Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En mijn vriend en ik hebben bijna 2,5 jaar iets met elkaar. We zien elkaar in de weekenden, soms tussendoor en in de vakanties. Verder bellen we voor het slapen gaan en we smsen af en toe. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb 7,5 maanden iets met mijn vriend (ook 19), en ik vind het wel fijn om iedere dag iets te horen/van me te laten horen, dus een smsje, mailtje of pm ofzo. Op dat laatste kreeg ik amper respons, dus dat heb ik maar opgegeven
![]() ![]()
||
Citaat:
Ach ja, boeiend. ![]()
|
Verwijderd
|
ongeveer elke dag ('wonen' [sinds januari] 5 à 6 dagen in de week 'samen'), dat vinden we prima zo (zolang we af en toe ook zonder elkaar iets kunnen doen) we zijn iets meer dan een half jaar bij elkaar en zijn 19 en 24 (bijna 25)
als we elkaar een dagje niet zien hangen we gegarandeerd aan de telefoon. sms'en doen we veel. xxx Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 22:04. |
![]() |
|
Ik zie mijn vriend nu eigenlijk alleen nog in het weekend. Omdat hij is gaan studeren in een andere stad. Daarvoor zagen we elkaar op school en vaak ook nog in het weekend dus bijna elke dag. Ik vind het niet leuk dat ik hem nu nog maar zo weinig zie, maar het went. En het is nu extra leuk als ik hem wel zie.
We hebben 2 jaar wat en zijn 18 en 19
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of ik hem nou elke dag spreek, ik hou het niet zo bij eigenlijk. Ik bel in ieder geval niet elke dag met hem, gewoon als een van ons er zin in heeft of iets te melden/vragen heeft. Af en toe een smsje, af en toe een mailtje.. En dan komen we elkaar ook nog wel eens tegen op het forum of op LJ en heel af en toe op MSN. Ik zie hem gemiddeld twee nachtjes per week (en dan dus de avond ervoor en dag erna)
Ik vind het in ieder geval geenszins teveel. Het gaat lekker vanzelf en natuurlijk, dus ik ben er ook niet zo mee bezig. Ik laat wel vaker wat van me horen dan hij. Hij is 20, ik ben 19. We hebben nu iets langer dan 14 maanden.. |
![]() |
|
Ik heb nu al wat meer dan een maand met me lieve vriendin, ze zat dit en afgelopen jaar bij mij in de klas, dus zagen we elkaar elke dag totdat we examens hadden en de vrije weken ervoor, zagen we elkaar eigelijk niet meer, af en toe eventjes. Na mijn examens (en de hare) ging zij op vakantie en begon ik aan een autorijcursus dus zagen we elkaar 2 weken niet, daarna hadden we allebei een herexamen en zagen elkaar dus ook niet en nu is zij begonnen met autorijcursus en zie ik haar dus ook niet want we hebben allebei geen tijd...pas volgende week als zij dr rijexamen heeft gedaan zullen we weer tijd hebben! Dit vind ik zelf echt nei tleuk, want we hebben met elkaar maar ik zie haar eigenlijk niet, en als ik dr zie is t voor 10 min ofzo bij haar op werk of zij bij mij als ze op werk even langskomt
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben 17, hij is 20. We zien elkaar alleen in het weekend en spreken elkaar elke dag wel
![]() We hebben nu 2,5 maand ![]() ![]()
|
![]() |
mijn schatje en ik zijn alletwee 17 en hebben nu 10 maand ik zie hem ongeveer 3/4 keer in de week, soms met anderen erbij want we hebben verschillende vriendengroepjes (dat is soms wel vervelend ja) en tijdens de examens zag ik hem ma 1 keer in de week, fucking weinig ma nu is het vakantie dan komt alles goed!
|
we hebben nu ruim 2 jaar en 4 maanden... we zien elkaar elke dag, behalve een keer dat hij twee weken op vakantie ging *ook alweer 2 jaar geleden* en ja, soms work wel beetje snauwig omdat ik hem zo vaak zie, maar meestal work er alleen maar blij van..
![]() en ohja, hij is 18 en ik ben 16
|
![]() |
Mijn vriendje en ik hebben vandaag om precies te zijn 6 maanden, 14 dagen en ongeveer 5 uur
![]() Ik zie hem denk ik 4x per week, en nu het vakantie is wat vaker.. Ik zie hem wel genoeg zo denk ik: in het begin zagen we elkaar elke dag, maar dan heb je ook geen leven meer, dus het is voorbij daarmee! Het gaat echt goed: hij en ik pikken best veel van elkaar, zolang we weten dat we elkaar maar lief vinden ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ik ben 16, mijn vriendin is 18. Ze woont ver weg, dus we zien elkaar niet zo vaak, ik denk dat een weekend in de twee weken een mooi gemiddelde is. We hebben nu meer dan vier maanden een relatie. Natuurlijk zou ik haar wel eens wat vaker willen zien, maar het gaat over het algemeen best goed zo. We spreken elkaar bijna elke dag.
|
![]() |
|
Ik ben 16, mijn vriend is 22
hij woont in Hoensbroek ik in Sittard, hij heeft wel auto, das makkelijk ik zie hem 4/5 keer per week en spreek hem IEDERE dag, (telefoon) ![]() maar ik moet zeggen, het kan mij allemaal niet genoeg zijn!! ik hou ontzettend veel van hem, en ik wil het liefste met hem samenwonen, hij ook met mij, maar ik ben nog te jong...
|
Verwijderd
|
Meestal zo van vrijdagavond-zaterdag eind van de middag en zaterdagavond-zondag begin van de middag. En vaak doordeweeks nog een keer.
Maar als ik in Enschede ben, dan zien we elkaar wel vaker, dan eigenlijk elke dag behalve als een van ons een andere afspraak heeft. Maar dan niet aan één stuk door ofzo. En nee, ik vind het niet te veel, want mocht ik of hij geen zin hebben om sociaal te zijn ofzo, nouja, dan zien we elkaar eens niet, dat maakt ook niet zo veel uit. Oh, en we zijn 19 en hebben nu 1 jaar en 7 maanden wat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe vaak zien/spreken jullie je vriend/vriendin per week ?
Elke dag, we wonen samen. Als dat iedere dag is, vind je dat dan niet soms teveel worden ? Nee. Beiden gaan we naar school en werken we. We zien elkaar eigenlijk alleen 's avonds. Hoelang hebben jullie met elkaar > 2,5 jaar en hoe oud zijn jij en je vriend/vriendin ? Ik 19, hij 22. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Welke sport,hoevaak per week en waarom? lakyie | 369 | 29-06-2013 21:01 | |
Seksualiteit |
hoevaak achtermekaar klaarkomen netty_dushi | 30 | 14-02-2007 16:09 | |
Eten & Drinken |
Hoevaak? ikkuh15 | 18 | 20-05-2006 01:09 | |
Seksualiteit |
Hoevaak per week? Ireentje | 32 | 16-04-2003 16:10 | |
Seksualiteit |
Hoevaak masturberen de meisjes eigenlijk. EMINEM17 | 48 | 22-06-2002 15:00 | |
Vrije tijd |
kleine enquete voor school: Aan welke sport(en) doen jullie en hoevaak? Chill | 36 | 14-05-2002 19:32 |