Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() iig de kans is klein maar als je echt te bang bent ga naar de dokter, die kan je wel helpen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() P.S. ze is niet aan de pil (niet regelmatig) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moest ook ooit in het weekend de morning after pil, ik heb toen gebeld met de doktersdienst en zij hebben er toen voor gezorgd dat ik bij de 'noodapotheek' die morning after pil op kon halen. Maar ik was wel al 18, weet niet of dat uitmaakt. Het is dat ik het mijn vader heb verteld, maar anders had hij niets geweten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatste dagen alleen maar over na gedacht en geen actie ondernomen (bekomen van de schrik nog ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen wanneer je ouders de rekening thuis krijgen komen ze erachter. Dokters zijn echter ook de slechtsten niet en vinden daar samen met jou ook wel weer een oplossing voor, bijvoorbeeld contant betalen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bel morgenochtend in ieder geval even met de huisarts en vraag om advies. Daarmee ben je nog niets verplicht en niemand hoeft daarachter te komen. En hopelijk leer je van je fouten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BEDANKT!!.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En succes! |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het blijft een erg bekrompen opmerking van Shitonya. Hebben we de vooroordelen weer he, olé! |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Na hoe lang zonder condoom? Volk | 26 | 23-05-2011 18:16 | |
Seksualiteit |
[SOA] Gepijpt worden zonder condoom aap777 | 9 | 21-02-2005 15:30 | |