Advertentie | |
|
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm jij zoekt niet goed...
Wat is het? Angel Dust (phencyclidine) of kortweg PCP is een narcosemiddel dat aanvankelijk werd ontwikkeld voor operaties bij mensen. In verband met allerlei bijwerkingen wordt het nu alleen nog door veeartsen gebruikt. PCP kan gerookt, genoven, geslikt en gespoten worden. Na roken begint het na 2 tot 5 minuten te werken. Afhankelijk van de dosis kunnen de effecten 2 tot 48 uur duren. PCP is een heftig tripmiddel. Wat doet het? Je wordt high, zorgeloos en je voelt je gedesoriënteerd. Je hebt het gevoel los van de realiteit te staan. Je weet wat er gebeurt, maar het raakt je niet. Je staat zeer ver van alles af. Je voelt je volkomen geïsoleerd. Soms verandert de waarneming van je ledematen. Het is bijvoorbeeld net alsof je armen langer worden. Je lichaam voelt zwaar aan en je hebt gevoel nauwelijks te kunnen bewegen. Soms kun je niet praten. Ook komt de sensatie voor waarbij het net is alsof de geest het lichaam verlaat. De high-toestand kan gemakkelijk omslaan, zeker in een verkeerde omgeving. Je wordt dan paranoia en agressief. Verslavingskans Voor PCP ontwikkel je tolerantie. Tolerantie wil zeggen dat je lichaam went aan de stof en dat je op den duur meer nodig hebt om effect te voelen. Overige risico's PCP verdooft angstgevoelens; reële gevaren worden onderschat, hetgeen wel eens tot ongelukken kan leiden. PCP is een sterk middel dat moeilijk te doseren is. Het verschil tussen een dosis met aangename effecten en de dosis die je bewusteloos maakt is maar erg klein. PCP slaat zich gedurende enkele maanden op in het vetweefsel. De PCP kan later vrijkomen wat een flashback kan veroorzaken. Je beleeft dan een stukje van de roes opnieuw. Voor PCP ontwikkel je tolerantie. Gebruikers nemen er steeds meer van. Dat brengt een aantal forse lichamelijke risico's met zich mee, zoals hersenbloedingen, ademhalingsstoornissen en nierbeschadigingen. De wet PCP wordt in Nederland waarschijnlijk niet of nauwelijks gebruikt. In de Verenigde Staten komt het in beperkte mate voor. Maar vanwege de grote kans op een verkeerd uitvallende trip is het ook daar nooit populair geworden. |
![]() |
||
Enigszins ontopic:
Citaat:
edit: ohja wat Oma post zal wel de waarheid zijn dan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hier staat toch wel het een en ander op hoor
http://www.erowid.org/chemicals/pcp/pcp.shtml |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
De tekst van oma is zekers wel goed
![]() ![]() ![]()
||
Ik weet niet, maar ik vond dit stukje zo grappig om te lezen..
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dacht ik ook.... ![]() alleen zou ik zo bang zijn dat het om zal slaan ![]()
||
Citaat:
![]() En in het kader van propaganda en een DIRECT antwoord op de titel van het topic: de BOMB!!! ![]()
|
'T is wel okay. Ik ga geen hippie tripreport schrijven ofzo maar als je 't in de juiste setting doet, met een beetje goed verstand dus zoals met elke drug, dan is 't gewoon onder controle te houden.
Ik geloof niet dat er een drug bestaat waar je geen controle meer over jezelf mee hebt. Althans, in beginsel. Hangt er natuurlijk vanaf hoe sterk je zelf bent, hoe beinvloedbaar. Either way, Angel Dust. De paranoia daar zit 't 'm in. Dat is niet altijd feest. De rest wel ![]()
|
![]() |
Hehehehe, iemand dus wel met ervaring hier te vinden
![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb een meisje ontmoet uit een instelling waar ik ook verbleef. Het was een Amerikaanse of zoiets maar ze leefde hier ofzo ik weet het niet precies maar die had angeldust gebruikt en kreeg een hallucinatie dat er allerlei beestje haar arm aan het openvreten waren. Na een tijdje kon ze het niet meer uithouden en heeft ze een stukje uit haar arm gebeten.
Dus ik zo zeggen bad shit!
|
![]() |
|
|