![]() |
|
Verwijderd
|
donderdag 15 juli
KMFDM zaal open 19:30 aanvang 20:15 entree €15,00 http://www.tivoli.nl omfgomfgomfg ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ps. IRC freak. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar wat is het nou, die band?
||
Verwijderd
|
Citaat:
neeeee geen minor threat , en het is leuk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
damn u , ik was net bezig nienke wijs te maken dat het hippe elektro was |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben nog steeds niet bekomen van de opwinding. Maar goed genoeg offtopic weer ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Bovendien krijg je 10% korting op cd's van de desbetreffende artiest na vertoon van je tivoli kaartje (bij Plato dan heh). |
![]() |
|
![]() |
Exo was me net ff voor gister met dit topic, anyway kaartje = binnen. Maar KMFDM, WTF , waar hebben we het over ?!?!?!
Nou dat zijn deze gasten: Ze waren o.a. ook op Wave-Gotic-Treffen 2002 in Leipzig. ![]() Hier nog met Tim Skold: ![]() Vanaf 1984 is deze band voortdurend in beweging en inspireerde zij bands als Nin, Ministry en Rammstein. Die gozer met de hanekam is de groupe-leader, Sasha, en weigerde in te gaan op diverse deals van grote labels. Rammstein heeft zelfs bij hun in het voorprogramma gestaan. Als leden wel commercieel wilde gaan moesten ze dat volgens hem maar solo doen, of zoals Tim Skold nu doet, bij Marilyn Manson. Ondertussen hebben diverse leden solo-werk opgenomen voor universal etc. KMFDM maakt dus industrial/rock zoals zij dat willen, en doen dat verdomde goed, Het zwaartepunt is op hun nieuwste album, uit 2003, World War 3, wel meer naar metal komen te liggen. Anyway doe je voordeel, koop een kaartje en bereid je voor met de volgende nr's: Anarchy Flesh Superhero Sturm & Drang Stray Bullet World War 3 Als side project : MDFMK, het nr Gasoline Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 14:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik ga morgen wel halen als ik genoeg tijd heb ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
aber dass ist nicht was ich sagen wollte. meiner familien hat mir gesagt das es nicht darum geht was sie sagt, es geht darum, warum sie es sagt. und es ist beschissen wann sie etwas sagt was etwas sagt, oder irre ich mich?
ik ga maar eens naar bed, in plaats van vruchtbare jonge mannen lastig vallen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |