Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2004, 13:45
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
ik zie mijn vriend echt heel erg graag maar ik heb zo het gevoel dat hij behoefte heeft aan wat anders. ik bedoel, er zijn zat meisjes in hem geïnteresseerd maar hij is van mij en ik wil dat iedereen dat weet en ik ben dan ook wel jaloers als hij met andere meisjes afspreekt, hij geeft me wel het gevoel dat ik alles voor hem ben maar ik weet niet wat er gebeurd als ik er niet bij ben he. mss lachen zijn vrienden mij wel achter mijn rug uit als ze samen zijn weggeweest en er is ikweetnietwat gebeurd. binnenkort gaat hij ook met 2 vrienden op reis en dan weet ik al helemaal niet of hij trouw gaat blijven ik kom dat ook niet te weten he! ben ik nu te achterdochtig? ik vrees van wel maar wat kan ik eraan doen?? alvast bedankt
Oud 07-07-2004, 14:01
computer
computer is offline
Vertrouw je vriend. Hij heeft toch voor jou gekozen? en als hij vreemd gaat en jij komt erachter dan moet je het gewoon uitmaken.

Je kan er niets aandoen, en als je dit soort gedrag ook tegen hem uit, dan gaat hij het daarom mischien wel uitmaken. Je moet hem gewoon vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 14:17
Verwijderd
Het laatste wat je moet doen is laten zien dat je onzeker bent (en een tikkeltje jaloers). Laat gewoon zien dat je sterk bent en zeker van jullie zaak. Dat werkt enorm.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:42
ghost2000
ghost2000 is offline
Hoi liefdesvlinder,

Je zegt dat hij je het gevoel geeft dat jij alles voor hem bent. Waar komt jou gevoel dan vandaan dat je denkt dat hij behoefte heeft aan wat anders?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:10
liefdesvlinder
ja ik weet het dus niet, hij heeft ook zo veel gewone vriendinnen en ik weet niet hoe hij tegen hen doet natuurlijk, mss wil hij wel zijn vrijheid terug en sta ik hem een beetje in de weg op die vakantie die hij met zijn vrienden gaat hebben
Oud 07-07-2004, 16:21
ghost2000
ghost2000 is offline
Wel hij heeft veel gewone vriendinnen maar jij bent zijn vriendin. Dat zegt heel wat over jou, uit al die vriendinnen heeft hij juist jou gekozen. Hij vindt jou dus speciaal.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:26
liefdesvlinder
en die vakantie dan? ik weet echt niet wat er gaat gebeuren he
Oud 07-07-2004, 17:08
filia dei
filia dei is offline
Ik heb ook geen flauw idee.
Maar als ik jouw was zou ik 'r gewoon van uit gaan dat hij niet vreemdgaat. Gewoon der op vertrouwen.
Je kan het er anders ook met hem over hebben, dat je 't gevoel hebt dat hij wat anders wil, en afspreken dat jullie gewoon in de vakantie allebei een beetje rond gaan kijken naar wat anders. Wie weet kom jij met je vriendinnen daar ook wel een leuke jonge tegen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:10
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Als je je vriend niet vertrouwt, hoe kan je dan een relatie beginnnen? Je verwacht dat hij eerlijk is, dus ook niet iets met een ander zal doen en zelfs al zou hij dat doen, dan zou hij het moeten vertellen.

Hey, kijk eens naar je eerste post... ''Er zijn voldoende meisjes in hem geintresseerd'' Waarom kiest hij dan voor jou?

Omdat jij voor hem de leukste bent, geloof me!!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:17
ghost2000
ghost2000 is offline
Ik vind ook dat je hem moet vertrouwen, zonder dat kan je geen relatie hebben. Vertrouw ook in je zelf, want dat doe je volgens mij niet.

En als er dan toch wat gebeurd in die vakantie dan is hij jou vertrouwen gewoon niet waard en ben je beter af zonder hem!!!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:27
hendrie
hendrie is offline
Citaat:
Ik vind ook dat je hem moet vertrouwen, zonder dat kan je geen relatie hebben. Vertrouw ook in je zelf, want dat doe je volgens mij niet.
kijk ik heb et zelfde probleem soms dan...dat ik me girlie niet vertrouw..maar dat komt soms gewoon omdat je dan gewoon te negatief naar jezelf kijkt..en hij zegt dat ie van je houd en aan et eind gaat je vriend(in) tog altijc weer mee naar huis..dat denk ik dan altijd maar
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:31
liefdesvlinder
goh bedankt allemaal voor de reacties, ik denk dat er zeker veel van waarheid in zit, dat van dat vertrouwen en ook in mezelf enzo, bedankt, ik zal er aan proberen te werken!
Oud 07-07-2004, 17:40
ghost2000
ghost2000 is offline
Kijk dat is de juiste instelling! Geloof in je zelf en alles ziet er een stuk vrolijker uit!!!!

Succes !!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:45
liefdesvlinder
je hebt gelijk, erg hard bedankt!
Oud 07-07-2004, 17:46
hendrie
hendrie is offline
up u go girl!!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 17:52
ghost2000
ghost2000 is offline
Graag gedaan hoor, en je kan hier altijd terecht als je je een keertje minder voeld!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 18:46
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Citaat:
ghost2000 schreef op 07-07-2004 @ 18:52 :
Graag gedaan hoor, en je kan hier altijd terecht als je je een keertje minder voeld!
En hoe voel jij je nu, nu je ziet dat je voeld met een d hebt geschreven?
*No offense, moest even *

Hey meis, zo moeilijk is het echt niet. Jij bent de wereld voor hem, anders had hij echt wel 1 van die anderen gekozen. Hij kiest je niet voor niks. En jah, een vakantie met vrienden.
Wat niet weet, dat deert niet?
Nee, echt, gewoon vertrouwen. Hoe minder jij vertrouwt, hoe kutter je je gaat voelen, hoe slechter je je gaat gedragen tegenover hem, hoe kutter hij zich gaat voelen en uiteindelijk uhm... naja, dan is het over...
Trust, that's what really matters.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 19:04
ghost2000
ghost2000 is offline
[QUOTE]Ernst schreef op 07-07-2004 @ 19:46 :
[B]En hoe voel jij je nu, nu je ziet dat je voeld met een d hebt geschreven?
*No offense, moest even *

Oeps, foutje....
Maar ik voel me wel goed hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 17:49
liefdesvlinder
haha je hebt gelijk hoor ernst, dat van dat vertrouwen, ik moet eraan werken denk ik
heel erg bedankt! zoen
Reageren

Regels voor berichten