Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 12:23
mina
mina is offline
Vorig jaar heb ik een jongen leren kennen waar ik steeds beter mee bevriend raakten. We deden heel veel dingen samen en ik begon ook steeds meer gevoelens voor hem te krijgen. Vrienden van ons waren ons ook een beetje aan het koppelen.

Een half jaar geleden hadden we vlak voor zijn vakantie gezoend. De hele vakantie stuurde hij me smsjes over alles wat hij mee maakte. Toen hij weer terug kwam zei hij tegen mij dat hij verder niks wilde omdat hij toch niet verliefd op me was.

Een tijdje had ik het contact verminderd, omdat ik gekwetst was door hem. Maar ik begon hem steeds meer te missen. Het was toch een van mijn beste maatjes. We gingen ook weer vaker wat doen (met altijd meer mensen erbij) en hadden ook weer heel veel lol samen.

Nu zijn we weer terug bij af. Ik geef heel veel om hem. We flirten ontzettend en voor iedereen is het duidelijk dat we iets moeten krijgen. Hij ging 3 weken weg en heeft me een aantal keer gebeld en gesmsd. We smsen en bellen zoiezo veel. Ik zie hem ook ongeveer om de dag.

We knuffelen veel, maar we hebben nog steeds niks gedaan. Van mijn kant komt dit omdat ik niet weer gekwetst wil worden. Hij moet nu wel zeker weten wat hij wil. Ik wil niet weer ruzie met hem krijgen terwijl het echt mijn maatje is. Vanavond komt hij ook weer eten en zitten we weer heel de avond met zijn tweetjes op de bank.

Ik twijfel of ik het risico moet nemen, omdat ik anders straks echt mijn maatje kwijt ben en daarvoor is hij veel te belangrijk voor mij. Maar ik ben wel gek op hem en ik weet dat hij veel om mij geeft en ook meer dan de vorige keer. Moet ik met hem gaan praten of kan ik het beter onuitgesproken laten en afwachten wat er gebeurt?
Oud 14-07-2004, 12:41
Rieno
Rieno is offline
Zoiets moet je nooit onuitgesproken laten, dat blijft een probleem tussen jullie...of het nou om vriendschap gaat of om meer, zo is de situatie nooit leuk natuurlijk. Aangezien hij toch langskomt, lijkt me dat het ideale moment om hem er eens naar te vragen. Weet jij waar je aan toe bent en hij ook. En daar komt bij: als het echt zo'n goeie vriend van je is, dan laat hij je echt niet vallen om zoiets wees daar maar niet bang voor
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:00
filia dei
filia dei is offline
Tjah, ik zou 't niet zeggen denk ik. Ik vind persoonlijk vriendschap toch belangrijker dan een relatie. En aangezien hij je al eerder heeft gekwets lijkt 't me niet slim. Als hij echt wat met jouw wil dan begint hij er zelf wel over lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:06
Dzjes
Dzjes is offline
Moeilijk..
In elk geval vind ik ook dat..als hij echt zo'n goede vriend is, hij er dan niet slecht op zou reageren.
Als het echt zo hard op je lever ligt zou ik het toch eens vragen. Je kan natuurlijk nog altijd afwachten, maar uiteindelijk zal het je ook maar meer pijn doen vrees ik.
En als je het niet zegt zal de vriendschap ook wel gedaan raken omdat jij er te hard onder lijdt.
Eens vriendelijk informeren dus ..

en dan verder zien wat je gaat doen. Voelt hij niks voor je? Niet erg, jullie blijven vrienden (en jij weet waar je aan toe bent!). Voelt hij wel wat voor je? Nog beter, .

Als ik jou was zou ik wel nog op je hoede blijven of hij het echt met je meent.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:15
Miss Unafraid
Miss Unafraid is offline
Precies! wat Dzjes zegt..

hij zal t eigenlijk wel al weten toch? dat jij nog wat voor hem voelt? lijkt me wel logisch.. but who am i?

Maar je moet het idd vertellen.. het kan niet slechter worden..

1) jullie blijven vrienden.. niets ergs aan, toch?

of

2) Jullie krijgen wat.. Alleen maar beter..

volgens mij zijn dat je twee mogelijkheden..

Veel Success verder!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten