Vroeger keek ik altijd Jay Leno op NBCeurope, en daarna Conan O Brien. Op verschillende netten in nederland is er weleens Dave Letterman uitgezonden, maar niemand hield het lang vol. Ze zeggen dat er te lage kijkcijfers waren en dat het te duur was om te kopen.
Ik vind dat echt geweldige shows, vaak gewoon leuke interviews en muziekoptredens en de grappen zijn up to date (meestal zat er max. 5 dagen tussen de echte uitzending) dus je blijft bij over wat er zo'n beetje gaande is daar, maar dan niet op zo'n saaie nieuwsbulletin manier.
Het is echt zeer jammer dat dat nooit uitgezonden wordt hier, wat er op nederlandse tv wordt geporduceert aan talkshows (of mislukte late show probeersels) is echt crap.
Wat ik trouwens ook wel zou willen zien is Saturday Night Live (comedyshow met bekende comedians over recente gebeurtenissen.)
Een hele tijd terug was er een groep fans van Letterman die allemaal brieven of mailtjes naar een zender gingen sturen om te zeuren dat Dave terug moest op tv, en dat gebeurde danook, hoewel maar voor een paar maanden.
Zou zoiets nog een keer werken, en zou je eraan mee doen?
Wat vind je sowieso van deze shows?
Dave Letterman
Jay Leno
Conan O brien