eigenlijk nog vervelender! Ik vond de leeftijd vrij laag liggen en De meisjes willen hier nog zoveel mogelijk van de jongens genieten. Het jaar erop doen deze zelfde meisjes net alsof ze volwassen zijn en gaan aanpappen met een groep jongens die ze interesseert. De hele week kliekt de groep samen en aan het eind van de vakantie komen ze erachter dat ze allebei erg dom zijn. Kortom, je ziet gezellige groepjes op het strand liggen wat al snel een heel erg gemaakte indruk achter laat. Wel vermakelijk om naar te kijken. Proppers zijn grappig. Vooral de jongens die daadwerkelijk denken dat die leuke propster geïnteresseerd is in jongens met wat overgewicht en een onverstaanbaar dialect. De meisjes die blind geloven in de praatjes van mannelijke proppers zijn ook leuk, maar erg voorspelbaar. Qua uitgaan kun je beter naar Pacha gaan, want de kroegen zijn er te druk en té gezellig om écht een leuke avond te hebben en de discotheken zijn vrij klein voor het geld wat ze vragen. Al heb ik me er elke avond wel goed weten te vermaken. Uitstapje naar Barcelona is wel leuk en als je helemaal ziek bent van elke keer dezelfde rotkoppen, kun je ook nog een nachtje stappen in Malgrat overwegen. Met de trein kun je prima heen en weer, al zal een taxi ook niet duur zijn. Beide plaatsen heb ik nu meegemaakt en heb me er prima weten te vermaken, maar ga er nooit meer naar toe!!! Leuk om met vrienden naar toe te gaan, maar vraag niet aan iemand hoe je kookwekker schrijft. Het zal je shockeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
k ![]() ![]() ![]() Malgrad ben ik ook geweest maar dat viel me een beetje tegen. vrij saai en net een tweede nederland. Ik heb veel goede verhalen over blanes gehoord, dat lijkt me ook wel leuk. --> de trein vond ik in malgrad wel erg fijn. goedkoop en snel in barbelona. maar ik ga in de meivakantie naar salou dus dan valt het er wel mee. Dan zullen de meeste mensen wel weten hoe ze kookwekker moeten spellen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Uh jah dat is nou juist de bedoeling van een vakantie in Lloret of Salou. Je een keer uitleven zonder dat anderen gaan lopen zeiken dat je je wat meer op niveau moet gedragen!!!!!!!!!!! En sorry hoor, maar waarneer komen Hagenezen uit GOUDA het ligt er nog eens vlakbij!!!!! Dus niks geen kwaad over Gouda, er komen ook gewoon decent mensen uit. Huh, over niveau gesproken!!??? Ga zeker naar LLORET, ik ben in beide geweest en Lloret is VET beter. Ik vond ook dat Salou heel erg 'ouderlijk' was en ook aardig veel gezinnen. In Lloret is het ook veel knusser en de disco's zijn vet beter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar mijn oprechte excuses, ik wist niet dat hier Gouda extremisten waren. En wat mij betreft mag je je overal uitleven hoor. Feit dat Nederlanders zo vervelend zijn op vakanties etc. komt voort uit de dwangneurose om vooral heel erg te letten op hetgeen andere mensen denken en van je vinden. Op vakantie, met carnaval of twee keer per jaar op een willekeurige zaterdagavond mogen de remmen wel los. Uitleven heeft niets met niveau te maken. Weten waarom je jezelf wilt uitleven wel. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
This would sharpen you up and make you ready for a bit of the old ultra-saai #1204 Uice | 500 | 04-11-2010 22:57 | |
Seksualiteit |
Geen relatie. Wel seks?! LOLA3000 | 56 | 31-08-2006 13:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Beeldvorming allochtonen nog negatiever SSER | 196 | 26-01-2004 15:46 | |
Muziek |
LasKetchup en de Vengaboys Snakeboy | 20 | 30-08-2003 22:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kut-Marokkanen Miss_Maroc | 254 | 23-11-2002 00:57 | |
Liefde & Relatie |
Waar komen de HOT"STE" jongens/meiden vandaan? Droppie-temp | 71 | 17-04-2002 15:18 |