Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Denk dat het er idd ook mee te maken heeft hoeveel last iemand dr van heeft enzo.. Maar misschien een hele domme vraag, maar moet je dat dan vertellen als je dat hebt aan je werkgever? of kan hij dat ergens zien, staat dat ergens?? (voelt zich heel blond, maar ja..) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat moet je inderdaad wel aangeven, ik geloof dat er zelfs op mijn sollicitatieformulier toen stond gevraagd of en zo ja welke medicijnen ik slikte.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ik herkende zoveel van de symptonen enzo en daardoor werd ik er wel bang voor. Uit het psychiatrisch onderzoek kwam iets anders, dus ik was helemaal opgelucht. Nou, las ik laatst een verslag van mijn psych over mij, en daarin had ze het wel over borderline... en daardoor ben ik bang dat ik het misschien toch heb ofzo. En omdat ik dus ga beginnen met een nieuwe opleiding wil ik wel zeker weten dat ik dat beroep ook echt kan uitoefenen als ik het ooit wel blijk te hebben.. (snap je het nog? ![]() xx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: vandaag ben je weer bij Altrecht geweest he? Hoe is het gegaan? hebben ze er nog iets over gezegd? xxx
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Je bent trouwens niet de enigste die mij veranderd vind.. ![]() En ik weet je wel te vinden, en jij mij ook ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() succes morgen meis! ps:ik ga toch maar met die ene praten, als ze me volgende week donderdag opbelt ![]()
||
Citaat:
![]() het was niet een heel onderzoek, maar wel weer al die kutvragen, echt vreselijk. en btw, goed van je dat je toch naar die ene toe gaat! xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Psychologie |
Vragen aan Borderliners kleinedraak | 5 | 21-01-2003 19:16 |