Hey.. het komt vaker voor hoor.. dat jongens (of meisjes) twijfelen, de ene keer zeggen "ik hou van je, ik wil je nooit meer kwijt" en het dan een week later uitmaken. Ik vind het ook onbegrijpelijk en bizar.

Maar je bent dus niet de enige bij wie dit is gebeurd. Misschien helpt het je om nog een keer met hem te praten. En dan niet over msn of aan de telefoon, want als hij dan irritant doet en ophangt of offline gaat dan voel je je nog veel gefrustreerder.
Ga nog eens bij hem langs, stel al je vragen.. als je geluk hebt dan geeft hij eerlijk antwoord. Het kan ook dat hij heel lomp tegen je gaat doen en dat je geen duidelijkheid krijgt. In dat geval moet je je eigen antwoorden bedenken en afstand van hem nemen. Sowieso is het goed om wat afstand te nemen, zodat je echt over hem heen kunt komen.
Als je op vakantie gaat is dat natuurlijk helemaal goed, dat zal voor een hoop afleiding zorgen.

En je hoeft daarna heus niet meteen weer wat als "vrienden" te doen.. wacht iig tot je zeker weet dat je geen hoop meer hebt dat het goedkomt..