![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wij zijn de enige normale onranzige mannen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
rond half twee 's nachts, toen ik naar huis wou van de fuif (eind februari 2002). ik stond tussen een rij geparkeerde auto's en de draad waartegen m'n fiets stond naar m'n fietssleuteltje te zoeken, en ineens nam een kerel me langs achter beet, zijn linkerhand over mijn linkerarm, zijn rechterhand met een mes op mijn keel... "éne kik en ik snij uw keel over!" gelukkig zat mijn rechterhand onder zijn rechterarm, zodat ik hem redelijk gemakkelijk kon wegduwen (hij heeft wel in mijn pink gesneden...). ik heb gegild en ben weggerend, en niet gestopt voor ik iemand tegenkwam die ik kende... sindsdien ga ik nog zelden naar fuiven, al zéker niet alleen, en ik zorg er altijd voor dat iemand me naar huis brengt als ik toch wegga... sinds een paar maanden durf ik opnieuw alleen te fietsen 's avonds, maar dan ontwijk ik bepaalde straten toch... en ik heb m'n gsm àltijd in mijn hand als ik alleen naar huis moet... als ik moest kiezen had ik ook liever in jouw plek geweest, maar liefst natuurlijk geen van de twee... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
miss een tip !!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mogen al die zieke mensen even van de wereld verdwijnen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en waarom hielden je neefje en je zusje je vast :\ ? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die bleef daar maar krappen en voelen.. irritant |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
... ah, wat kan ik zeggen.. altijd last met die pedo-walen ![]() Maar niet alle Belgen, en zeker niet alle Vlamingen zijn zo hoor! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zag overal struiken bewegen en ik hoorde overal voetstappen achter me. ik ben echt làng gewoon nooit nog echt gerust geweest... ik vertrouwde niemand meer, ik herinner me zelfs dat ik in tranen tegen een hele goede vriend heb gezegd dat HIJ het voor hetzelfde geld had kunnen geweest zijn, dat het familie had kunnen zijn, dat het die jongen van school met zijn mooie ogen (die altijd zo lief lacht) had kunnen zijn... er was met mij in het begin niet veel meer aan te vangen... een vriendin van me vroeg een paar dagen nadat het gebeurde aan een andere vriendin "en is die daar nog altijd nie goed van? ![]() het was ook dat onbegrip bij bepaalde personen waar ik echt niet goed van was... er was inderdaad niks gebeurd, ik was niet bestolen, niet aangerand, niet verkracht, niet vermoord. maar dat gevoel van dat koude staal op je slagader, die mond tegen je oor, dat zinnetje ("één kik en ik snij je keel over!") ... dat vergeet je niet... het idee van wat er gebeurd zou zijn als ik hem niet had kunnen wegduwen, het idee dat die man nog altijd rondloopt, het idee dat het opnieuw kan gebeuren... dat laat je niet licht los... maar leg dat eens uit ... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
Drugs & Alcohol |
Het IZSADC-topic #66 Mephisto | 500 | 26-07-2006 16:07 |