Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2004, 11:36
Doet erniet toe
Doet erniet toe is offline
Op 't forum "Seksualiteit" heb ik een topic geopend, over de feit dat er een raar/vies luchtje uit mn vriendin se kutje komt. We hebben 't gistere gedaan maar i kkan niet emer aan iets anders denken, kzit hier met de luchtje zelfterwijl ze amper in de buurt zit. (Nee dat luchtje komt niet van mij) ik vind dit gewoon niet kunnen en bent van plan om het uit te maken. Ja ja, raar maar waar.

Ik vind dit gewoon niet kunnen en ik kan ernook nie tegen. Kwil der niet vertellen, te fataal. Maar het stonk dus zo erg dat ik nu een einde wil maken, volgens mij heeft ze het zelf niet gerookt. Maar wat denken jullie dat ik moet doen. Ik hou wel van haar maar na dit gebeurtenis is het veel weiniger geworden, gevoelens gaan weg enzo.

Moet ik het uit maken ofniet? We zijn toch al paar weken samen (lees: 2a 3weken)

Greetz faber
Advertentie
Oud 02-07-2004, 11:42
einie
einie is offline
gewoon dumpen dat meissie dan, als je het toch niet durft te zeggen.

vind het wel een beetje slap hoor, maar het lijkt me ook erg voor haar als jij opeens begint te kotsen tussen haar benen,

succes ermee
Oud 02-07-2004, 11:42
pyres
pyres is offline
check je spelling

en waarom zouden we dit serieus nemen
Oud 02-07-2004, 12:07
Verwijderd
dumpen. als je een topic als dit opent hou je niet van haar.
Oud 02-07-2004, 12:07
Gwinnie
Gwinnie is offline
Oud 02-07-2004, 12:22
Elmoo
Elmoo is offline
Je kan natuurlijk proberen het voorzichtig met haar te bespreken (als je dat nog de moeite vind tenminste). Je kan haar vragen hoe vaak ze zich wast daar en als ze dan vraagt waarom je dat vraagt leg je haar uit dat je haar luchtje wat onaangenaam vindt.
Het is namelijk belangrijk dat een vrouw zich daar gewoon iedere dag goed wast en anders ontstaan er inderdaad onaangename luchtjes.
Het blijft natuurlijk jou keuze maar als ik jou was zou ik het eerst proberen te bespreken, maar dat hangt helemaal af van de sterkte van jou gevoelens voor haar.
Oud 02-07-2004, 12:27
Verwijderd
Als je hier een topic er over post, is het volgens mij al klare zaak.
Maak het uit.

(En leer meteen ook Nederlands: 'vriendin se kutje' kom op zeg..)
Oud 02-07-2004, 12:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
[Seri]??????

Maar ja... als ik een vriendje zou hebben en die zou dit hier zo plaatsen, dan mag die echt opdonderen. Hoe je over d'r praat zeg... Zeer bah.

Maar breng het eens lief. Sleep haar mee onder de douche en zeg het tussen neus en oren. Misschien kan ze er niks aan doen, was ze gespannen, en maakte ze een geurtje aan. Dat kan natuurlijk. Zij heeft er ook veel meer aan als jij het gewoon eerlijk zegt.
Waarom zou je het hierom uitmaken? Heb je alleen met haar voor de sex?
Oud 02-07-2004, 12:34
hendrie
hendrie is offline
kerel, je moet zelf kiezen of je het uit wil of niet...daar heb je toch g1 forumers voor nodig..zo lijk je wel een beetje een kudde dier...die de mening van anderen belangrijker vind...ik denk als je de mening van andere mensen belangrijker vind, beter helemaal nog niet aan sex moet beginnen en dan heb je het probleem ook niet van, ik citeer:er een raar/vies luchtje uit mn vriendin se kutje komt

Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 12:37.
Oud 02-07-2004, 13:03
Verwijderd
Tja, aangezien je duidelijk toch alleen maar voor de sex verkering hebt kun je het beter uitmaken .
Krijgt ze misschien een vriend die haar wél waard is.
Oud 02-07-2004, 13:11
*sheer*
*sheer* is offline
je bent egt een eikel als je het om deze reden uitmaakt!! dat is nou zoeken naar een excuses! jouw vriendin verdient tienuizend keer beter dan jou!!
Oud 02-07-2004, 13:50
kastdeur
kastdeur is offline
Seri?
Oud 02-07-2004, 14:05
Doet erniet toe
Doet erniet toe is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 02-07-2004 @ 14:50 :
Seri?
Serieus
Oud 02-07-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
kastdeur schreef op 02-07-2004 @ 14:50 :
Seri?
Serieus (gelooft hij dat zelf ?)
Als je haar niet kan vragen om zich beter te wassen of even langs de dokter te gaan i.v.m schimmelinfectie, ja dan kan je het beter uitmaken.

edit: vaker verandert in beter.
Oud 02-07-2004, 14:09
cha0s
cha0s is offline
'close yer legs love, your meat stinks.'
- 'but it keeps the flies of me chips.'
Oud 02-07-2004, 14:20
loveflower
loveflower is offline
are u undercover?
Oud 02-07-2004, 14:25
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Doet erniet toe schreef op 02-07-2004 @ 15:05 :
Serieus
Hhahahaha. Ohhh ik dacht een 'seri' van 'serie' van opvolgende reeks. Dus je begon met dat ene topic en...Nou ja anyway. He-le-maal mijn fout hoor dat ik niet direct inzag dat seri van serieus kwam.

Serieus.
Oud 02-07-2004, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Doet erniet toe schreef op 02-07-2004 @ 12:36 :
Moet ik het uit maken ofniet? We zijn toch al paar weken samen (lees: 2a 3weken)
Lol... 2 à 3 weken? Zo kort geleden en je weet niet eens op welke dag het aan is gegaan?

Lijkt me duidelijk.
Oud 02-07-2004, 14:59
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
cha0s schreef op 02-07-2004 @ 15:09 :
'close yer legs love, your meat stinks.'
- 'but it keeps the flies of me chips.'
`lol
Oud 02-07-2004, 15:14
Verwijderd
Tsja.. deze gaat toch echt dicht hoor.. voor het geval er nog iets van waar is: maak het uit!
Oud 02-07-2004, 15:14
Verwijderd
Maak maar uit . Ze verdient beter.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten