Advertentie | |
|
![]() |
|
Op een ander forum www.wazzuup.nl/forum zei iemand dat hij zojuist de MP demo had gespeeld!!!!!!!!!!!!!!!!
weet iemand hier meer over???????????????????????? ik kan nergens iets vinden over een demo namelijk, behalve interviews met mensen van Raven die zeggen dat er misschien een demo komt
||
Citaat:
Dat klopt, ik heb uhm ook ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar om toch ontopic te blijven: Ziet er echt goed uit man! Zeker een ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
dat die demo al illegaal uit is kost hun niks want die wordt toch public !!!!! (duhuh)
En die beta zal wel zwaar instabiel zijn net als bij SOF 1 die liep ook vast bij het laden van level 2 als je 1 had uitgespeeld!! kon alleen met een cheat code in level 2 komen!!
|
Verwijderd
|
Heb de beta inmiddels gespeeld (
![]() Nu begrijp ik wel waarom het voor 18 jaar en ouder is ![]() PS: Heb geen lichaamsdelen ervan af kunnen schieten, maar dit komt misschien omdat het nog gewoon een BETA is... Dus wie weet met de originele versie! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De demo is nu uit (officieel
![]() ![]() Via Gamespy kan je hem spelen, hier kan je hem downloaden: http://www.soffiles.com/file.info?2373 |
![]() |
|
Verwijderd
|
ge kunt em downloaden Telenet G@me$ (ja et is VLAAMS) maar daar kunde die tege deftige snelheid downloaden
|
![]() |
|
Verwijderd
|
en vor die hollanders die te lui zijn om te zoeken :-D http://games.telenet.be/demos.html
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Maar een ding snap ik niet van sof 2. Ze zeiden dat je een gforce 3 voor nodig had om in 1024 te kunnen draaien en alles open. maar ik heb een gforce 256 en ik kan hem in 1024 draaien met alles open!!!!!!!!! Zijn er trouwens nog meer mensen die niet met een gforce 3 sof 2 spelen en toch in 1024 draaien en alles open? Trouwens wel een vet spel beter cs (Cheater Strike
![]() O trouwens is mijn eerste post hallo allemaal |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb de BETA hier liggen van SoF2, en het is onvoorstelbaar hoe waanzinnig bruut het eruit ziet. De graphics zijn onvoorstelbaar goed, met name de omgeving (lijkt eindeloos), explosies zijn waanzinnig goed neergezet, net als de rookeffecten. Nog iets wat subliem is: het geluid. Zeer goed gemaakt.
Wanneer-ie in de winkel ligt, ga ik 'm gelijk halen. Dat is-ie so wie so waard. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Oke bedankt. Ik ga de game zekers halen ziet er gaaf uit!!! He zijn er trouwens al clans?? zou graag willen joinen. Al is het alleen nog maar voor de mp test. Nog een vraagje is gf 4 tdi 4400 een goede kaart of moet ik voor de gf4 tdi 4600 gaan??? (wel duur
![]() Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 11:04. |
![]() |
||
Citaat:
IK HEBBEM OOK EN HIJS ZWAAR STOER!! maar goed uhm je kunt m downen via: http://www.activision.com/games/soldieroffortune/ rechtsboven het plaatje staat dat van die MP test C ya
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Sof 2 Online Thinus | 10 | 06-06-2006 06:53 | |
Games |
SOF 2 Multiplayer Probleem mrhanky | 2 | 10-06-2003 20:30 | |
Games |
Sof 2 punkbuster probleem Hellracer | 11 | 26-12-2002 10:51 | |
Games |
sof 1 en 2 jesusforum | 9 | 18-08-2002 15:08 | |
Games |
Hoe kun je een eigen wapen maken sof 2???? Hellracer_NL | 1 | 16-06-2002 19:34 | |
Games |
release date SOF 2 Orion84 | 3 | 17-05-2002 09:55 |