![]() |
|
Verwijderd
|
Nadat ik een geweldig optreden had gezien op Mama's Pride een paar weken geleden, en het zondag op Werchter ook wel ontzettend fijn was, vind ik het wel tijd voor een topic over Sioen.
Ik kan helaas geen tips geven, want ik ken nog geen titelnummers. Maar dat komt nog wel als ik de cd See You Naked deze week ga kopen ![]() En op de site www.sioen.net kun je ook downloaden geloof ik. Mensen die hem kennen? Gezien hebben op Werchter of ergens anders? Wat vind je ervan? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(L)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sioen vergelijken met Das Pop gaat me toch al wat te ver. Das Pop komt zo nog eens orgineel over en schrijft niet de ene na de andere stroperige, zeemzoete ballad voor de volgende Jan Verheyen-klassieker. En op hol geslagen puberharten zal meer aan hun frontman dan aan hun muziek liggen (Das Pop dus). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hoewel Sukilove ook erg goeie Belg-core is. Ex dEUS-lid dacht ik.. maar dat kan ik fout hebben.
||
Citaat:
![]() Pascal Deweze is frontman van Sukilove maar ik denk niet dat hij ex-dEUS is of dat er ex-dEUS-leden bij zitten. Ik geloof dat ie van Metal Molly komt. Maar ik kan er wel mijlenver naast zitten, heel de Belgische muziekscene is nogal incesteus. en Clubje: lees men posts en interpreteer ze, ik houd niet van Sioen door hun stroperige liedjes en niet door hun fanbase. Zo vind ik Das Pop ook beter door hun liedjes en niet door hun fanbase. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dour 2005 Help Valentijn | 500 | 18-07-2005 18:51 | |
Muziek |
Rock Werchter 2005 Help Valentijn | 500 | 24-06-2005 17:48 | |