Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik had op m'n eerste rapport dit jaar een 8,2 of zoiets. Met een 10 voor een repetitie erbij!! Heb net een schoolexamen gedaan, 8,8 voor gehaald!!! Ik ben zo happy dat ik dit wel even moet zeggen.
Heb trouwens wel wiskunde A 1,2 -xxxx- me (Atheneum 5)
|
![]() |
een 7, en das slecht voor mij, maart jah, er zat een hoofdstukje bij dat ik niet erg leuk vond (die stomme grafieken waarnaar je een kwartier moet zoeken op je GR) Ik doe BTW wis B en ik zit in 4 atheneum
|
![]() |
Reageren alleen de mensen die goed zijn in wiskunde ofzo? Ik vind wiskunde in de 2e fase nl. echt te moeilijk hoor (aangezien de gemiddelden in onze klas rond de 4,5 liggen
![]() Ik stond op mn vorige rapport een 6 (net aan) maar dit rapport.......zal wel ietsiepietsie lager zijn. Oh ja, ik do wi B1 en zit in 5VWO [Dit bericht is aangepast door WickedKimmie (07-01-2002).]
|
![]() |
zoooo dan!!!! Ik heb maar een 6je! Voor Wiskunde A 1,2. Maar dat komt vooral omdat ik in de 4e en 5e niet zo mn best heb gedaan. En nog steeds niet. Ik zou eigenlijk wel hoger moeten kunne scoren. Maarja, die laatste 2 schoolonderzoeken tellen maar voor 1/8 deel mee ofzo, dus moet ik nog wel een paar dikke 7s halen om van die 5,6 een 6,5 te maken, wil ik nog wat hoger op mn rapport halen....
(Atheneum 6) |
![]() |
|
Er is dus al een topicje over cijfers... en om het niveau nog enigszins redelijk te houden.... naja kun je daar leuk verderblasten, dat topic is algemener.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
zijn er ervaringen met N&G profiel + WiB + M&O? Hpstefan | 13 | 22-04-2011 09:08 | |
Studeren |
twijfel tussen twee studies Verwijderd | 11 | 16-06-2010 14:07 | |
Algemene schoolzaken |
Evalueer je profiel- en/of vakkenkeuze Balance | 60 | 01-11-2007 07:42 | |
Algemene schoolzaken |
Wat was/is/word je PWS-onderwerp? Marloeske | 156 | 14-11-2004 20:56 | |
Psychologie |
Wat zijn jouw sterkste intelligenties? Ciao Che | 59 | 27-05-2003 16:04 | |
Eindexamens 2003 |
hoe is jouw situatie met verwachte cijfers? surena | 3 | 27-05-2003 08:37 |