Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2004, 17:01
Verwijderd
lijkt me duidelijk. Waar moeten we heen, salou of Lloret?
Advertentie
Oud 15-02-2004, 17:28
Verwijderd
Allebei even erg en verschrikkelijk (maar juist daarom zo leuk ). Nee, het maakt helemaal niets uit alleen denk ik dat je in Lloret iets meer leuke discotheken hebt.
Oud 15-02-2004, 20:19
Ieke
Ieke is offline
Helemaal niks voor mij. Allebei even erg, alleen maat feesten en zuipen. Doe mij maar iets interresanters, wat rust en ook een aantal boeiende dingen om te bekijken.
Oud 15-02-2004, 20:33
Dolores
Dolores is offline
Ik vind het allebei niets, maar een vriend van me is vorig jaar naar Salou geweest en was er zeer over te spreken.
Oud 15-02-2004, 20:34
Hagel
Hagel is offline
Lloret is leuker voor jongeren vind ik zelf. Ben vroeger vaak in Lloret geweest (of nou een buitenwijk van Lloret, Fanals oid) en heb me er altijd goed vermaakt.
Oud 15-02-2004, 20:39
skeleton
skeleton is offline
Lloret 4 sure... 2 jaar terug naar Salou geweest maar in Lloret ( ben daar vorig jaar geweest ) is veel meer te doen!!
Oud 15-02-2004, 21:12
lucy48
lucy48 is offline
Beide niet
Oud 16-02-2004, 07:21
checko
checko is offline
Lloret... veel leuker dan Salou, vooral voor jongeren.
Oud 16-02-2004, 08:43
Liss
Liss is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 15-02-2004 @ 22:12:
Beide niet
Oud 16-02-2004, 13:12
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
salou is een beetje voor de ouderen.....20-30 en 65+
Oud 16-02-2004, 14:02
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 16-02-2004 @ 14:12:
Oh ik ken een meisje die er vorig jaar is geweest en die vond dat er juist heel veel van 16 rondliepen.
Oud 16-02-2004, 16:52
ratjas
ratjas is offline
lloret da place to be ( ff in de zomer dan)
Oud 19-02-2004, 09:49
Bram
Bram is offline
Salou en Lloret kunnen niet tippen aan Mallorca.
Oud 19-02-2004, 09:50
Bram
Bram is offline
Citaat:
what the fuck?? Salou is voor 16-jarigen ja !
Oud 19-02-2004, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Bram schreef op 19-02-2004 @ 10:50:
what the fuck?? Salou is voor 16-jarigen ja !
in het voorseizoen is het juist weer beter voor de wat ouderen
Oud 19-02-2004, 15:26
forumfreakie
forumfreakie is offline
Volgens mij maakt het weinig uit. Wij zaten in een klein stadje in de buurt van Barca en daar was het ook goed feesten, uitgaan, mooi strand, leuke dingen te doen.

Het is alleen dat Salou de naam heeft, maar het is volgens mij allemaal een beetje hetzelfde.
Oud 19-02-2004, 16:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
Bram schreef op 19-02-2004 @ 10:49:
Salou en Lloret kunnen niet tippen aan Mallorca.
das dan ook een heel stuk duurder
Oud 19-02-2004, 18:26
Spongsiebob
Spongsiebob is offline
Salou... niet (te) druk, niet zon opgefokte kut sfeer en vlakbij alles. Voor een taxi van Salou naar Lloret ben je 10 eurie kwijt! Tis overdag rustig en savonds een leuk uitgaans leven. Kortom...als je dan echt moet kiezen...zou ik naar Blanes gaan. Heb trouwens van meerdere mensen gehoord dat je niet in Salou wilt zitten omdat het daar stikt van de plakkerige proppers!
Oud 19-02-2004, 18:27
Spongsiebob
Spongsiebob is offline
Pardon had het in me vorige bericht over Blanes !!
Oud 20-02-2004, 15:01
Miracle
Miracle is offline
Salou vond ik niet zo geweldig, dus misschien dat lloret leuker is
Oud 26-02-2004, 17:22
priscilla17
priscilla17 is offline
hey ik ga al 6 jaar naar salou, en ga dit jaar weer.
er zijn genoeg jongeren daar in de zomer vakantie maar ook in de mei vakantie hoor.
en met de proppers valt het best mee, het is maar hoe je er op reageerd en welke propper op je afkomt,maar dat heb je overal.

groetjes
Oud 26-02-2004, 17:25
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 15-02-2004 @ 22:12:
Beide niet
Oud 26-02-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
priscilla17 schreef op 26-02-2004 @ 18:22:
hey ik ga al 6 jaar naar salou, en ga dit jaar weer.
er zijn genoeg jongeren daar in de zomer vakantie maar ook in de mei vakantie hoor.
en met de proppers valt het best mee, het is maar hoe je er op reageerd en welke propper op je afkomt,maar dat heb je overal.

groetjes
proppers heb ik afgelopen jaar in de mei vakantie niet gezien. alleen de heinikenhoek was toen open
En ja er zijn jongeren genoeg. Salou is gewoon super.

maar ik ga ook meestal een x naar reus en tarragona en jullie?
Oud 26-02-2004, 17:47
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Ieke schreef op 15-02-2004 @ 21:19:
Helemaal niks voor mij. Allebei even erg, alleen maat feesten en zuipen. Doe mij maar iets interresanters, wat rust en ook een aantal boeiende dingen om te bekijken.
Oud 26-02-2004, 17:55
enix
enix is offline
Je Kunt ook gewoon thuis blijven als je er niet uitkomt.....
Oud 26-02-2004, 20:22
Miss-Blunt
Miss-Blunt is offline
Ik zou voor Lloret gaan ben er zelf 8 keer geweest (zo gezellig is het) en 1 keer in salou dat was ook meteen de laatste keer. Er is niet écht veel te doen, wel enkele discotheken (ook iets erbuiten) maar in Lloret is echt meer te doen. Niet alleen qua disco`s ook que gezelligheid winkelen enzenz......

en zeker naar colosos gaan.!!!
Oud 27-02-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Miss-Blunt schreef op 26-02-2004 @ 21:22:
Ik zou voor Lloret gaan ben er zelf 8 keer geweest (zo gezellig is het) en 1 keer in salou dat was ook meteen de laatste keer. Er is niet écht veel te doen, wel enkele discotheken (ook iets erbuiten) maar in Lloret is echt meer te doen. Niet alleen qua disco`s ook que gezelligheid winkelen enzenz......

de sfeer in lloret vond ik erg leuk ja... lekker winkelen enzo.. maar ik denk dat het net zoals salou erg veel zuipen is.
Oud 27-02-2004, 11:00
Lily
Lily is offline
Citaat:
Miss-Blunt schreef op 26-02-2004 @ 21:22:

Ik ben 1 keer in Lloret geweest, en ik vond het wel leuk voor een keer (maar ook nooit meer)...en ik zou zeker niet naar Colossos gaan ! Dat vond ik nou juist de minst leuke tent .
Oud 29-02-2004, 15:48
Doefus
Doefus is offline
Blanes
Oud 29-02-2004, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Lady-DC schreef op 29-02-2004 @ 16:48:
Blanes
is dat nou echt de uitgaansplaats?
Oud 29-02-2004, 18:19
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 29-02-2004 @ 19:18:
is dat nou echt de uitgaansplaats?
het is er gezellig....en je kan er leuk uitgaan!!!
Oud 01-03-2004, 16:16
Ivo-17
Ivo-17 is offline
Ik ben naar salou geweest maar ik ga er niet nog eens heen. Ik heb het er wel gezien. Disco Snoopy's is wel leuk. Maar ik geef dit jaar de voorkeur aan Lloret
Oud 01-03-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Lady-DC schreef op 29-02-2004 @ 19:19:
het is er gezellig....en je kan er leuk uitgaan!!!
toen ik in malgrad logeerde ben ik er wel ff geweest, ik vond het niet echt een super uitgaansstad voor mij gevoel. maar mss is het wel erg gezellig
Oud 01-03-2004, 17:03
dr.phil 2
dr.phil 2 is offline
het maakt niks uit, allemaal een pot nat
Oud 02-03-2004, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Blanes
IDD! Het is niet zo groot als llioret of salou, maar je vermaakt je er prima! Er zitten vooral leuke kroegen! En qua discotheken zou ik zeker naar Las Vegas en De Arena gaan.

Ik ben er vorig jaar geweest. Ben toen ook een nacht naar llioret geweest, maar dat vind ik eigenlijk maar niets. Die discotheken waren mijns inziens veel te massaal. Werd in de meeste waar ik ben geweest ook alleen maar trance gedraaid.. Nee ik vond Blanes veel beter. Ben iedere nacht uitgeweest en het is nooit saai geweest.
Oud 02-03-2004, 12:12
Shox
Shox is offline
Ibiza! haha nee ik zou persoonlijk voor Lloret kiezen, veel meer discotheken en barretjes, kroegen etc.
Oud 03-03-2004, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Blanes
Absoluut, niet meer

Ik kwam gewoon in klein holland terecht
Oud 03-03-2004, 13:38
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Calella
Oud 03-03-2004, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 03-03-2004 @ 12:26:
Absoluut, niet meer

Ik kwam gewoon in klein holland terecht
ja dat vond ik ook, was ook zo in malgrad en callela. is een stuk minder in salou. maar als ik het zo hoor is lloret een stuk gezelliger.
Oud 07-03-2004, 15:20
Firefly182
Firefly182 is offline
ik ben in geen van beide geweest en dat wil ik zo houden. Alles wat ik er over gehoord heb vind ik vrij....tja....oppervlakkig? Iedereen zuipt zich klem eet een patatje bij 'Friet van Piet' en gaat 's avonds feesten. Kweenie, dat trekt mij nou niet echt. Ik sluit me aan bij Ieke en Quiana.

Zo'n leuke,gezellige, pittoreske plaats lijkt mij veel leuker. Meer dingen te zien, wat minder druk, maar toch met een aantal barretjes voor het nodige nachtleven.
Oud 15-03-2004, 12:38
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
salou is een beetje voor de ouderen.....20-30
ouderen?
Oud 15-03-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Denyse schreef op 15-03-2004 @ 13:38:
ouderen?
dat zijn toch jongeren? echte ouderen gaan enaar benidorm om daar te overwinteren.
Oud 15-03-2004, 18:10
AGH
AGH is offline
Salou en Lloret, allebei vrij weinig aan.
Althans, het niveau ligt er verschrikkelijk laag!
Lloret.
De Nederlanders die er komen zijn allemaal schreeuwende Hagenezen (uit Rijswijk of Gouda), aanstellerige meisjes die op proppers vallen omdat dat mannen van de wereld zijn, de mensen die je overdag ziet lopen kom je ´s avonds niet tegen en andersom de mensen die je ´s nachts ziet zul je ook niet op het strand tegenkomen en de discotheken zijn wel grappig, maar er komt een heel verkeerd publiek. Al was Colossos inderdaad nog wel te doen.
Salou.
Ik ben er geweest voordat Costa ook maar in de maak was, maar inderdaad de proppers zijn er erg vervelend. Maar dat vind ik overal, in Lloret zijn ze eigenlijk nog vervelender!
Ik vond de leeftijd vrij laag liggen en
De meisjes willen hier nog zoveel mogelijk van de jongens genieten.
Het jaar erop doen deze zelfde meisjes net alsof ze volwassen zijn en gaan aanpappen met een groep jongens die ze interesseert. De hele week kliekt de groep samen en aan het eind van de vakantie komen ze erachter dat ze allebei erg dom zijn.
Kortom, je ziet gezellige groepjes op het strand liggen wat al snel een heel erg gemaakte indruk achter laat. Wel vermakelijk om naar te kijken.
Proppers zijn grappig. Vooral de jongens die daadwerkelijk denken dat die leuke propster geïnteresseerd is in jongens met wat overgewicht en een onverstaanbaar dialect.
De meisjes die blind geloven in de praatjes van mannelijke proppers zijn ook leuk, maar erg voorspelbaar. Qua uitgaan kun je beter naar Pacha gaan, want de kroegen zijn er te druk en té gezellig om écht een leuke avond te hebben en de discotheken zijn vrij klein voor het geld wat ze vragen. Al heb ik me er elke avond wel goed weten te vermaken.
Uitstapje naar Barcelona is wel leuk en als je helemaal ziek bent van elke keer dezelfde rotkoppen, kun je ook nog een nachtje stappen in Malgrat overwegen. Met de trein kun je prima heen en weer, al zal een taxi ook niet duur zijn.

Beide plaatsen heb ik nu meegemaakt en heb me er prima weten te vermaken, maar ga er nooit meer naar toe!!! Leuk om met vrienden naar toe te gaan, maar vraag niet aan iemand hoe je kookwekker schrijft. Het zal je shockeren.
Oud 15-03-2004, 21:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zou voor Lloret gaan. Maar ik vind het overal wel gezellig
Oud 17-03-2004, 09:55
jeas
jeas is offline
eerst 1 week feesten in Lloret en dan 1 week rusten in Cala d Or (Mallorca).

lekker met de auto dus kan gaan en staan waar ik wil.
Oud 17-03-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 15-03-2004 @ 19:10:

Uitstapje naar Barcelona is wel leuk en als je helemaal ziek bent van elke keer dezelfde rotkoppen, kun je ook nog een nachtje stappen in Malgrat overwegen. Met de trein kun je prima heen en weer, al zal een taxi ook niet duur zijn.

maar vraag niet aan iemand hoe je kookwekker schrijft. Het zal je shockeren.

ko-k-w-e-k-k-e-r ik ga naar salou en ben in lloret geweest en ik weet hoe ik het moet schrijven
Malgrad ben ik ook geweest maar dat viel me een beetje tegen. vrij saai en net een tweede nederland. Ik heb veel goede verhalen over blanes gehoord, dat lijkt me ook wel leuk. --> de trein vond ik in malgrad wel erg fijn. goedkoop en snel in barbelona.
maar ik ga in de meivakantie naar salou dus dan valt het er wel mee. Dan zullen de meeste mensen wel weten hoe ze kookwekker moeten spellen
Oud 17-03-2004, 21:08
Remix
Remix is offline
Citaat:
AGH schreef op 15-03-2004 @ 19:10:
Lloret.
De Nederlanders die er komen zijn allemaal schreeuwende Hagenezen (uit Rijswijk of Gouda), aanstellerige meisjes.....

Uh jah dat is nou juist de bedoeling van een vakantie in Lloret of Salou. Je een keer uitleven zonder dat anderen gaan lopen zeiken dat je je wat meer op niveau moet gedragen!!!!!!!!!!!

En sorry hoor, maar waarneer komen Hagenezen uit GOUDA het ligt er nog eens vlakbij!!!!! Dus niks geen kwaad over Gouda, er komen ook gewoon decent mensen uit. Huh, over niveau gesproken!!???

Ga zeker naar LLORET, ik ben in beide geweest en Lloret is VET beter. Ik vond ook dat Salou heel erg 'ouderlijk' was en ook aardig veel gezinnen. In Lloret is het ook veel knusser en de disco's zijn vet beter.
Oud 19-03-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Remix schreef op 17-03-2004 @ 22:08:
Uh jah dat is nou juist de bedoeling van een vakantie in Lloret of Salou. Je een keer uitleven zonder dat anderen gaan lopen zeiken dat je je wat meer op niveau moet gedragen!!!!!!!!!!!
Het feit dat je je op dát niveau wilt uitleven zegt al genoeg over dat niveau
Oud 20-03-2004, 11:33
Verwijderd
Ik ben 4 jaar geleden in Lloret de Mar geweest en ik vond het er vreselijk. Veel te druk.
Oud 20-03-2004, 16:41
AGH
AGH is offline
Citaat:
Remix schreef op 17-03-2004 @ 22:08:

En sorry hoor, maar waarneer komen Hagenezen uit GOUDA het ligt er nog eens vlakbij!!!!! Dus niks geen kwaad over Gouda, er komen ook gewoon decent mensen uit. Huh, over niveau gesproken!!???
Vraag dan maar eens aan een gemiddelde bierbeuk met ketting erover waar hij vandaan komt. Als ie Den Haag schreeuwt moet je vervolgens even verder vragen en dan komt hijzelf tot de conclusie dat hij eigenlijk uit Zoetermeer komt, maar dat dat eigenlijk wel heel erg veel op Den Haag lijkt.
Maar mijn oprechte excuses, ik wist niet dat hier Gouda extremisten waren.

En wat mij betreft mag je je overal uitleven hoor.
Feit dat Nederlanders zo vervelend zijn op vakanties etc. komt voort uit de dwangneurose om vooral heel erg te letten op hetgeen andere mensen denken en van je vinden.
Op vakantie, met carnaval of twee keer per jaar op een willekeurige zaterdagavond mogen de remmen wel los.
Uitleven heeft niets met niveau te maken.
Weten waarom je jezelf wilt uitleven wel.
Advertentie

Regels voor berichten