Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2004, 15:48
Bart
Bart is offline
June 03, 2004 - We here at the PC channel had been laboring under a misconception that we would be treated to a ported version of the Spider-Man 2 game due out for the consoles very soon. Turns out that isn't the case. Some might be aware that a demo of the PC version was leaked onto the Internet earlier today so of course we took a look at it and were a bit confused. After a bit of checking, we've learned that Spider-Man 2 for the PC will actually be a stand-alone product skewed towards kids and will not be the same as the ultra-cool looking console versions, which is why I now have a box of tissues at my desk and am weeping like a little girl.

Yes, it sucks, PC gamers will again get jacked out of receiving the adult version of a game for a smaller, easier, and more kid friendly version. Damn. After contacting Activision, they informed me they were in the midst of getting the demo pulled down off of the various downloads sites obviously to avoid some confusion as they haven't really talked about this version of the game yet.

From what we saw of the demo, combat was fairly simple, but the web-slinger still had the ability to swing around the city, climb walls, use his spidey-sense and so on. The look of the game was also a bit brighter and cartoony than what we've seen of the console versions. The stories will be similar as will some of the villains, and yes, the PC version will be rated E whereas the console version will be rated T.

If you're an adult and were looking forward to the game as we were, you had better hope that you have a console for the experience. If you're a kid, then you'll be seeing the game on June 28th.

Bron: ign.com

Nou, fijn dan, ik als geen console-bezitter moet het dus maar doen met een kinderachtige lelijkere versie van spiderman 2, erg jammer, aangezien de console versie er toch erg geil uitziet..

van pc versie is nog geen shot te vinden ,maar de demo is al wel hier te downloaden

Console versie:

toch raar.. je zou denken dat activision veel meer zou verdienen als ze ook de console versie naar pc brengen..

Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 19:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2004, 16:08
tuinkabouter
tuinkabouter is offline
Je hebt een plaatje van spiderman 1 demo voor de pc als voorbeeld, terwijl je het in je text de hele tijd hebt over spiderman 2
of begrijp ik nou niks van de tekst
Oud 19-06-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
tuinkabouter schreef op 19-06-2004 @ 17:08 :
Je hebt een plaatje van spiderman 1 demo voor de pc als voorbeeld, terwijl je het in je text de hele tijd hebt over spiderman 2
of begrijp ik nou niks van de tekst
IDd, en heb je het nu over de Spiderman 1&2 games of de Spiderman The Movie 1&2 games?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:53
freyk
freyk is offline
pc -> kiddy
console -> adult

Eigenlijk hoort dat andersom, zoals gewoonlijk!
Oud 19-06-2004, 17:17
Bart
Bart is offline
het gaat dus om de gewone spiderman 2 game, over de screenshot van de pc-versie, mijn fout, dat is inderdaad van spiderman 1, ik zoek nog ff verder naar een plaatje van spiderman 2 voor pc, maar hij ziet er dus ongeveer zo uit.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 18:00
Bart
Bart is offline
zo te zien zijn er geen spiderman 2 shots voor pc te vinden, misschien zijn ze er nog niet, maar je kunt al wel de demo downloaden hier!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 18:22
Jolt
Jolt is offline
hahaha, die eerste shot is van de spiderman psx game!!
Oud 19-06-2004, 18:36
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
freyk schreef op 19-06-2004 @ 17:53 :
pc -> kiddy
console -> adult

Oud 20-06-2004, 12:43
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
freyk schreef op 19-06-2004 @ 17:53 :
pc -> kiddy
console -> adult

PC-> van alles
Console:
PS2 -> stoer doen 'adult'
Xbox -> Same as PS2
GameCube -> Kiddy
Oud 20-06-2004, 13:19
Dinalfos
Dinalfos is offline
Pc-fanboys zijn net zo irritant als console-fanboys.
Oud 20-06-2004, 14:54
Verwijderd
Je avatar spreekt boekdelen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 16:11
Bart
Bart is offline
heb zelf maar even een screenshot gemaakt van de spiderman 2 demo voor pc:

wil hier nog even aan toevoegen dat webslingeren alleen kan aan bepaalde punten waar je op moet mikken, maar als je er 6 meter van af zit pakt ie em ook nog wel..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 09:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 20-06-2004 @ 13:43 :
PC-> van alles
Console:
PS2 -> stoer doen 'adult'
Xbox -> Same as PS2
GameCube -> Kiddy
Wat een dikke bullshit . Ga jij nou maar fijn met je xboxemulator kloten knul.
Oud 25-06-2004, 16:04
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Bart schreef op 20-06-2004 @ 17:11 :
heb zelf maar even een screenshot gemaakt van de spiderman 2 demo voor pc:

[afbeelding]

wil hier nog even aan toevoegen dat webslingeren alleen kan aan bepaalde punten waar je op moet mikken, maar als je er 6 meter van af zit pakt ie em ook nog wel..
Lekker chillen in je spider-pakje?

In de film doet ie vet geheimzinnig..
Oud 09-07-2004, 10:47
illogical
illogical is offline
hehe ik heb spiderman 2 binnen een paar uur uitgespeeld op de pc.. wat een dom spel :-X

edit: enige plus puntje vind ik dat je echt cool kan rondslingeren en springen overal enzo
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 12:00
Jolt
Jolt is offline
Spiderman op de psx was wel leuk, vooral met die extra spidermans, zoals the amzing bag spider man, quik spidey, etc met hun leuke voor en nadelen, weet alleen niet meer de gast die niet af kon gaan hete ...

Oud 09-07-2004, 12:09
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Micro Cuts schreef op 09-07-2004 @ 11:47 :
hehe ik heb spiderman 2 binnen een paar uur uitgespeeld op de pc.. wat een dom spel :-X

edit: enige plus puntje vind ik dat je echt cool kan rondslingeren en springen overal enzo
idd, meer dan een paar uur plezier zit er niet in

alhoewel het slingeren en webben van iemand zeer leuk is.
Reageren

Regels voor berichten