Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 22:54
Verwijderd
Hmm..

Ik heb een jaar geleden iets met R. gehad, ik ga niet het verhaal nog een keer typen want dat staat volgens mij al een keer in ene topic. Maar het komt er op neer dat we nog steeds veel bij elkaar zijn en elkaar niet uit ons hoofd krijgen. Toch gaan we door met ons leven en liefdesleven.

Hij heeft sinds mij geen ander meisje gehad, maar we gaan over een paar weken met de groep (waar hij ook bij zit) naar Blankenbergen.

Ik ben ontzettend jaloers aangelegd, waarbij ik ontzettend heel nadrukkelijk noem.
Als hij met een ander meisje alleen al praat word ik jaloers! Ja ik weet het, het is een ontzettend slechte eigenschap en ik probeer hem ook echt te onderdrukken maar soms..

Maar wat nou als hij daar een vriendinnetje krijgt.. Wat moet ik doen.. Heel mijn vakantie is dan verpest, ik zweer het je! Dat wil ik echt voorkomen! Maar hoe..?!?!

Damn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2004, 06:38
WolterB
WolterB is offline
je zegt jezelf bij voorbaat al dat je de vakantie er kapot door zal laten gaan. Als je hier nu als eerste mee stopt om dit in je hoofd te houden.
Ik heb het vorige topic niet gelezen, maar als het uit is met R., dan moeten er wel redenen geweest zijn waardoor dat gebeurd is. Jullie weten dus allebei dat een relatie met elkaar niet werkt, maar gelukkig is er nog steeds een goede vriendschap.
Als échte vrienden gun je het de ander om gelukkig te zijn en natuurlijk wordt het even slikken als hij tijdens de vakantie een meisje tegenkomt, maar misschien heeft hij wel hetzelfde bij jou als jij een jongen tegenkomt.
Bekijk het eens vanuit zijn oogpunt. Als jij een jongen tegenkomt, zal hij dan ook zíjn vakantie erdoor laten verpesten? Of als dit later gebeurd, want vroeg of laat zal één van jullie twee als eerste weer een nieuwe relatie krijgen.
Zolang jullie beiden weten dat het tussen jullie niet werkt, moet je elkaar ook de ruimte gunnen om aan een nieuwe relatie te kunnen beginnen, want als je de ander niet gunt om gelukkig te zijn, maak je jezelf kapot van binnen.
Wees blij voor hem als hij gelukkig wordt in een nieuwe relatie. Hopelijk zal hij bij jou het zelfde doen, want echte vriendschap is toch dat je je vrienden graag gelukkig ziet zijn.
Oud 15-07-2004, 08:47
Verwijderd
Je weet wat je zwakke kant is, als je daar nou eens rekening mee houdt dan wordt het al een stuk draagzamer voor je.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 10:24
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
je niet als een kleuter gedragen en je eigen vriendje vinden
Oud 15-07-2004, 11:04
Verwijderd
Ja ik zeg toch ook dat ik weet wat mijn zwakke kant is en ik houd er, in hoeverre het mogeljik is, ook rekening mee. Maar hoe kan ik dat in praktijk brengen als ik hem met een ander meisje zie zoenen? De andere kant op kijken? Fine, maar van binnen voel ik me dan nog wel super kut?

Misschien is het onmogelijk om er iets aan te doen, dan bied ik mijn excuses aan voor deze topic, maar ik vroeg me af of er misschien iemand met een goede tip kon komen.

En ik gun hem alle geluk van de wereld want hij is een van mijn beste vrienden. En het is hier ook geen kwestie van het geluk niet gunnen. Maar ik weet dat hij dat ook heeft, maar ik denk ook niet dat we ons daar voor gaan inhouden omdat het inderdaad toch niets meer kan worden..

Het komt allemaal nogal vaag over, maar zoals ik zei, is er toch misschien iemand met een goede tip..

Alvast bedankt

x
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 15-07-2004 @ 07:38 :
je zegt jezelf bij voorbaat al dat je de vakantie er kapot door zal laten gaan. Als je hier nu als eerste mee stopt om dit in je hoofd te houden.
Maar dit is indd wel slim Want asl je van te voren iets zeker weet dan jah.. Naajah.. het is duidelijk; thanks..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 12:02
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ik zal toch echt denken dat je mijn ex was.. mja zal wel niet ga er namelijk ook me eop vakantie.. en ook naar blankeberge zie er ook tegen op geen zin in.. heb het zlefde als jou kun je wel de andere kant op gaan staan kijken.. mja dan voel je het nog wel van binnen... mja aan de andere kant kun je de vakantie ook aan grijpen om hem terug te krijgen.. gun erlkaar een 2e kans wie weet komt het nu wel goed....

gegroet
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 12:13
Verwijderd
Je wilt voorkomen dat hij een nieuw vriendinnetje krijgt? Dat is onmogelijk. Dat wil zeggen, JIJ kunt er niets tegen doen wat HEM niet gigantisch gaat irriteren, behalve gewoon vragen of hij zin heeft om de hele vakantie met je te neuken (ook in die bewoordingen). That should do the trick.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 12:17
Verwijderd
Je zou tegen hem kunnen zeggen 'hee goh, ik ben nog niet helemaal over je heen, en zou het best rot vinden als je een vriendinnetje kreeg op vakantie', en dan hopen dat-ie rekening met je houdt. Als hij dat niet doet, ja, jammer dan.
Of allerlei roddels over hem verspreiden natuurlijk, zodat geen enkel meisje hem nog wil, maar ik vrees dat dit geen positief effect zal hebben op jullie onderling contact.

De oplossing van nare man werkt ook wel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 12:18
Verwijderd
Het is natuurlijk wel een paardenmiddel en je maakt op een nogal flauwe manier gebruik van de mannelijke driften. Maar het werkt wel als je niet wilt dat hij met een ander meisje dingen doet.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 13:22
Verwijderd
Mwa, zou kunnen

Nah, Ik ga het accepteren en een leuke vakantie tegemoet..

thanks voor tips enzo he

x
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 13:49
Verwijderd
Niet meegaan, contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 19:37
filia dei
filia dei is offline
Wacht gewoon af hoe 't loopt. Voor 't zelfde geld wordt jij verlieft op iemand anders. En mocht 't dan toch voorkomen dan pik jij ook gewoon een leuk joch op en gaat voor zijn neus lopen zoenen. En verder niet te veel met 'm optrekken (dus: negeren) en met de rest van de groep (vrienden/vriendinnen?) op trekken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 20:32
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
LoveGirl schreef op 14-07-2004 @ 23:54 :
Hmm..

Ik heb een jaar geleden iets met R. gehad, ik ga niet het verhaal nog een keer typen want dat staat volgens mij al een keer in ene topic. Maar het komt er op neer dat we nog steeds veel bij elkaar zijn en elkaar niet uit ons hoofd krijgen. Toch gaan we door met ons leven en liefdesleven.

Hij heeft sinds mij geen ander meisje gehad, maar we gaan over een paar weken met de groep (waar hij ook bij zit) naar Blankenbergen.

Ik ben ontzettend jaloers aangelegd, waarbij ik ontzettend heel nadrukkelijk noem.
Als hij met een ander meisje alleen al praat word ik jaloers! Ja ik weet het, het is een ontzettend slechte eigenschap en ik probeer hem ook echt te onderdrukken maar soms..

Maar wat nou als hij daar een vriendinnetje krijgt.. Wat moet ik doen.. Heel mijn vakantie is dan verpest, ik zweer het je! Dat wil ik echt voorkomen! Maar hoe..?!?!

Damn
en waarom is ie je vriend dan niet?
Oud 16-07-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Denise84 schreef op 15-07-2004 @ 21:32 :
en waarom is ie je vriend dan niet?
Omdat dat niet werkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten