Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Aangezien trouwen of kinderen nemen er niet aan zit te komen, voor zover ik dat hieruit op kan maken, is deze relatie gedoemd te eindigen. Zoals iedere relatie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic : als ik jou was zou ik ook proberen om er eens rustig over te praten, werkt het niet, zou ik hen gewoon negeren.. Ze hebben zich niet te moeien met jouw leven en toekomst, je moet zelf maar kiezen of je verder wil met deze jongen of niet? Probeer dit toch aan hun verstand te brengen. Conservatieve ouders zijn er altijd hoor, .. je zal wel zien hoe het bij jou verloopt? Drie jaar is toch al een tijdje, dat kan je niet zomaar eventjes weggooien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij kan al 3 jaar goed met hem opschieten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij op liefde (en liefde is meer dan 'verliefd zijn'). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwen heeft niets met liefde te maken. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spreek jij uit ervaring? Of heb je je mening ergens anders op gebaseerd? Ik ben erg benieuwd naar de argumentatie achter wat je zegt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien voegt het voor jou niks toe, maar dat betekend niet automatisch dat dat voor iedereen zo is, lmd. Qua liefde voegt het misschien idd weinig toe, als in dat het niks extra's geeft, maar dat is iets anders dan dat het niks met liefde te maken heeft. Maar goed, we gaan nogal offtopic. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk dat je toch nog eens met je ouders moet gaan praten. Probeer hen duidelijk te maken dat het jou leven is, en jou vriendje. Vraag ze eens of het bij hen ook zo gegaan is, dat je opa zei tegen je vader: dit is een leuk meisje, hiermee moet je een relatie krijgen. Probeer het een beetje te spiegelen op hen, dan zien ze misschien dat het niet eerlijk is om je zo te behandelen. Dan wens ik je verder nog veel liefde en plezier met je vriend! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarom zou je tegen je gevoelens ingaan, toevallig omdat je ouders het zeggen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #118 Pruts0r | 494 | 17-01-2008 22:06 | |
Liefde & Relatie |
Twijfelen over je gevoelens... LA BLADIRA | 22 | 12-02-2005 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Liefde & Relatie |
Brief voor ex-vriendin niet of wel versturen? Spray rebel | 52 | 08-10-2004 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Geloof is alles of niets / Aisha *~SaBoTaGe~* | 21 | 30-06-2004 22:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |