Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2004, 15:48
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
het ging goed tussen ons sinds een week geleden is dat anders.. ze zit met de zelf in knup.. kan met iedereen gewoon overweg.. maar tegen mij reageert ze alles af.. omdat ze geen aandacht wil en ik haar die geef wat moet ik nu? ik weet het zelf ook niet meer ben dol op haar en wil haar ook nog niet kwijt... maar het maakt het allemaal zo moeilijk iemand ervaring en hoe is die er mee omgegaan?

Gegroet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2004, 15:53
ABrules
ABrules is offline
knoop neem ik aan?

misschien moet je op zoek gaan naar de oorzaak daarvan, in plaats van hier ons te laten raden wat er aan de hand is...

en ik zou het aan haar zelf vragen... zij zit in de knoop ... vragen en praten... communiceren... schijnt handig te zijn in relaties...

anders ben wat duidelijker zodat we je misschien wel kunnen helpen, maar ik denk niet dat we hier veel mee kunnen...
Oud 05-07-2004, 15:54
Elmoo
Elmoo is offline
Probeer er in ieder geval met haar over te praten. Zo te horen zit ze toch wel ergens mee...
Het is erg belabberd voor jou natuurlijk en ik hoop dat het allemaal recht komt tussen jullie!
Maar echt: praten is het belangrijkste in een ralatie, kun je niet meer met elkaar praten is het einde verhaal.
Sterkte in ieder geval!

Groetjess
Oud 05-07-2004, 16:10
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
nou ja ik weet wel wat ze heeft... ze zit er over in dat ze niks kan dat zegt ze tenminste ze blijft zitten.. kameraad van ons die broer is overleden hele goede kennis heeft kanker en ze heeft al iemand kwijt geraakt door kanker...

Gegroet
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 16:30
ABrules
ABrules is offline
oke... dat eerste is dus onzekerheid, waar ze eigenlijk alleen zelf iets aan kan doen... jij kan helpen door gewoon vertrouwen in haar te vertonen...

ook de omstandigheden er omheen is het geen schande dat ze blijft zitten en dat kan je dr ook zeggen...

wat betreft de mensen die ze verloren heeft... ook daarin kan je je steun laten merken... hoeft niet altijd met woorden, maar er gewoon zijn kan dan ook genoeg zijn...

misschien heeft ze ook wat meer tijd voor zichzelf nodig... niet dat je dan "afstand" moet nemen... maar gewoon even accepteren dat ze niet altijd aandacht aan jouw kan geven en dr even laten zeg maar
Oud 05-07-2004, 17:49
Sennah
Sennah is offline
Citaat:
ABrules schreef op 05-07-2004 @ 16:53 :
knoop neem ik aan?
das twents
Oud 05-07-2004, 18:53
Dzjes
Dzjes is offline
Als ik jou was zou ik haar heel eventjes wat laten doen, envooral geduldig zijn!
Ga dus niet de hele tijd naar haar toe met 'wat is er' , maar knuffel haar gewoon wat..
vliegt ze weer uit, dan vind ik dat jij na een tijd heus wel eens iets mag terugzeggen..(niet te onvriendelijk natuurlijk, gewoon iets waarmee je laat merken dat je deze situatie niet meer leuk vindt)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 21:32
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
water and fire schreef op 05-07-2004 @ 18:49 :
das twents
ow nou sorry dat mijn Twents als Eindhovenaar zijnde zo slecht is...
Oud 06-07-2004, 12:43
kimberley
kimberley is offline
Ze zeggen dat de persoon van wie je heel veel houdt, dat je daar het meeste je woede ed op afreageert. Dat kan dus ook bij jou zijn.
Ik denk dat je haar gewoon moet vertellen dat ze haar woede op iets anders moet afreageren en niet de hele tijd op jou. En steun haar veel als ze het moeilijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 13:53
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
thnx voor al jullie reactie... maar gister had ik weer een aaanvaadring met haar... ze viel flauw.. ik haar opvangen met een vriendin.. houden wij haar vast.. ze was buiten westen.. en toen kwam er een aandere goede vriend van haar aan.. en die trok haar helemaal naar zich toe.. zij komt bij en denkt dat ik haar niert geholpen heb.. en die jongen die wete dat het niet zo goed gaat en gaat nu ineens helemaal achter haar aan enzo.. en hij zegt tegen mij ik dnek dat het uitgaat dit en dat.. mja heb ik nu wat verkeert gedaan had ik die jongen op zijn beurt weg moeten drukken een dreun verkopen of...? een dreun verkopen valt af.. verder niks mis met hem.. en het was op een begravenis..

gegroet
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 13:57
Dzjes
Dzjes is offline
Eerst en vooral met je vriendin gaan praten, wil ze je niet geloven, dan kan die andere vriendin haar ervan overtuigen dat jullie haar geholpen hebben?
Verder zou ik die andere jongen maar gewoon negeren..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 17:24
Myuki
Myuki is offline
haar geen aandacht meer geven
Reageren

Regels voor berichten