Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2004, 10:13
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Ik heb eerder ook al wat gepost of k weer wat moes beginnen met m'n ex, en nja, da was dus gebeurt..
Alleen het ging niet echt lekker tusse ons 2e, en we zouden daar over praten en alles zou weer goed komen, dat was online, msn.

En toen moest ik off, en toen zei ie dat ie van me hield, me nooit kwijt wilde, en toen kreeg ik een half uur later een mailtje waarin hij dood leuk vertlede dat het beter was als we het uitmaakte. Met allemaal smilys dr in, en dat dat een voorbereiding was op t volende msn gesprek. Alleen ik heb helemaal nix 'voorbereid' ik kreeg die mail en alles viel onder me vdaan.. En hij doet nu net alsof dr nix is..
En hij wil dat k na mijn vakantie nr m toe ga, om dan leuk iets leuks als vrienden te doen..

Ik snap dat niet.. Hoe kan hij nou zeggen dat ie van me houd, en dan t uitmaken en dan ook nog verw8n dat ik vrienden ben in eens..

Ik ben echt zo teleurgesteld in 'm. Dat hij het zo heeft gedaan.. En ik wil echt zo snel mogelijk beter worden van dit, want dit hou ik niet lang vol..

Ow, en jullie zullen wel ziek worden van al deze verhalen van gebroken harten, maar k moes t ff kwijt..
Oud 07-07-2004, 10:17
Sprinkle
Sprinkle is offline
Praat erover face to face als dat echt niet kan door de telefoon, maar niet op msn of via de mail. Dat hij het via een e-mail uitmaakt zegt genoeg over hem.
Oud 07-07-2004, 10:19
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ga iig met vriendinnen veel leuke dingen doen, niet de hele dag thuiszitten. En ga je niet afzetten tegen je vriend, want dan kom je er nooit overheen. In plaats daarvan, probeer het te accepteren, dan komt het vanzelf goed

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:22
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Citaat:
Sprinkle schreef op 07-07-2004 @ 11:17 :
Praat erover face to face als dat echt niet kan door de telefoon, maar niet op msn of via de mail. Dat hij het via een e-mail uitmaakt zegt genoeg over hem.
Nja, hij woont niet bij mij in de zelfde stad, dus dat lukt niet echt, en k ga morgen op vakantie.. Dus zie k ook niet meer...

Maar aan de ande kant is dat dan juist goed, dak m niet zie, maar aan de andere kant juist niet.. Wat als ik zo blijf hangen en hij heeft een nieuw meisje na de vakantie?.. Das helemaal bagger.. Waarom moest ie dit juist nu doen?!
Oud 07-07-2004, 13:24
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
Sprinkle schreef op 07-07-2004 @ 11:17 :
Ik vind ook dat het genoeg zegt over hem hoor.. bel hem eens op? En doe dan wat je wilt (roepen, tieren, huilen, snauwen..). Hij verdient niets beter.
Verder vind ik dat je het volste recht hebt 'om je eens goed te laten gaan' op reis.
Probeer daar je gedachten te verzetten, flirt wat, mss vind je zelf wel een vakantieliefje, alles wat jou maar beter doet voelen.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 14:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Je kan dit beter als jullie bij elkaar zijn bespreken. Heel rare situatie, maar kennelijk houdt hij ff geen rekening met jouw reactie doordat hij dit "ineens" liet weten.
Oud 07-07-2004, 15:03
Myuki
Myuki is offline
nou het lijkt zo te zijn dat jij niet verdrietig moet zijn dat je deze jongen kwijt bent... hij kan de pot op! pf wat een sukkel...
Oud 07-07-2004, 15:05
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Myuki schreef op 07-07-2004 @ 16:03 :
nou het lijkt zo te zijn dat jij niet verdrietig moet zijn dat je deze jongen kwijt bent... hij kan de pot op! pf wat een sukkel...
Mee eens
Oud 07-07-2004, 15:55
Alistar
Alistar is offline
Wat een lul
Eigenlijk moet je gewoon helemaal niet meer op m ingaan, als ie wat wil afspreken, gewoon zeggen dat je geen zin hebt. Iemand die je op die manier dumpt is het verdriet en de energie die je aan m verspild absoluut niet waard!
Oud 07-07-2004, 17:08
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Weet je zeker dat hij die mail zelf heeft geschreven?

Het zou ook, indien het geval, met zijn cultuur te maken kunnen hebben, met zulke types moet je sowieso nooit aanpappen. Als ze onderling zijn zonder vrouwen erbij zijn ze enorm beledigend tegen ze.
Oud 07-07-2004, 17:29
Verwijderd
Hey.. het komt vaker voor hoor.. dat jongens (of meisjes) twijfelen, de ene keer zeggen "ik hou van je, ik wil je nooit meer kwijt" en het dan een week later uitmaken. Ik vind het ook onbegrijpelijk en bizar. Maar je bent dus niet de enige bij wie dit is gebeurd. Misschien helpt het je om nog een keer met hem te praten. En dan niet over msn of aan de telefoon, want als hij dan irritant doet en ophangt of offline gaat dan voel je je nog veel gefrustreerder.

Ga nog eens bij hem langs, stel al je vragen.. als je geluk hebt dan geeft hij eerlijk antwoord. Het kan ook dat hij heel lomp tegen je gaat doen en dat je geen duidelijkheid krijgt. In dat geval moet je je eigen antwoorden bedenken en afstand van hem nemen. Sowieso is het goed om wat afstand te nemen, zodat je echt over hem heen kunt komen.
Als je op vakantie gaat is dat natuurlijk helemaal goed, dat zal voor een hoop afleiding zorgen. En je hoeft daarna heus niet meteen weer wat als "vrienden" te doen.. wacht iig tot je zeker weet dat je geen hoop meer hebt dat het goedkomt..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 20:16
blurred
blurred is offline
Iemand die het via internet uitmaakt en niet IRL is sowieso een lulhannes.... En al helemaal als ie zo vaag doet als jouw ex. Vergeten is moeilijk, maar hier toch de enige optie. Anders doe je jezelf alleen maar pijn.
Reageren

Regels voor berichten