Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 14:47
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Ik las vanochtend op teletekst dat die vieze vuile schijnheilen van de LPF leuk nog steeds campagne voeren. In een advertentie in de telegraaf bedankten ze het nederlandse 'volk' voor al hun steun en riepen ze iedereen op om maar vooral LPF te stemmen. Ik vind dit dus echt een grof schandaal. Alle partijen hebben braaf uit sympathie voor de moord op Pim de campagne's stil gelegd maar dat stel schijnheilen van zijn eigen partij gaat rustig door met reclame voor zichzelf maken en de andere partijen zwart maken (Langendam: de kogel kwam van links).

Dat er mensen zijn die op zo'n asociaal machtbelust zooitje ongeregeld stemt is echt een schande voor ons land
Oud 14-05-2002, 14:51
Mef
Mef is offline
het is inderdaad belachelijk. En wat te denken van die Spong, advocaat van Pim (toen ie nog leefde), die allerlei politici en journalisten aanklaagt voor negatieve uitspraken over Pim Fortuyn en het 'zaaien van haat jegens Pim', terwijl die leden van de LPF de zittende politici wel mogen uitschelden voor vanalles en nog wat!

Hier moet ik echt van kotsen!
Oud 14-05-2002, 14:52
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
hebben ze t al bij verschillende programma's over gehad, ik vind t ook niet goed, maar eigenlijk is t verschijnen van prominente leden in tv-programma's (gister o.a. rosenmoller in netwerk en van oudkerk en van boxtel bij bvd) ook een soort campagne voeren, alleen in een andere vorm. Maar goed t is wel een smiechtenstreek om zo'n zin er aan vast te plakken. T was trouwens een paginagrote advertentie, in verschillende ochtendbladen, waarin het nederlands volk bedankt werd voor hun steun.
Oud 14-05-2002, 14:53
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Mef schreef:
het is inderdaad belachelijk. En wat te denken van die Spong, advocaat van Pim (toen ie nog leefde), die allerlei politici en journalisten aanklaagt voor negatieve uitspraken over Pim Fortuyn en het 'zaaien van haat jegens Pim', terwijl die leden van de LPF de zittende politici wel mogen uitschelden voor vanalles en nog wat!
daar gaat t hier al over.
Oud 14-05-2002, 14:55
Mef
Mef is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
daar gaat t hier al over.
ow, had ik nog niet gelezen

nu wel, en gereageerd

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 15:14.
Oud 14-05-2002, 15:17
Mef
Mef is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
maar eigenlijk is t verschijnen van prominente leden in tv-programma's (gister o.a. rosenmoller in netwerk en van oudkerk en van boxtel bij bvd) ook een soort campagne voeren, alleen in een andere vorm.
in een tvprogramma verschijnen of een paginagrote advertentie in alle kranten plaatsen waarin staat dat je vooral op de LPF moet stemmen is wel iets heel anders!
Oud 14-05-2002, 15:28
autodropje
autodropje is offline
idd, ik vind dit echt diep triest van LPF, en dit keer zijn ze 100% zelf schuldig aan de haat

maar denk dat dit hier wel bij kan

http://www.forum.scholieren.com/show...threadid=85726

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 15:35.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten