Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2004, 08:08
Sprinkle
Sprinkle is offline
Hoe vaak zien/spreken jullie je vriend/vriendin per week ?

Als dat iedere dag is, vind je dat dan niet soms teveel worden ?

Hoelang hebben jullie met elkaar en hoe oud zijn jij en je vriend/vriendin ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2004, 09:05
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb nu iets meer dan 11 maanden met mijn schatje en we zien elkaar 5 keer in de week, soms iet vaker, in het begin waren we eerder sneller geirriteerd aan elkaar als nu!! gelukkig maar, haha. anders zit het ook niet goed maar het gaat echt super tussen ons, en ik ben hem echt nog niet zat!!!
Oud 27-06-2004, 09:13
Verwijderd
Ik zie hem elke dag, want we wonen samen. Ik vind het eigenlijk nooit teveel worden...hij werkt 5 dagen in de week (waarvan 1 thuis) en ik ga normaal gesproken naar school en loop stage, maar ook als we allebei thuis zijn wordt het niet teveel, we zorgen wel dat we elkaar de ruimte geven die we nodig hebben.

M'n vriend en ik hebben nu ongeveer 2,5 jaar een relatie, hij is 24 en ik ben 22. Maar goed, wij zijn vast niet 'representatief' voor het 'gemiddelde'.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 09:37
Dzjes
Dzjes is offline
We zijn nu 2 jaar samen, en ik zie hem regelmatig (toch minstens 3 à 4 keer in de week). Ik heb er geen last van nee , ik zou het net raar vinden als ik hem een dagje niet hoorde?
(ohjah, hij is 20 en ik 18 )
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 09:58
Verwijderd
Ik zie mijn vriend ongeveer 4 keer in de week, waarvan 2 of 3 keer met anderen erbij. Vind ik niet zo'n succes, mja, als t van 1 kant maar zo voelt, dan kan ik er weinig aan veranderen behalve het blijven zeggen.
Vroeger zagen we elkaar vrijwel dagelijks en dat vond ik dan weer heerlijk. Ben enorm onzeker en het feit dat hij tijd voor me vrij maakte en graag bij me wilde zijn heeft een hoop verandert. Mjuh, alles is verandert rondom hem/ons

Ik ben btw bijna 19, hijs 21, en we hebben net 4 maanden verkering
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 11:16
Verwijderd
mijn vriend en ik zijn 16, zien elkaar elke dag. dit zal wel anders worden nu ik een opleiding ga doen in Leiden, maar ja. soms worden we er wel gek van ja, maar dat is ook weer het voordeel van bij elkaar om de hoek wonen, je kan zo weer naar huis als t klaar is. ow ja, we verkeren al 13,5 maanden.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 11:21
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben zelf 15 en m'n vriend is 19, zien elkaar 1x per week... En spreken elkaar elke dag ongeveer een uurtje vind het zelf allemaal wat te weinig, hij ook.. maar door de afstand/tijd is er weinig aan te doen, helaas...Bij elkaar slapen mag wel van mijn mams maar niet van de zijne... dus tja... gaat ook nog niet op
Oud 27-06-2004, 11:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
hebben nu overigens 6maanden
Oud 27-06-2004, 11:36
ironflower
ironflower is offline
We zijn allebei 18 jaar en hebben ongeveer 3 jaar

We zaten bij elkaar op school, en zagen elkaar daarnaast mss 1 a 2 keer per week. (we wonen ong 7 km van elkaar)
We zagen elkaar dus elke dag op school, maar we hebben een ander profiel, dus we zaten niet constant bij elkaar enzo, dus werkte prima. En in de pauze zaten we gewoon bij vrienden, das toch anders dan dat je alleen bent...

Tijdens de examenperiode hebben we elkaar weinig gezien, daarna weer veel. En zijn we ook samen op vakantie gegaan.
Als we vakantie hebben zien we elkaar ongeveer om de dag denk ik. Maar nu is hij 22 dagen naar Thailand, dus zie ik hem niet....

Straks gaan we allebei op kamers, redelijk ver uit elkaar. We zullen dan weekenden bij elkaar zijn en mss een dag door de weeks.
Oud 27-06-2004, 11:55
Verwijderd
ik ben 16 hij is 18
zien elkaar 2/3 keer in de week
hebben ongeveer 4 weken
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 13:13
Eend
Eend is offline
Elke dag op msn en we zien elkaar in t weekend een paar dagen.

Ik vind het prima
Oud 27-06-2004, 14:01
Verwijderd
Ik woon aan de andere kant van nederland op kamers, en zie hem dus alleen in het weekend. Dan wel echt het hele weekend. Ik spreek hem wel iedere dag aan de telefoon.

''Vroeger'', toen ik nog gewoon hier woonde zag ik hem wel bijna iedere dag. Ik vond dat zeker niet te veel, het ging gewoon zo.

We zijn allebei 20. Toen ik nog hier woonde waren we nog 19
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 14:18
Tesca
Tesca is offline
Ik zie m'n vriend elke dag, maar dat is dan echt alleen kort zien (voorbijlopen ). Ik zie 'm ongeveer 2 a 3 keer per week.

We hebben nu 8 maanden, en hij is 25, ik 17.
Oud 27-06-2004, 14:41
Drez
Drez is offline
Ik zie mn vriend soms elke dag, maar meestal 4-5 dagen per week en we hebben bijna 3 jaar en het gaat heel goed zo (:

oh edit, ik ben 19 en hij 21

Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 10:32.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 18:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
0 keer, ben vrijgezel

Maar toen ik een vriendin had was het... gemiddeld 3 keer in de week elkaar zien en verder SMS'en en MSN'en. Mot wel zeggen dat ze bijna nooit meer online is sinds het uit is.
Oud 27-06-2004, 18:59
Gothic
Gothic is offline
Ik heb nu 10 maanden met hem en ik zie hem 1 dag per week (zondag). Opzich hebben we zo lekker veel tijd voor onze eigen vrienden en dingen. Verder hebben we het beide druk met school. Tuurlijk zou ik hem graag vaker zien, maar ja, opzich gaat het prima zo .
Verder bellen we door de weeks iig...
Oud 27-06-2004, 20:05
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-06-2004 @ 19:44 :
Mot wel zeggen dat ze bijna nooit meer online is sinds het uit is.
Oóóóóóf ze heeft je geblocked.

En mijn vriend en ik hebben bijna 2,5 jaar iets met elkaar. We zien elkaar in de weekenden, soms tussendoor en in de vakanties. Verder bellen we voor het slapen gaan en we smsen af en toe.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 20:11
Sparkle.
Sparkle. is offline
Wij hebben nu ong een half jaartje iets, waarvan eigenlijk de laatse 2 maanden "officieel".
Ik zie hem 2x per week, mede door de afstand en studie. De komende tijd ga ik hem wel wat vaker zien, vakantie ed. En dan word slapen door de weeks een stuk makkelijker.

We sms'en elke dag (maar nu al een dag of 10 niet, heb even geen gsm..) en bellen 3 x per week.

Hij is 18, ik 17 (over 2 weekjes ook 18)
Oud 27-06-2004, 20:17
angel-nieke
angel-nieke is offline
ik zie mijn vriend gem 3 of 4 keer in de week.. maar spreken elkaar wel elke dag... en hebben nu iets ,eer als 4 maanden.... hij is 18 ik ben 17..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 20:20
DvoorA
DvoorA is offline
we hebben 1 maand, we zien elkaar 1 x per week een paar uurtjes en we spreken elkaar dagelijks over msn en we bellen praktisch nooit.
Oud 27-06-2004, 21:23
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Eend schreef op 27-06-2004 @ 14:13 :
Elke dag op msn en we zien elkaar in t weekend een paar dagen.

Ik vind het prima
Same here. Ik ben overigens 19, hij 20 en we hebben 9 maanden wat.
Oud 28-06-2004, 09:17
Verwijderd
We hebben langer dan een jaar een relatie.
Ik ben 19, hij is 23.

We zien elkaar in het weekend en we bellen elkaar doordeweeks 's avonds, wanneer we daar tijd voor hebben. Ik zou alleen willen dat het wat spontaner zou zijn.. gewoon ff bellen wanneer we daar zin in hebben, wanneer we voelen dat we elkaar willen spreken. En niet standaard iedere avond waarvan we weten dat de ander er is wachten tot de ander online komt en dan bellen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 09:30
kelticfairy
kelticfairy is offline
Ik heb nu voor de 3e keer met mijn vriend, maar deze keer kan je echt spreken van vlinders in de buik en alles erop en eraan. We hebben nu 3 maanden en 8 dagen. Normaal zag ik hem iets van 3x in de week maar nu we vakantie hebben is het opgelopen naar 4 en soms 5 keer per week . Hij is vandaag 20 geworden en ik ben 17.
Oud 28-06-2004, 09:34
luchtballon
luchtballon is offline
Nu in de vakantie ongeveer 3 keer per week, en we gaan ook samen op vakantie, maar eerst zagen we elkaar elke dag op school en dan thuis te weinig: 1 keer per week ofzo.
Oud 28-06-2004, 17:55
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Elke dag, we wonen samen.

Citaat:
Nee absoluut niet, ik werk 4 dagen in de week dus dan zie ik hem alleen 's avonds, bovendien werkt hij ook (onregelmatig)

Citaat:
Hoelang hebben jullie met elkaar
2 jaar en (donderdag) 3 maanden

Citaat:
en hoe oud zijn jij en je vriend/vriendin ?
Ik ben 20 en hij is 48, en ja, het gaat onwijs goed tussen ons!
Oud 28-06-2004, 18:55
Jules
Jules is offline
Ik heb 7,5 maanden iets met mijn vriend (ook 19), en ik vind het wel fijn om iedere dag iets te horen/van me te laten horen, dus een smsje, mailtje of pm ofzo. Op dat laatste kreeg ik amper respons, dus dat heb ik maar opgegeven IRL zie ik hem lately alleen in het weekend, en volgens mij vindt hij dat ook wel genoeg. Ik niet echt, maarja ik ga straks wel 2 weken met hem op vakantie dus dan kan ik mijn heart er weer uit eaten
Oud 28-06-2004, 21:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 27-06-2004 @ 21:05 :
Oóóóóóf ze heeft je geblocked.
Nee hoor, ze was gister nog ff online... en we hebben geen ruzie dus heeft ze geen reden om mij te blocken. Maar het valt wel op dat ze minder online is...
Ach ja, boeiend.
Oud 28-06-2004, 21:52
Verwijderd
ik zie hem ongeveer 1 keer per week, soms wat meer en afgelopen week een keertje niet door alle drukte
nu het vakantie wordt zal het wel meer worden, 2 of 3 keer denk ik

we hebben nu bijna 2 maanden en we zijn allebei 16

Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 22:01
Verwijderd
ongeveer elke dag ('wonen' [sinds januari] 5 à 6 dagen in de week 'samen'), dat vinden we prima zo (zolang we af en toe ook zonder elkaar iets kunnen doen) we zijn iets meer dan een half jaar bij elkaar en zijn 19 en 24 (bijna 25)
als we elkaar een dagje niet zien hangen we gegarandeerd aan de telefoon. sms'en doen we veel.

xxx

Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 22:04.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 22:08
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Ik zie mijn vriend nu eigenlijk alleen nog in het weekend. Omdat hij is gaan studeren in een andere stad. Daarvoor zagen we elkaar op school en vaak ook nog in het weekend dus bijna elke dag. Ik vind het niet leuk dat ik hem nu nog maar zo weinig zie, maar het went. En het is nu extra leuk als ik hem wel zie.
We hebben 2 jaar wat en zijn 18 en 19
Oud 28-06-2004, 22:32
Verwijderd
Ik weet niet of ik hem nou elke dag spreek, ik hou het niet zo bij eigenlijk. Ik bel in ieder geval niet elke dag met hem, gewoon als een van ons er zin in heeft of iets te melden/vragen heeft. Af en toe een smsje, af en toe een mailtje.. En dan komen we elkaar ook nog wel eens tegen op het forum of op LJ en heel af en toe op MSN. Ik zie hem gemiddeld twee nachtjes per week (en dan dus de avond ervoor en dag erna)

Ik vind het in ieder geval geenszins teveel. Het gaat lekker vanzelf en natuurlijk, dus ik ben er ook niet zo mee bezig. Ik laat wel vaker wat van me horen dan hij.

Hij is 20, ik ben 19. We hebben nu iets langer dan 14 maanden..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 10:44
ludachris
ludachris is offline
Ik heb nu al wat meer dan een maand met me lieve vriendin, ze zat dit en afgelopen jaar bij mij in de klas, dus zagen we elkaar elke dag totdat we examens hadden en de vrije weken ervoor, zagen we elkaar eigelijk niet meer, af en toe eventjes. Na mijn examens (en de hare) ging zij op vakantie en begon ik aan een autorijcursus dus zagen we elkaar 2 weken niet, daarna hadden we allebei een herexamen en zagen elkaar dus ook niet en nu is zij begonnen met autorijcursus en zie ik haar dus ook niet want we hebben allebei geen tijd...pas volgende week als zij dr rijexamen heeft gedaan zullen we weer tijd hebben! Dit vind ik zelf echt nei tleuk, want we hebben met elkaar maar ik zie haar eigenlijk niet, en als ik dr zie is t voor 10 min ofzo bij haar op werk of zij bij mij als ze op werk even langskomt In de weekenden hebben we allebei vrij, maar of ik haar dit weekend zie weet ik neit want zij begint ook niet over dat we elkaar moeten zien ofzo.. Wat vinden jullie ervan? Wel eens meegemaakt? Misschien kotm ze vandaag wel even langs op me werk als zij klaar is...zij heeft deze week al weer hele week wat te doen, terwijl ik nix meer heb Ik wil haar gewoon brengen dat ik wil dat we elkaar nu vaker gaan zien, want we hebben niet een relatie om elkaar all1 te spreken via de telefoon en elkaar dus niet te zien. Sinds dat we relatie hebben, zijn we allebei maar 1 keer bij elkaar thuis geweest..t drukke perioden maar ook eigenlijk allebei niet initatief genomen om bijvoorbeeld op zondag ofzo naar elkaar toe te gaan.. wil dat dit weekend wel gebeurt want wil gewoon bij dr zijn! Moet t even bij dr overbrengen.??!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 10:47
Verwijderd
ik spreek hem iedere dag
Ik zie hem ongeveer 1 keer in 1 a 2 weken..
ik ben net 17
hij is bijna 19
we hebben ruim 3,5 maand
ik vind het niet veel
hij ook niet
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 10:55
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik ben 17, hij is 20. We zien elkaar alleen in het weekend en spreken elkaar elke dag wel Dat wordt niet teveel. Ik denk dat als we elkaar wel elke dag zouden zien, dat het dan heel saai zou worden, maar nu is het erg leuk!

We hebben nu 2,5 maand Nog niet superlang dus
Oud 29-06-2004, 12:48
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
mijn schatje en ik zijn alletwee 17 en hebben nu 10 maand ik zie hem ongeveer 3/4 keer in de week, soms met anderen erbij want we hebben verschillende vriendengroepjes (dat is soms wel vervelend ja) en tijdens de examens zag ik hem ma 1 keer in de week, fucking weinig ma nu is het vakantie dan komt alles goed!
Oud 29-06-2004, 13:19
leucomelas
leucomelas is offline
we hebben nu ruim 2 jaar en 4 maanden... we zien elkaar elke dag, behalve een keer dat hij twee weken op vakantie ging *ook alweer 2 jaar geleden* en ja, soms work wel beetje snauwig omdat ik hem zo vaak zie, maar meestal work er alleen maar blij van..
en ohja, hij is 18 en ik ben 16
Oud 29-06-2004, 20:15
Blondfun
Blondfun is offline
Mijn vriendje en ik hebben vandaag om precies te zijn 6 maanden, 14 dagen en ongeveer 5 uur
Ik zie hem denk ik 4x per week, en nu het vakantie is wat vaker..
Ik zie hem wel genoeg zo denk ik: in het begin zagen we elkaar elke dag, maar dan heb je ook geen leven meer, dus het is voorbij daarmee! Het gaat echt goed: hij en ik pikken best veel van elkaar, zolang we weten dat we elkaar maar lief vinden
Oud 29-06-2004, 20:19
Blondfun
Blondfun is offline
Citaat:
ludachris schreef op 29-06-2004 @ 11:44 :
Moet t even bij dr overbrengen.??!
JA!
Oud 29-06-2004, 21:56
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik ben 16, mijn vriendin is 18. Ze woont ver weg, dus we zien elkaar niet zo vaak, ik denk dat een weekend in de twee weken een mooi gemiddelde is. We hebben nu meer dan vier maanden een relatie. Natuurlijk zou ik haar wel eens wat vaker willen zien, maar het gaat over het algemeen best goed zo. We spreken elkaar bijna elke dag.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 22:48
Tammy
Tammy is offline
Ik ben 16, mijn vriend is 22
hij woont in Hoensbroek ik in Sittard,
hij heeft wel auto, das makkelijk
ik zie hem 4/5 keer per week
en spreek hem IEDERE dag, (telefoon)
maar ik moet zeggen, het kan mij allemaal niet genoeg zijn!!
ik hou ontzettend veel van hem, en ik wil het liefste met hem samenwonen, hij ook met mij, maar ik ben nog te jong...
Oud 29-06-2004, 23:18
Chosen
Chosen is offline
M'n vriendin is 16, en ik ben 17 en we hebben aanstaande vrijdag 2 maanden. K zie dr denk ik 3 a 4 keer in de week ongeveer.....
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 10:46
kimberley
kimberley is offline
Mijn vriend is 20 (ik 17) en we hebben het anderhalf jaar bijna.
We zien elkaar elke dag, we wonen op 1 minuutje fietsen van elkaar dusja.
Het gaat echt supergoed en we raken gewoon niet geïrriteerd van elkaar.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 10:50
Verwijderd
Meestal zo van vrijdagavond-zaterdag eind van de middag en zaterdagavond-zondag begin van de middag. En vaak doordeweeks nog een keer.
Maar als ik in Enschede ben, dan zien we elkaar wel vaker, dan eigenlijk elke dag behalve als een van ons een andere afspraak heeft. Maar dan niet aan één stuk door ofzo.
En nee, ik vind het niet te veel, want mocht ik of hij geen zin hebben om sociaal te zijn ofzo, nouja, dan zien we elkaar eens niet, dat maakt ook niet zo veel uit.

Oh, en we zijn 19 en hebben nu 1 jaar en 7 maanden wat.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:07
Verwijderd
Elke dag, we wonen samen.

Nee. Beiden gaan we naar school en werken we. We zien elkaar eigenlijk alleen 's avonds.

Hoelang hebben jullie met elkaar
> 2,5 jaar

en hoe oud zijn jij en je vriend/vriendin ?
Ik 19, hij 22.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten