Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
"Witte schim links van de kast
Op de beelden van de Engelse onderzoekers Jack Lomax en Timothy Mulder is te zien hoe een verschijning zich manifesteert in de Ridderzaal van kasteel Doorwerth. De onderzoekers zaten op dat moment in de keldergewelven eronder. Uit het rapport van de twee onderzoekers blijkt bovendien, dat op het moment van de verschijning de temperatuur in de Ridderzaal met ruim anderhalve graad daalde. De foto’s zijn beelden afkomstig van de video-opnamen, die gemaakt werden tijdens het onderzoek eind februari dit jaar. Wie of wat de verschijning zou zijn is niet bekend. Als gevolg van de ontdekking komt het Engelse TV-programma The Most Haunted begin juli opnamen maken op kasteel Doorwerth. " Lees het onderzoek over het spook in Doorwerth (eng)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]lady of the dark schreef op 02-05-2004 @ 19:14 :
Jullie kunnen voor mijn part beweren wat jullie willen, maar ik vind de foto, in tegenstelling tot veel andere foto's die ik op het internet gezien heb er zeer geloofwaardig uit zien. In de meeste nep foto's is de "geest" veel duidelijker zichtbaar. Bij deze foto moet je eerst goed kijken. Wat verder opvalt is dat de verschijning er veel groter uitziet dan een normaal mens. Ik heb een aantal boeken gelezen over geesten en daarin stond dat dat voor kan komen. Iemand die een trucfoto maakt is volgens mij eerder geneigd om er een plaatje van normale grootte in te zetten. Verder is het zonneklaar dat de foto door onderzoekers is genomen en niet door gewone bezoekers, je mag daar namelijk niet fotograferen. (het kan natuurlijk wel weer zijn dat iemand dat stiekem heeft gedaan, maar dan was er wel een foto van de buitenkant gemaakt.) Verder voelt de foto voor mij gewoon echt aan. Dat kan dan wel weer liggen aan het feit dat het vrij uitgebreid in het nieuws is geweest. [/QUOT] bedankt voor de tips, die komen goed van pas als ik weer "spook foto's" ga maken ![]() ontopic: Ik vind het eigenlijk erg photoshop-achtig aan doen. Maar als ze het ondrzocht hebben, wie gaat er mee een keertje overnachten daar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ok, een geest die groter is dan de kast die op de achtergrond staat?? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even voor de gein aannemend dat de foto echt is en er een geest op te zien is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |