Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar als je dat liedje hebt op je PC, kun je misschien hier ff de tekst neer zetten, denk dat je dan eerder antwoord zult krijgen. Want ik zou het nu niet zeker weten van wie het kan zijn.
||
Citaat:
tis moeilijk bescheiden te blijven als je zo goed bent als ik... ik weet niet meer hoe de uitvoerende heet
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Titel: Het is moeilijk bescheiden te blijven Categorie: popmuziek, nederlandstalig Het is moeilijk bescheiden te blijven Refrein: 't Is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik. Zo stoer zo charmant en zo aardig, dat zie je in een ogenblik. Ik denk als ik kijk in de spiegel, daar staat een geweldige vent. 't Is moeilijk bescheiden te blijven, voor een kerel met zoveel talent. De aller mooiste meiden, die mij eenmaal hebben gezien. Die vallen meteen aan mijn voeten, aan iedere teen minsters tien. Ik lig ook zelfs goed bij de mannen, maar dat geeft me ook al geen kick. Want er is er geen een op de wereld, die zo goed en volmaakt als ik. Refrein Ik wil ook geen filmcarriere, zoals Hauer of Stapel, Krabbé. En dat is voor hun dan weer mazzel, zo houd ik ze uit de w. w. Als ik mijn talent zou benutten, dan was ik de top of the bill. en hoewel het gewoon is, dan krijg je kapsones, en da's nou net wat ik niet wil. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vlaflip met slagroom en saaiheid #136 TopDrop | 500 | 08-02-2008 22:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Help de leesschuwe jongeren de winter door! Verwijderd | 59 | 06-01-2006 10:12 | |
Psychologie |
enquette Judy2 | 77 | 23-05-2005 11:22 |