Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2004, 13:04
Verwijderd
Ben jij wel eens geconfronteerd met een vies kereltjes dat stond te rukken in de bosjes? Of ben je als kind wel eens achter na gezeten door een potloodventer? Hoe reageerde? Schrok je of moest je heel hard lachen?

Ik zag gister in het vondelpark een vent met een stijve pik in de bosjes! En toen moest ik eventjes giechelen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:11
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Toen ik achter de kassa werkte had ik een keer een klant die er totaal geen moeite mee had dat er een paal in zijn joggingbroek stond.
Oud 06-08-2004, 13:25
Verwijderd
Nou ik heb nooit iets extreems meegemaakt ofzo, maar wel een keer dat ik in de trein zat en er zat een man tegenover me. Op een gegeven moment zat hij steeds met z'n hand bij z'n broek, bij z'n kruis zeg maar. Het was niet echt krabben wat hij deed, eerst dacht ik nou ja, misschien heeft ie jeuk ofzo. Dus ik keek maar uit het raam om er niet naar te hoeven kijken. Maar die hand bleef daar maar en bewoog ook.. ik bleef dat maar zien vanuit m'n ooghoek, ookal deed ik nog zo m'n best om uit het raam te kijken. Na een tijdje had ik er genoeg van en ging ik maar ergens anders zitten.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:34
Crienie
Crienie is offline
Als klein kind (jah, ben ik in jullie ogen nog steeds wel denk ik Maar ik heb het nu over zoown 10 jaar terug ) wel eens zoown man tegengekomen. Met me neefje en me zusje... In de zandbak op een schoolplein, redelijk uit zicht. Me neefje en me zusje hielden me vast en die man trok mijn onderbroek naar beneden Waarna hij zijn eigen deel ook meteen maar liet zien Was bah, maar niet echt ernstig ofzoow
Oud 06-08-2004, 13:38
Verwijderd
ja vrij recent nog, zat savonds in de laatste trein naar huis, coupe was leeg op 1 man na en die ging zich aftrekken boven de prullenbak. fijn.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:47
Verwijderd
Das ook nog eens een orginele plek.. Maar wel vervelend zeg, wat een mafkezen in dit land.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:03
ilse
ilse is offline
ik heb een aantal jaar terug zoiets gehad. ik zat toen nog op de basisschool en ik ging kinderpostzegels verkopen. deed er zow een man de deur open met alleen een shirt aan. sta ik als 8 jarig meisje voor zo een naakte man met een paal. GADVER! en ik durfde bijna niet eens meer weg te rennen was heel eng, heb gezegd dat ik iemand hoorde roepen en ben weg gegaan...
Oud 06-08-2004, 14:19
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
bertbart schreef op 06-08-2004 @ 14:04 :
Ben jij wel eens geconfronteerd met een vies kereltjes dat stond te rukken in de bosjes? Of ben je als kind wel eens achter na gezeten door een potloodventer? Hoe reageerde? Schrok je of moest je heel hard lachen?

Ik zag gister in het vondelpark een vent met een stijve pik in de bosjes! En toen moest ik eventjes giechelen
Giechelen? Lol
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:20
Fainne
Fainne is offline
Toen met het school aan het lopen was in het park( waar alle perverselingen zitten),
vielen er op een moment 2 mannen uit de struiken met hun broek op hun knieën.
Naast mij stond een boma'tje, ze zag helemaal bleek.
En wij, nou we moesten heel hard lachen.
Maar het was wel ieuw.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:21
rijk_v
rijk_v is offline
Trouwens wel eens meegemaakt met onze juf, op de basischool, ze had altijd zo''n jeuk aan haar.uhm..jeweetwel, stond ze midden in de klas te "krabben''
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:22
elledc
elledc is offline
Ik was eens aan het wachten in de trein totdat ie zou vertrekken, stond daar een man, OP het perron, met een boek voor zijn lul, maar zodanig dat enkel ik zijn lul kon zien. Ik keek juist even die kant op, schrok me dood. Ik ben dan maar een andere plaats gaan opzoeken een wagon verder.

Als klein kind hebben mijn zus en ik 3 keer meegemaakt hoe een viezerik zijn broek uittrok in de struiken en zichzelf masturbeerde met de bedoeling dat we zouden kijken. Ik wilde wegrennen maar mijn zus haalde haar middenvinger boven en lachtte hem uit.

Mannen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:25
elledc
elledc is offline
Citaat:
Fainne schreef op 06-08-2004 @ 15:20 :
Toen met het school aan het lopen was in het park( waar alle perverselingen zitten),
een homopark ?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:25
ParisPlage
ParisPlage is offline
De trein nodigt mensen uit tot vunzig gedrag, blijkbaar.
Mijn ex zat een keer (1996 ofzo zal het geweest zijn) in de trein, en ze had de yes ofzo voor haar liggen. Een man tegenover haar vroeg netjes of hij die mocht lezen, en terwijl hij het zat te lezen begon hij zich te rukken. Ze is nog blijven zitten ook , maar heeft wel later de yes toch maar niet meer meegenomen.
Wat bezielt sommige mensen....
Oud 06-08-2004, 14:34
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik heb wel eens gehad, met carnaval, dat ik in de drukte richting een café liep en dat ik opeens een hand tegen mijn geslachtsdeel voelde. En niet per ongeluk. Die vent achter me probeerde me dus gewoon te vingeren daar! Ik ben maar snel weggelopen. Heb ook niet gezien wie het was, en dat wil ik ook niet weten.

Maar dat is ook meer aanranding dan 'gewoon' vunzig gedrag..
Oud 06-08-2004, 14:37
Raven
Raven is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 06-08-2004 @ 15:34 :
Ik heb wel eens gehad, met carnaval, dat ik in de drukte richting een café liep en dat ik opeens een hand tegen mijn geslachtsdeel voelde. En niet per ongeluk. Die vent achter me probeerde me dus gewoon te vingeren daar! Ik ben maar snel weggelopen. Heb ook niet gezien wie het was, en dat wil ik ook niet weten.

Maar dat is ook meer aanranding dan 'gewoon' vunzig gedrag..
die had van mij dus echt een hengst op z'n kaak gehad.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 14:38
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Achteraf bekeken natuurlijk wel, maar ik was daar helemaal alleen, en je weet nooit wat zo'n gek doet. Voor hetzelfde geld had ik een mes op m'n strot gehad, nou nee bedankt.
Oud 06-08-2004, 14:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wat een gekke mensen op de wereld. Ieeuwl gewoon...

Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Zweepje schreef op 06-08-2004 @ 15:37 :
die had van mij dus echt een hengst op z'n kaak gehad.
Dat bedenk je op dat moment niet. Tenminste, ik niet.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 15:11
Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
een of andere potloodventer viel het zusje van een vriend van me lastig...we zijn hem gaan zoeken met een groep van de judo...volgens mij heeft hij het potloodventen toen wel uit z'n kop gelaten
Oud 06-08-2004, 15:26
Verwijderd
sybje schaamt zich voor het feit dat hij een man is...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 15:38
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
sybje schreef op 06-08-2004 @ 16:26 :
sybje schaamt zich voor het feit dat hij een man is...
Niet doen.
Wij zijn de enige normale onranzige mannen.
Oud 06-08-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 06-08-2004 @ 15:38 :
Voor hetzelfde geld had ik een mes op m'n strot gehad, nou nee bedankt.
dat heb ik dus gehad...

rond half twee 's nachts, toen ik naar huis wou van de fuif (eind februari 2002). ik stond tussen een rij geparkeerde auto's en de draad waartegen m'n fiets stond naar m'n fietssleuteltje te zoeken, en ineens nam een kerel me langs achter beet, zijn linkerhand over mijn linkerarm, zijn rechterhand met een mes op mijn keel... "éne kik en ik snij uw keel over!" gelukkig zat mijn rechterhand onder zijn rechterarm, zodat ik hem redelijk gemakkelijk kon wegduwen (hij heeft wel in mijn pink gesneden...). ik heb gegild en ben weggerend, en niet gestopt voor ik iemand tegenkwam die ik kende...
sindsdien ga ik nog zelden naar fuiven, al zéker niet alleen, en ik zorg er altijd voor dat iemand me naar huis brengt als ik toch wegga... sinds een paar maanden durf ik opnieuw alleen te fietsen 's avonds, maar dan ontwijk ik bepaalde straten toch... en ik heb m'n gsm àltijd in mijn hand als ik alleen naar huis moet...

als ik moest kiezen had ik ook liever in jouw plek geweest, maar liefst natuurlijk geen van de twee...

Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 15:52
Raven
Raven is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 06-08-2004 @ 16:43 :
dat heb ik dus gehad...

rond half twee 's nachts, toen ik naar huis wou van de fuif (eind februari 2002). ik stond tussen een rij geparkeerde auto's en de draad waartegen m'n fiets stond naar m'n fietssleuteltje te zoeken, en ineens nam een kerel me langs achter beet, zijn linkerhand over mijn linkerarm, zijn rechterhand met een mes op mijn keel... "éne kik en ik snij uw keel over!" gelukkig zat mijn rechterhand onder zijn rechterarm, zodat ik hem redelijk gemakkelijk kon wegduwen (hij heeft wel in mijn pink gesneden...). ik heb gegild en ben weggerend, en niet gestopt voor ik iemand tegenkwam die ik kende...
sindsdien ga ik nog zelden naar fuiven, al zéker niet alleen, en ik zorg er altijd voor dat iemand me naar huis brengt als ik toch wegga... sinds een paar maanden durf ik opnieuw alleen te fietsen 's avonds, maar dan ontwijk ik bepaalde straten toch... en ik heb m'n gsm àltijd in mijn hand als ik alleen naar huis moet...

als ik moest kiezen had ik ook liever in jouw plek geweest, maar liefst natuurlijk geen van de twee...

om die reden fietsen er bij ons vrienden groepje altijd 2 jongens mee met een of meer meisjes zodat iedereen veilig thuis komt ..
miss een tip !!!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:00
Verwijderd
kheb ik wel vaker gehad...

ongeveer 13 a 15 jaar geleden, was ik nog heel jong, gingen we zwemmen ergens. ik ging met me pa naar een bubbelbadje/koud water badje. me pa in t bubbelbad en ik in die andere.
zaten paar meisjes van mijn leeftijd meer. toen kwam dr zo'n vent da bad in, loopt recht op mij af en steekt zo n vinger in mijn vagina, gwoon door mijn zwempakje heen
ik begon kei hard te schreeuwen/janken, die vent schrok en naaide dr uit. me pa was alweer weg uit t bubbelbad.
die meisjes hadden t nie gezien en vroegen wat er was, ikke naar me ma gerent. die vroeg of ik was gevallen omdak zo jankte en toen heb ik maar 'ja' geschudt

ongeveer 4 a 5 jaar geleden, ik fiets vaak naar n recreatie park waar ik ga zwemmen, en heel vaak, op een bepaald stuk, stond er een vent, spiernaakt in de bosjes (zich af te trekken denk ik) meestal deed ik gwoon of ik t nie zag en fietste snel door.
op een gegeven moment had ik er genoeg van en heb ik aangifte gedaan. daarna stond ie dr nog een paar keer en hebben n vriendin en ik nog n keer aangifte gedaan en toen heb ik m nie meer gezien.

ook rond die tijd ben ik aangerand door 2 jongens *bij mij thuis *, waarvan 1 een vriend van me was en die andere kende ik ongeveer n half jaar...

en pas kwam ik van de trein af en stond ik op de bus te wachten en toen stond er zo'n vent, die begon tegen mij aan te lullen..
hij leek me wel aardig, dus ik ging maar mee lullen, kmoest toch nog n kwartier op me bus wachten...
t was wel gezellig tot ie mij ineens op me bek pakte
vrijwel meteen kwam me bus dr aan.
kheb m van me af geduwt en ben naar me bus gerend...
in de bus rillen en huilen en een hele goeie vriend van mij gesmst..
verder nie tegen me ouders gezegd.

de wereld zit vol creeps

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 16:09.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
fiepje schreef op 06-08-2004 @ 17:00 :
*knip*
God, wat erg.
Mogen al die zieke mensen even van de wereld verdwijnen?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 06-08-2004 @ 17:35 :
God, wat erg.
Mogen al die zieke mensen even van de wereld verdwijnen?
mja... als da kon :/
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Crienie schreef op 06-08-2004 @ 14:34 :
Als klein kind (jah, ben ik in jullie ogen nog steeds wel denk ik Maar ik heb het nu over zoown 10 jaar terug ) wel eens zoown man tegengekomen. Met me neefje en me zusje... In de zandbak op een schoolplein, redelijk uit zicht. Me neefje en me zusje hielden me vast en die man trok mijn onderbroek naar beneden Waarna hij zijn eigen deel ook meteen maar liet zien Was bah, maar niet echt ernstig ofzoow
als ik dat gezien had ik em zo hard voor zn bek geslagen
en waarom hielden je neefje en je zusje je vast :\ ?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:54
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 06-08-2004 @ 15:25 :
een homopark ?
joah, zo'n park waar vooral s'avonds alles bosjes vol zitten met goor volk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:02
Nona
Nona is offline
Nee, nog nooit potloodventers gezien en nog nooit mensen in de bosjes zien neuken. Wel een keer een pedofiel achter me aan gehad en één of andere eikel heeft geprobeerd me te verkrachten (wat hem overigens niet is gelukt).

En ja, wel een paar mensen die geprobeerd hebben me te zoenen terwijl ik er niet van gediend was, maar die hadden geen kwade bedoelingen. Was gewoon op de dansvloer enzo.
Oud 06-08-2004, 17:03
bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
ik ben nog niet echt vieze mannetjes tegen gekomen... owja 1tje.. in het zwembad, toen was ik 10 en hij was 17 zei hij... en hij wou me meenemen naar een rustig plekje... ik was samen met een vriendin en zij wou gewoon mee, maar ik was zo slim om naar de badmeester te gaan, toen zijn we een beetje in bescherming genomen door die kerel, kwam hij steeds op ons af en dan een meter voor ons zwom hij gauw ergens anders heen want dan kwam de badmeester eraan.. echt een creep, zie ik nog heel vaak int zwembad, raar dat hij daar nog mag komen eigenlijk

en ik ben 1 keer aangerand, ik was heel klein en die jongen ( een vriend van mn broer, veel ouder )zei dattie een spelletje wou doen, en ik snapte helemaal nergens wat van dus liet het maar toe, pas na een paar maand snapte ik wat hij had gedaan... de wereld zit vol rotzakken
Oud 06-08-2004, 17:13
Verwijderd
Een keer een vent mn zn piemel zien zwaaien op een overliggend perron. Na het bevrijdingsfestival in roermond een paar jaar geleden geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:15
Hagel
Hagel is offline
wel een aantal keren ineens een masturberende gast voor me neus gehad na het uitgaan Erg zielig
Oud 06-08-2004, 17:23
Millroy
Millroy is offline
Wij waren met onze klas gezellig naar de Belgische Ardennen geweest om de Lesse af te varen met kayaks.
We waren al een eind op weg en er waren groepjes onstaan, sommigen ver voor, anderen ver achter. Wij waren toen nog met drie tweepersoonsboten. In de eerste boot zaten 2 meisjes, de tweede een meisje en een jongen, de derde ik en een andere jongen.
We moesten een bocht door en daar stond een af andere gekke Waal zich af te rukken en te roepen naar de meisjes: Belles filles! Viens viens! Wij negeerden hem, roeiden verder. We dachten dat we er vanaf waren, dus begonnen we een beetje te spelen, racen en spatten enz. De boot met de twee meisjes was even achter gebleven en plots stond die perv poedelnaakt in het water en had het koord van hun boot gepakt en probeerden hen te doen omslaan. Wij onze boten gekeerd, maar we kwamen niet zeer snel vooruit omdat we dan tegen de stroom in moesten. Hij slaagde erin de boot te laten kapseisen en één van de meisjes tegen zich aan te duwen en te bepotelen. Dan waren wij er bijna en liet hij haar los en rende weg. We probeerden hem nog te volgen maar toen we op de oever kwamen was hij al niet meer te zien en de meisjes wilden niet dat we hen alleen lieten.
Freaks.
Oud 06-08-2004, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Millroy schreef op 06-08-2004 @ 18:23 :
*knip* Freaks.
idd
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:25
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Wel vaker meegemaakt met vriendinnen dat we ergens op een bankje zaten en dan achter ons vaag gehijg hoorden wat dan langzaam harder werd en we vervolgens achterom keken en een oud ventje zagen masturberen.

Verder persoonlijk niks ernstigs meegemaakt... gelukkig. 1 van mijn beste vriendinnen is laatst wel aangerand door een kennis van de familie... (En ze durft 't verder niemand te vertellen omdat die man kanker heeft en waarschijnlijk nog maar een paar maanden heeft, en ze wil geen problemen veroorzaken enzo... persoonlijk vind ik trouwens dat ze het wel moet vertellen tegen dr ouders, want die snappen het nu steeds niet als ze niet naar die mensen toe wilt. (Het is namelijk een getrouwde man met 2 kinderen.))

En een andere vriendin van mij is aangerand bij haar in de achtertuin, iemand achter de poort vroeg om 'n vuurtje (ze stond buiten te roken) en toen ze de poort openmaakte werd dr een mes op dr keel gezet, waarna ze die gast een flinke stoot tegen zn neus heeft verkocht met dr handpalm (karate-achtig, hehe) en een paar flinke trappen heeft verkocht... daar was ie niet zo op voorbereid blijkbaar... toen is ze weer naar binnen gerend. Ze had toen wel sneeën op de armen, buik (die gast had dr truitje kapot getrokken) en nek (gelukkig niet ernstig).

Sommige mensen...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:38
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 06-08-2004 @ 15:21 :
Trouwens wel eens meegemaakt met onze juf, op de basischool, ze had altijd zo''n jeuk aan haar.uhm..jeweetwel, stond ze midden in de klas te "krabben''
Ik net hetzelfde, maar dan tijdens een uiteenzetting van de boekhoudkundige verrichtingen tijdens boekhouden in het 3de middelbaar
die bleef daar maar krappen en voelen.. irritant
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Millroy schreef op 06-08-2004 @ 18:23 :
Wij waren met onze klas gezellig naar de Belgische Ardennen geweest om de Lesse af te varen met kayaks.
We waren al een eind op weg en er waren groepjes onstaan, sommigen ver voor, anderen ver achter. Wij waren toen nog met drie tweepersoonsboten. In de eerste boot zaten 2 meisjes, de tweede een meisje en een jongen, de derde ik en een andere jongen.
We moesten een bocht door en daar stond een af andere gekke Waal zich af te rukken en te roepen naar de meisjes: Belles filles! Viens viens! Wij negeerden hem, roeiden verder. We dachten dat we er vanaf waren, dus begonnen we een beetje te spelen, racen en spatten enz. De boot met de twee meisjes was even achter gebleven en plots stond die perv poedelnaakt in het water en had het koord van hun boot gepakt en probeerden hen te doen omslaan. Wij onze boten gekeerd, maar we kwamen niet zeer snel vooruit omdat we dan tegen de stroom in moesten. Hij slaagde erin de boot te laten kapseisen en één van de meisjes tegen zich aan te duwen en te bepotelen. Dan waren wij er bijna en liet hij haar los en rende weg. We probeerden hem nog te volgen maar toen we op de oever kwamen was hij al niet meer te zien en de meisjes wilden niet dat we hen alleen lieten.
Freaks.
Namens de Belgische regering, de Belgische samenleving en de Belgische delegatie op dit forum wens ik u onze excuses over te maken betreffende u uitgebreid omschreven ervaring (bovenaan)
... ah, wat kan ik zeggen.. altijd last met die pedo-walen
Maar niet alle Belgen, en zeker niet alle Vlamingen zijn zo hoor!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:42
AngelLena
AngelLena is offline
Och zat. Hier in de buurt is een meertje waar natuurlijk genoeg bosjes omheen zitten en een breed pad eromheen. Toen ik nog kindertjes lesgaf op de manege nam ik ze wel eens mee op buitenrit en dan ff 2 rondjes om het meer heen crossen. Het was geen uitzondering dat we dan een rukkende vent tegenkwamen die dan snel een vuilniszak over z'n lul heen trok, dan dacht je van: nou, nu weet ie dat wij er zijn, doet ie vast ff niet meer. Fout gedacht, volgende rondje, lag ie er weer te rukken, hup vuilniszak erover. Al die kindertjes in een deuk natuurlijk. Nou toen kon ik het me echt niet voorstellen dat ie nog door zou gaan, dus voor de grap (was niet de gewoonte, rit liep dan ook een dik kwartier uit) NOG maar een keer om het meer heen sjouwen en je gelooft het niet... Hij lag er nog steeds! We hebben echt helemaal dubbelgelegen toen. 1 meisje rolde zelfs van d'r pony af omdat ze niet meer op kon houden met lachen.

Of ik was alleen een paar rondjes om het meertje heen lopen met mijn paardje, dan wou ik d'r ff laten drinken maar dat doe je ook niet op de plek waar de meeste mensen het water ingaan of van de zon liggen te genieten. Ik wist verderop een kleine inham waar alleen soms wat vissers zaten waar ik haar wel even kon laten drinken. Ook regelmatig hoorde je dan ineens een gil van opzij omdat er dan weer een stelletje in de bosjes ernaast lag te krikken en schrokken van een grote paardenhoef die ineens een meter naast hun stond

Ik vind het echt heerlijk, zulke mensen pesten
Oud 06-08-2004, 18:33
telluriet
telluriet is offline
Heb een keer op station Diemen een kerel gezien die naakt lag te chillen in de bosjes. Ik dacht: "Wat een aap.". De politie dacht dat ook, aangezien die ineens van alle kanten toegesneld kwam om die kerel te arresteren.

Dat was wel gaaf, eigenlijk.
Oud 06-08-2004, 18:48
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 06-08-2004 @ 16:43 :
dat heb ik dus gehad...

Dat is écht erg. Ik zou d'r een trauma aan hebben overgehouden als ik zo bedreigd zou worden. Heb jij het gewoon kunnen verwerken?
Oud 06-08-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 06-08-2004 @ 19:48 :
Dat is écht erg. Ik zou d'r een trauma aan hebben overgehouden als ik zo bedreigd zou worden. Heb jij het gewoon kunnen verwerken?
ik weet het niet goed... ik denk dat het gewoon 'slijt' na een tijdje... in het begin durfde ik écht NIKS meer. 's avonds een sigaretje roken in de achtertuin? alleen met alle lichten aan buiten. naar huis gaan van een fuif? alleen met de auto, en er moet en zal iemand meelopen van de tent naar de auto. een pintje drinken in de stad? alleen als ik vantevoren al 102% zeker was dat er iemand zou zijn die me even naar huis zou kunnen/willen brengen.
ik zag overal struiken bewegen en ik hoorde overal voetstappen achter me. ik ben echt làng gewoon nooit nog echt gerust geweest... ik vertrouwde niemand meer, ik herinner me zelfs dat ik in tranen tegen een hele goede vriend heb gezegd dat HIJ het voor hetzelfde geld had kunnen geweest zijn, dat het familie had kunnen zijn, dat het die jongen van school met zijn mooie ogen (die altijd zo lief lacht) had kunnen zijn... er was met mij in het begin niet veel meer aan te vangen...
een vriendin van me vroeg een paar dagen nadat het gebeurde aan een andere vriendin "en is die daar nog altijd nie goed van? " ik was ràzend toen ik dat hoorde, wat wist zij ervan?? ging zij daar even voor mij beslissen dat het niks was? 'dat er toch niks gebeurd was'? ik was echt in alle staten...

het was ook dat onbegrip bij bepaalde personen waar ik echt niet goed van was...
er was inderdaad niks gebeurd, ik was niet bestolen, niet aangerand, niet verkracht, niet vermoord.
maar dat gevoel van dat koude staal op je slagader, die mond tegen je oor, dat zinnetje ("één kik en ik snij je keel over!") ... dat vergeet je niet... het idee van wat er gebeurd zou zijn als ik hem niet had kunnen wegduwen, het idee dat die man nog altijd rondloopt, het idee dat het opnieuw kan gebeuren... dat laat je niet licht los...
maar leg dat eens uit ...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 19:42
elledc
elledc is offline
Het zijn toch altijd mannen he die zoiets doen, ik heb nog nooit gehoord dat een vrouw jongetjes in de bosjes lokt.
Eigenlijk vind ik van die exhibisionisten best nog grappig, ze showen graag met hun kleine piemel maar zouden denk ik nooit iets durven doen qua aanranding of misbruik.
Pedo's zijn natuurlijk wel perverselingen

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 20:34
Mindfields
Mindfields is offline
Een goeie vriend kon zijn handen een keer niet thuis waren op een feestje toen hij zat was. Hij is sowieso nogal 'gefrustreerd', heeft zijn ex-vriendin (toen ze nog wat hadden) verkracht op schoolreis en ging regelmatig met een meisje naar bed dat een vriend had in Engeland. Steeds zei hij dat hij het niet wilde, maar het gebeurde wel steeds.
Tsja, ik heb er geen trauma's aan overgehouden verder, wel een verpeste vriendschap.
Oud 06-08-2004, 20:40
Smartie
Smartie is offline
Nooit mee te maken gehad, geen leuke verhalen voor jullie dus
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 20:59
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Wij zagen een keer toen we snachts terug kwamen uit een cafeetje in Amersfoort een naakte neger in de McDonalds

Dik grappig iedereen stoppen, hield ie een dienblad voor zn dick

had ie zeker weddenschap verloren ofzow
Oud 06-08-2004, 21:00
lso
lso is offline
Ja, ik liep 's avonds in het park in de stad waar ik op kot zit.. Men zegt wel eens dat het er eng is maar.. leek me niet zo erg.. Het was nog niet zo laat..

Ik ging door het grotje waar het binnenin echt wel donker is.. Tot ik rechts van me plots enkele kijkers zag.. Ik sperde mijn ogen open en zag twee mannen.. De een zat de ander te pijpen.. Ik werd plotseling bang, en liep vlug door.. Ik vond het gewoon erg eng!!!!!!!!! Nooit meer dat park door

Verder ook eens 's morgens vroeg acht uur iemand gehad die aan de deur belde.. Ik zei hallo (parlefoon).. een man vroeg me om hem binnen te laten, hij wilde me masseren.. Ik zei dat dit niet hoefde.. Hij: Ik geef je er 300euro voor... Ik: Hoeft echt niet..
Hij: 500 euro..? Ik: Nee dank je.. De volgende dag hoorde ik dat mijn vriendin dezelfde man was tegengekomen op straat..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 21:22
Miracle
Miracle is offline
Vroeger een paar keer gehad. Speelde ik alleen buiten en kwam er ineens een vent die net deed alsof hij tegen de muur ging plassen. Ik dacht echt: "Wat een sukkel, hij kan niet eens plassen zonder zijn kont te laten zien." Toen ging ik naar binnen en zag ik ook z'n lul. Ik vond het allemaal maar raar, maar later legden m'n ouders uit dat dat niet mag en dat ik moet oppassen voor zulke mannen. Ik was nogal naief.

Tijdens buitenritten komen we ook nog wel eens mannen tegen in het bos, die in de bosjes zitten te rukken. Best raar en zielig.

Verder sja, in een recreatieplas tijdens een spelletje in je kruis worden gegrepen is ook niet leuk. Ik kende die jongen niet en het zou ook kunnen dat het per ongeluk was... Maar flink raar was het wel.

En vroeger hebben we vaker van dat soort dingen mee gemaakt, maar die heb ik uit m'n geheugen verbannen.
Oud 06-08-2004, 23:45
Verwijderd
Nee, ik heb dat nog nooit meegemaakt. Toen ik klein was was ik er wel heel bang voor, ik rende vaak naar school.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 01:34
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
nog nooit meegemaakt (gelukkig)
maar idd wat een stelletje mongolen hier op de wereld, echt sneu
Oud 07-08-2004, 09:20
elledc
elledc is offline
Overlaatst ben ik naar de Vlaamse Ardennen geweest, ik ging even de hond uitlaten, ik wandelde ergens waar niet veel volk komt, passeert daar een man op de fiets die zegt "durf jij hier zomaar alleen rondlopen na al die geruchten?" Ik dacht welke geruchten? Toen wou ik zeggen "mijn hond valt wel aan als je hem bedreigt" maar was ie plots weg
Ik ben dan maar snel doorgelopen, had ik de hond niet meegehad had hij misschien andere plannen gehad
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten