Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
A: perfectie is niet te evenaren, B: met de hedendaagse beeld en geluids kwaliteit wordt het een stuk minder, C: de acteurs zullen waarschijnlijk veel beter behandeld worden, terwijl in het originele TCM veel emoties zo realistisch overkwamen omdat ze dat ook waren, D: misschien wordt het een slasher ala Valentine en Urban Legends, E: de mensen die de film maken weten waarschijnlijk niks van horror af, anders waren ze nooit op dit idee gekomen en F: er is geen F nodig want de vorige vijf waren goed genoeg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach perfectie, geen enkele film is perfect anders zouden alle overige films die zijn gemaakt overbodig zijn. Maar een remake is niet echt nodig. Highlander, die heeft pas een remake nodig. *hint, hint, movie-producers die toevallig nederlands kunnen, hint, hint* |
![]() |
||
Citaat:
|
Remakes zijn vrijwel altijd een slecht idee (in artistiek opzicht dan, commercieel zou het natuurlijk wel...afijn). Zeker als de film die een remake krijgt al vervolgen heeft....
||
Citaat:
Behalve dat was de Psycho remake natuurlijk idioot, verder ken ik niet zoveel horror remakes.
|
Ja, ik zei ook "vrijwel".
![]() Maar van films als The Blob en The Thing (of The Fly) kan ik begrijpen dat het wel goed idee is ze te remaken, omdat de originelen al zo oud en vooral verouderd zijn, dat daar niet echt aanstoot aan valt te nemen. Een film als TCM staat echter nog steeds als een huis, dus vandaar lijkt mij (en jullie) dat niet zo'n best idee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[FILM] The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning Verwijderd | 12 | 11-11-2006 12:01 | |
Films, TV & Radio |
The Exorcist (1973) Verwijderd | 46 | 04-11-2005 17:33 | |
Films, TV & Radio |
Wat is het meest bloederige film die je ooit gezien hebt? Verwijderd | 119 | 31-07-2004 18:46 | |
Films, TV & Radio |
Engste film die ooit heb gezien Orlygirl66 | 213 | 29-06-2004 18:50 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Dawn of the dead Dinalfos | 34 | 26-10-2003 10:13 |