Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij had de VVD een soort van plan om probleemjongeren in uitgaansleven een uitgaansverbod te geven.
Zoiets zou je ook wat extremer kunnen maken door bijvoorbeeld de ouders boetes te geven als hun kinderen op straat overlast veroorzaken, en als deze dus een soort van straatverbot hebben. Kunnen ze lekker scrabbelen thuis, en voor een vertrouwde omgeving zorgen thuis! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En een verneukte basis is ideaal voor een crimineel! Dus dit zijn juist de personen die op de rand zitten denk ik!! |
![]() |
||
Citaat:
Zorg of onderwijs kan dan wel standaard zijn, 't is en blijft belangrijk. Ik neem aan dat je niet serieus meent om ouderen veel sneller euthanasie te laten plegen, want dat is pure onzin, en dat weet je volgens mij zelf ook. Je zou ten eerste de boetes op verkeersovertredigingen duurder maken. Verder de prioriteiten stellen bij onderwijs, gezondheidszorg en criminaliteit... Meer politiesurveillanten, leerkrachten-wervings-campagnes, meer en grotere ziekenhuizen, ontwikkelingshulp. Dat soort dingen. En voer een nominaal belastingsstelsel in, da's eerlijker ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn geld zou gaan naar mensen die het leven niet meer zien zitten. Naar projecten voor eenzame en depressieve mensen. Naar bejaarden en psychisch afwijkende mensen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die euthanasie is heel serieus.. wel een soort testament wat er dan wordt opgemaakt voor iedereen rond de leeftijd van jaar of 30, waarin die persoon kan zetten wanneer hij/zij vind dat ie niet verder wilt leven..... zo voorkom je weer veel problemen. ZO kiest die persoon er zelf voor wanneer ie dood kan gaan.. je weet niet hoeveel mensen er in bejaardenhuizen zitten die eigenlijk niets meer kunnen. En al dat personeel kost onwijs veel geld, plus dat ze heel makkelijk met die bejaarden omgaan, iets t'e makkelijk. en belastingen mogen wel iets omlaag van mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
als ze m'oeten werken.. ondernemen ze iets... vroeger waren er ook niet zoveel depressieve mensen.. ze moesten wel werken eenzaamheid kun je ook alleen maar zelf iets aan doen.. door te ondernemen. en er zijn al veel sociale voorzieningen voor die mensen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb de schurft om deze reden aan kerst. En dat gezellig bij elkaar zitten dat dat hoort heb ik geheel cynisch gebruikt. |
![]() |
|
![]() |
dat rond kerst in t ziekenhuis is hier ook een persoonlijk voorbeeld van mn zusje. En tis soms gewoon ziek hoe t personeel met de mensen omgaat.. maarja goed
het idee over die bejaarden en euthanasie heb ik geschrapt, daarbij is gekomen, meer geld steken in projecten om ouderen op de been te houden, niet meer geld in de gezondheidszorg, het belandt toch in de zakken van de grote bazen, maar echt in bep projecten steken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Antwoorden op vragen n.a.v. vorige beleidsdiscussies WolterB | 2 | 15-01-2013 17:44 | |
Werk, Geld & Recht |
Gemeente dwingt tot verbouwing (iemand kennis van de Woningwet?) ganralph | 15 | 10-09-2010 22:04 | |
Studeren |
Enquête m.b.t. Mening over het Nederlandse integratiesysteem Student Uno | 3 | 27-03-2009 16:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkiezingsstunte(llende)n Love & Peace | 45 | 08-03-2006 09:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Humoristisch fantasy verhaal: meningen graag IlbertRood | 0 | 04-11-2005 16:01 | |
Liefde & Relatie |
Moet mannetje vrouwtje vragen of andersom Verwijderd | 85 | 04-09-2003 14:47 |