![]() |
|
Bonjour/Bonsoir,
Nummer 10(woeii!), week 25. Vorige week heb ik Eurotrip gekeken en ik moet zeggen dat ik het zeer de moeite waard vond! Dat had ik niet gedacht. Deze week 2 films maar. 'Raising Helen' waarvan je waarschijnlijk op tv of tmf al reclames/moviefacts van hebt gezien, en 'Sylvia'. Van de laatste heb ik nog maar weinig gehoord, maar Gwyneth Paltrow speelt er in, en dat schijnt best wat te mogen beloven dan. Als er nog vragen/opmerkingen en vooral tips zijn kun je mij, Ieke of Pebbles bijvoorbeeld even een privé bericht sturen. Tot volgende week! ---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- AJMouse's Premières - Week 25: Raising Helen, Sylvia. Raising Helen ![]() ![]() Het ideale leventje van Helen wordt door een auto-ongeluk danig overhoop gehaald. Genre: Komedie Lengte: 119 minuten Regie: Garry Marshall Cast: Kate Hudson, John Cusack, Amber Valletta Complete beschrijving: Helen (Kate Hudson) heeft het leven waar ze altijd al van gedroomd heeft: overdag heeft ze een goede baan bij een modellenbureau en de nacht brengt ze door in de meest hippe uitgaansgelegenheden. Een fataal ongeluk gooit Helen's leven echter overhoop: als haar zus en zwager bij een auto-ongeluk om het leven komen, krijgt ze de verantwoordelijkheid over hun drie kinderen. ![]() Bij het publiceren van dit topic is er nog geen topic van deze film (maak een topic als je denkt dat dat nodig is). Je kunt mij pm'en als je de informatie over deze film in goeie forumcode wilt hebben! Klik hier voor de IMDB pagina bij deze film. Klik hier voor een trailer van deze film. Bij het publiceren van dit topic is er nog geen recensie op Scholieren.com van deze film (voeg jouw recensie toe!). ---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- Sylvia ![]() ![]() ![]() Oscarwinnares Gwyneth Paltrow speelt Sylvia Plath, de bekende getalenteerde maar ook erg onzekere Amerikaanse dichteres en schrijfster. Genre: Drama Lengte: 110 minuten Regie: Christine Jeffs Cast: Gwyneth Paltrow, Jared Harris, Daniel Craig Complete beschrijving: Sylvia Plath (Gwyneth Paltrow) is een getalenteerde, maar onzekere dichteres en schrijfster. Haar relatie met dichter Ted Hughes (Daniel Craig) wordt bepaald door Teds ambitie en succes. In de eerste jaren van hun huwelijk mist Sylvia inspiratie en merkt ze dat Ted haar ontrouw is. De vraag is of escapades van Ted de oorzaak of juist het gevolg zijn van Sylvia's onzekerheid. Pas veel later, als ze al gescheiden zijn, weet Sylvia de diepten van haar ziel werkelijk te ontdekken en schrijft ze het gedicht waar ze haar faam aan te danken heeft. ![]() Bij het publiceren van dit topic is er nog geen topic van deze film (maak een topic als je denkt dat dat nodig is). Je kunt mij pm'en als je de informatie over deze film in goeie forumcode wilt hebben! Klik hier voor de IMDB pagina bij deze film. Klik hier voor een trailer van deze film. Bij het publiceren van dit topic is er nog geen recensie op Scholieren.com van deze film (voeg jouw recensie toe!). ---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- Recensies: Helaas deze week geen nieuwe recensies. Zeg, als je een goeie mening hebt, dan schrijf je toch wel een recensie? ![]() Recensie The House of Sand and Fog Recensie Harry Potter and the Prisoner of Azkaban Recensie The Day After Tomorrow Recensie Out Of Time Recensie Troy Recensie Kill Bill Vol. 2 ---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- Archief: Week 16 Week 17 Week 18 Week 19 Week 20 Week 21 Week 22 Week 23 Week 24 ---------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------
|
![]() |
||
Citaat:
Sylvia lijkt me wel interessant. Raising Helen zal ik vast wel een keertje huren ofzo ![]() |
![]() |
|
|