Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2004, 07:50
meisje
meisje is offline
In Irak, de 'moordenaars' vonden dat het beleid van de Amerikanen nog hetzelfde was en moet veranderen.

Het is natuurlijk heel erg, maar ik ben blij dat een onschuldige burger er niet met zijn haren bij is gesleept.
Advertentie
Oud 29-06-2004, 09:11
little nemo
little nemo is offline
ik kan me vergissen, maar heeft een soldaat niet ook een familie en een gezin??? ...like, er is geen sprake van een gevechtssituatie waarin hij sneuvelde dus vind ik niet dat je onderscheid moet maken
Oud 29-06-2004, 09:39
Skyrise
Skyrise is offline
misdaad is misdaad

straf is straf

beide partijen zijn geen lieverdjes... ach wat jammer nou
Oud 29-06-2004, 09:49
Verwijderd
Een soldaat is net zo 'schuldig' als ieder ander mens. Niemand verdient te sterven.
Oud 29-06-2004, 10:04
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ach ja, wat valt hier nou nog over te zeggen.
Oud 29-06-2004, 10:38
Verwijderd
Tiswah?
Oud 29-06-2004, 13:17
Verwijderd
Tiswah.
Oud 29-06-2004, 14:10
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Dit komt toch steeds weer neer op dezelfde discussie. Vermoorden blijft vermoorden en dat valt in mijn ogen niet goed te keuren.
Oud 29-06-2004, 14:29
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
meisje schreef op 29-06-2004 @ 08:50 :
In Irak, de 'moordenaars' vonden dat het beleid van de Amerikanen nog hetzelfde was en moet veranderen.

Het is natuurlijk heel erg, maar ik ben blij dat een onschuldige burger er niet met zijn haren bij is gesleept.
Soldaat heeft er voor gekozen zijn leven in gevaar te zetten. Ik vind soldaten daarom al niet goed voor zijn eventuele familie e.d.

Ten tweede vind ik het raar om het leger in te gaan, ik zou zelf niet een beroep kiezen waarin ik mogelijk mensen moet vermoorden.
Oud 29-06-2004, 14:40
Copycat
Copycat is offline
Executie blijft wreed. Geld voor beide partijen.
Oud 29-06-2004, 14:54
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Lotte schreef op 29-06-2004 @ 15:29 :
Soldaat heeft er voor gekozen zijn leven in gevaar te zetten. Ik vind soldaten daarom al niet goed voor zijn eventuele familie e.d.

Ten tweede vind ik het raar om het leger in te gaan, ik zou zelf niet een beroep kiezen waarin ik mogelijk mensen moet vermoorden.
En stel dat je het helemaal niet met die oorlog eens bent, wat dan?
Oud 29-06-2004, 15:06
p5ycho
p5ycho is offline
hebben ze z'n hoofd dr ook weer afgehaald?¿ ik zou zegge dat dat geen mensen zijn die irakezen. mooie plek om kernafval te dumpen dat verrote achterlijke kutland.
Oud 29-06-2004, 15:24
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
p5ycho schreef op 29-06-2004 @ 16:06 :
hebben ze z'n hoofd dr ook weer afgehaald?¿ ik zou zegge dat dat geen mensen zijn die irakezen. mooie plek om kernafval te dumpen dat verrote achterlijke kutland.
oh ja, want wat een paar fundamentele moslims doen is representatief voor het hele land
Oud 29-06-2004, 15:57
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
p5ycho schreef op 29-06-2004 @ 16:06 :
Oud 29-06-2004, 16:51
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ik denk niet dat het veel nut heeft om voor elke geëxecuteerde Amerikaan een nieuwe thread te maken.

Regels voor berichten