Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Helaas heb ik zelf ook een probleem met TT Deluxe. Als ik bij de difficulty options instel dat ik flat land wil hebben en een lage sea/lake quantity, en ik genereer het scenario, dan heb ik flat land met een hele hoge sea/lake quatity. Hebben meer mensen dat, en is daar een oplossing voor?
||
Citaat:
![]() En na de monorail komt de maglev en die gaat hard. ![]() En bussen zijn eigenlijk alleen fijn omdat ze goedkoop zijn. Als je al veel geld hebt gebruik ik liever treinen, aangezien die qua snelheid en inhoud veeeeel effectiever zijn.
|
Je kan je voertuigen ook automatisch laten vervangen als ze aan het eind van hun levensduur zijn met die patch. Zonder die patch zou ik bijna nooit meer Transport Tycoon DeLuxe spelen..
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar je kunt natuurlijk ook een treindepot achter hun stations bouwen, het goedkoopste treintje bouwen en dat laten rijden. Boem, weg is de trein van de concurrent ![]()
||
Citaat:
![]() en wegen van ze kan je gewoon slopen door er een spoorwegovergang van te maken en die dan te bulldozeren...
||
![]() |
Citaat:
P.S. treintjes busjes van de conccurrent laten overrijden deed ik ook altijd.
||
Citaat:
En pussy's dat jullie dat zijn. Het hele spel draait erom om je concurrenten af te maken, niet om in je eentje het landschap vol te bouwen. Op een gegeven moment heb je toch alle macht, want in Deluxe kan je concurrenten overkopen (om vervolgens hun shit weg te halen, want je verdient te weinig met die inefficiente kronkeldingen). ![]() De maker van de game meldde trouwens dat de manier van handelen van de ai-tegenstanders ver beneden onder het niveau is van de hedendaagse ai. Tja, dat krijg je met een oud spel. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Trains & Trucks Tycoon is volgens mij niet van Chris Sawyer, dus is het gewoon een goedkope ripoff.
Rollercoaster tycoon zou de remake worden, maar toen heeft CS het wat aangepast, en er achtbaantjes van gemaakt.. Nog een leuke site: http://www.nylon.net/ttd/ttd.htm Met daar een gedicht voor Lord Chris Sawyer: Our Chris, who art near Chipping Sodbury Hallowed by thy Game Thy kingdom come Thy scenarios be done In Toyland as it is in heaven Give us this day our daily sim And forgive us our Kamikaze locomotives As we mercilessly destroy anyone building stations near our industries For thine is the simdom The power and the glory For ever and ever (unless there's no sequel quite soon) Amen
||
![]() |
Citaat:
|
Hmm, beetje oud topic - maar dit leek me toch de beste plaats voor een TTdeluxe-vraag:
Af en toe wil je in een stad een station bouwen of wat dan ook, maar dan mag dat niet van die stad. De 'local nogwat refuse this' bla bla. Is hier iets aan te doen? Reclamecampagnes of zo? Want dit is echt beroerd - helemaal als er een bank staat. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Geld zat, no problemo.
![]() Gemeenteraad omkopen, is dat die optie dat je alle rechten van transport voor een jaar koopt? Vrees van niet - want meer heb ik eigenlijk niet kunnen vinden. Waar kan je dat doen?
||
Citaat:
Wil je dat oplossen, dat ze je weer tof vinden, word het enorm veel boompjes plaatsen rond die stad. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|