Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2004, 19:07
Simplicity9
Simplicity9 is offline
Ehm ja. Ik weet niet of jullie weten wat een kelpie is? Anders wil ik het ook wel even uitleggen. Gewoon in potlood, zo'n 3 uur werk. Ik ga 'm met verf later nog een keer doen. Commentaar/Tips?

Oud 17-07-2004, 19:18
Wenomic
Wenomic is offline
Wat is een kelpie?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 19:21
Simplicity9
Simplicity9 is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 17-07-2004 @ 20:18 :
Wat is een kelpie?
Een kelpie is een fantasy wezen, dat zich vaak voordoet als een mooi jong paard om reizigers te lokken. Eenmaal in t water veranderd het in een mensetend monster.

'T is een dingetje voor een vriendin, ik wist zelf ook eerst niet wat hetw as, maar ik heb het zo maar proberen uit te beelden.
Oud 17-07-2004, 19:22
Wenomic
Wenomic is offline
Ah zo. Ik vind de tekening wel mooi. Alhoewel ik de persoon wat meer op de voorgrond had geplaatst. Maar de anatomie e.d. zit vrj goed in elkaar
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 20:30
Ostard
Ostard is offline
Kvin et mooie tekenening. kzou het alleen leuk gevonden hebben als je het van een aparte kijk hoek had gedaan. trouwens de boom vind ik niet helemaal geslaagd. verder netjes
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 20:45
Simplicity9
Simplicity9 is offline
Citaat:
Ostard schreef op 17-07-2004 @ 21:30 :
Kvin et mooie tekenening. kzou het alleen leuk gevonden hebben als je het van een aparte kijk hoek had gedaan. trouwens de boom vind ik niet helemaal geslaagd. verder netjes
Aparte kijkhoek? Hoe bedoel je? Ja die boom klopt. Heb de omgeving ook gerusht. Had totaal geen zin meer, maar zat toen ook al 2,5 uur te tekenen.
Oud 17-07-2004, 23:40
p-chez
p-chez is offline
Denk om contrast!

Wil je dat een figuur meer opvalt, dan zorg je dat die als donker object tegen een licht(ere) achtegrond staat, of andersom.

Anders wordt het al gauw een grote grijze brij. Zoals bij jou. Da's zonde, want 't is best een coole tekening.
Oud 18-07-2004, 08:50
Verwijderd
'k vind het best een mooie tekening.

Volgens mij kloppen de voorpoten van de/het (?) kelpie niet helemaal. (Links is sowieso een stuk breder dan rechts, waardoor het midden niet precies in het midden zit.)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 16:22
JaJ
JaJ is offline
ik vind super mooi

alleen dat oog van de Kelpie vind ik een beetje iri. Het beestwordt er een beetje "grappig" van.
Oud 18-07-2004, 17:13
Gordijn
Gordijn is offline
Inderdaad. Best een mooie tekening, maar de borst van de Kelpie klopt niet helemaal, en de onderarm van dat meisje lijkt ook een beetje vreemd?
Oud 18-07-2004, 18:23
gekke
gekke is offline
om het even af te maken.. het oor ook niet

verder wel heel mooi!
Oud 18-07-2004, 21:20
Sketch
Sketch is offline
Het lijkt wel alsof dat meisje achter de kelpie ligt, waardoor ze niet naar de kelpie kijkt, maar naar iets ergens in de verte, of ligt dat aan mij? De achtergrond is idd een beetje jammer. Maar verder wel een mooie tekening
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Een kelpie is een fantasy wezen, dat zich vaak voordoet als een mooi jong paard om reizigers te lokken. Eenmaal in t water veranderd het in een mensetend monster.
hahahaha!!!!! wat een ruknaam voor een achterlijk wezen ! wel grappig !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten