Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2004, 14:09
Verwijderd
Telkens als ik muziek download maakt de computer in de map 'mijn muziek' per nummer een nieuwe map aan onder de naam 'unknown user'. ik blijf bezig ze allemaal in de goede mappen te verdelen maar hoe voorkom ik dit mappengedoe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2004, 14:12
Verwijderd
Waar download je je muziek mee?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 14:40
Verwijderd
Soulseek en Trustyfiles..

Het is lastig uitleggen, maar zodra ik de bestanden 'rename' en verplaats naar mappen, worden ze weer teruggezet in "unknown user" en heten ze "06 06 06 06 06 06 06" etc... Kan ik ze weer opnieuw gaan luisteren en organiseren
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 21:57
SubbehQ
SubbehQ is offline
lekker vaag

Kan je niet in de programmas instellen in welke map ze moeten worden gezet? extra < options ofzo
Oud 08-07-2004, 14:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bij soulseek moet je naar options>file sharing configuration en dan bovenaan een map uitkiezen...
De map 'mijn muziek' doet bij mij ook wel eens lastig (maar dan als ik een CD omzet naar MP3 ofzo, dan komen ze daarin te staan), dus ik zou gewoon een nieuwe MP3 map aanmaken.
Oud 10-07-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-07-2004 @ 15:46 :
Bij soulseek moet je naar options>file sharing configuration en dan bovenaan een map uitkiezen...
De map 'mijn muziek' doet bij mij ook wel eens lastig (maar dan als ik een CD omzet naar MP3 ofzo, dan komen ze daarin te staan), dus ik zou gewoon een nieuwe MP3 map aanmaken.
ja dat laatste bedoel ik, als ik ze dan in andere mappen doe worden ze gewoon weer teruggezet en is de nieuwe naam ook weg. en die map heet unknown album en maakt per liedje daarin nog een map
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten