Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2004, 22:00
Drlove
Drlove is offline
ik zit met het volgende. Ik ben zelf 21 en mijn vriendin is 14, we hebben nu bijna 4 weken iets en daarvoor gingen we al een tijdje met elkaar om zonder iets te hebben. nu ben ik eigenlijk op het punt dat ik het aan mijn ouders moet vertellen. ze kennen haar naam enz wel, maar weten niet hoe oud ze is. Ik heb geen idee wat hun reactie is. Ze zullen het niet afkeuren, maar toch. Ook vind ik haar wel leuk, maar of ik echt verliefd ben weet ik niet. Ik kan het wel worden, watn ze heeft alles wat ik wil. Ik twijfel alleen of dat ook zo vbij haar is. Ik weet niet of de relatie lang duurt, en daarom twijfel ik of ik het moete zeggen. Ze is 14, das wel erg jong eigenlijk.

wat vinden jullie?
Oud 08-07-2004, 22:03
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Drlove schreef op 08-07-2004 @ 23:00 :
ik zit met het volgende. Ik ben zelf 21 en mijn vriendin is 14, we hebben nu bijna 4 weken iets en daarvoor gingen we al een tijdje met elkaar om zonder iets te hebben. nu ben ik eigenlijk op het punt dat ik het aan mijn ouders moet vertellen. ze kennen haar naam enz wel, maar weten niet hoe oud ze is. Ik heb geen idee wat hun reactie is. Ze zullen het niet afkeuren, maar toch. Ook vind ik haar wel leuk, maar of ik echt verliefd ben weet ik niet. Ik kan het wel worden, watn ze heeft alles wat ik wil. Ik twijfel alleen of dat ook zo vbij haar is. Ik weet niet of de relatie lang duurt, en daarom twijfel ik of ik het moete zeggen. Ze is 14, das wel erg jong eigenlijk.

wat vinden jullie?
Ten eerste ben je 20

Dus je hebt je eigenlijk in een relatie gestort zonder verliefd te zijn? Das sowieso niet slim want verliefd ben je vanaf het eerste moment en anders niet. Je moet het gewoon aan je ouders vertellen, het ergste wat er kan gebeuren is dat ze zeggen: "nou, dat meisje is nog best wel jong." Als je zelf geen vertrouwen in je relatie hebt, dan moet je het ook uitmaken en in dat geval kan je er natuurlijk je bek over houden
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 22:04
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:

wat vinden jullie?
Het is natuurlijk wel een erg groot verschil en je zult het naruurlijk wel moeten vertellen maar de leeftijd an sich zegt niks. Het gaat erom hoe zij zich voelt en of ze ongeveer op hetzelfde niveau als jij zit. Je kunt moeilijk blijven liegen en als jullie een goed gevoel bij elkaar hebben dan moet je je niet tegen laten houden. Ik ken je ouders niet maar ik vind dat ze het wel moeten respecteren. Je moet wel weten wat zijn eigenlijk precies wil en wat zij in de relatie zoekt.
Oud 08-07-2004, 22:17
Drlove
Drlove is offline
ik ken haar via uitgaan, we gingen gewoon daarna ook wat afspreken. Ik wist ook eerst niet dat ze 14 was. Maar eerst wilde ik ook niet echt iets met haar, maar begon haar steeds leuker te vinden. Alleen, voor mijn gevoel heb ik veel meert mee gemaakt als haar. Ik studeer en werk, zij gaat naar 3vmbo. ik rij auto, ga overal uit, ga alleen op vakantie, enz. en zij niet. Dus er zit wel een soort levensfase tussen. Daarom twijfel ik. En ze heeft nogal wat mensen die haar uitnodigen voor allerlei dingen (sex). Ze gaat er niet op in, maar door eerdere relaties ben ik bang dat het moment komt van wel. Ik weet niet of ik haar kan vertrouwen
Oud 08-07-2004, 22:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Drlove schreef op 08-07-2004 @ 22:17 :
ik ken haar via uitgaan, we gingen gewoon daarna ook wat afspreken. Ik wist ook eerst niet dat ze 14 was. Maar eerst wilde ik ook niet echt iets met haar, maar begon haar steeds leuker te vinden. Alleen, voor mijn gevoel heb ik veel meert mee gemaakt als haar. Ik studeer en werk, zij gaat naar 3vmbo. ik rij auto, ga overal uit, ga alleen op vakantie, enz. en zij niet. Dus er zit wel een soort levensfase tussen. Daarom twijfel ik. En ze heeft nogal wat mensen die haar uitnodigen voor allerlei dingen (sex). Ze gaat er niet op in, maar door eerdere relaties ben ik bang dat het moment komt van wel. Ik weet niet of ik haar kan vertrouwen
Ik zou het lekker afkappen en iemand zoeken waar je gek op bent en die je wel kan vertrouwen.

heel eenvoudig, je houdt toch niet echt van haar.
Oud 08-07-2004, 22:19
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Drlove schreef op 08-07-2004 @ 23:17 :
Vreemde uitnodigingen
Vertrouwen lijkt me toch het belangrijkste en er zal dus zeker een wereld van verschil tussen jullie twee zitten. Maar waarom heb je dan toch een beetje het idee dat het wel wat kan worden?
Oud 08-07-2004, 22:21
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 08-07-2004 @ 23:19 :
Vreemde uitnodigingen
Nah...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 22:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
wat vinden jullie?
Dat je eerst je pedo-pasje aan moet vragen!

Laatst gewijzigd op 08-07-2004 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 22:25
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-07-2004 @ 23:24 :
Dat je eerst je pedo=pasje aan moet vragen!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 22:31
Verwijderd
waarschijnlijk word het toch niks, dus vertel je ouders het maar niet

en nodig haar zelf eens uit
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 22:34
Hagel
Hagel is offline
lijkt me niet dat een relatie tussen een 14jarige en een 20jarige kan werken dus hou je mond maar
Oud 09-07-2004, 08:33
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Misschien over een jaar of 5...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 08:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ohw god, altijd maar dat gezeik over leeftijd enzo. Mja...

Ok *kuch*. Je zegt het zelf al:
Citaat:
Ik studeer en werk, zij gaat naar 3vmbo. ik rij auto, ga overal uit, ga alleen op vakantie, enz. en zij niet. Dus er zit wel een soort levensfase tussen.
Zie. Dat is meestal het 'probleem' met die leeftijdsverschillen. Je weet ook niet of je haar kan vertrouwen... Als ik het zo hoor twijfel je aan alle kanten. Bij twijwel niet doen lijkt me. De kans dat het mis gaat is groot hoor. Je hebt veel meer ervaringen in het leven, je hebt al veel meer meegemaakt. Zeker als je het zelf al zegt weet ik niet of je je ouders haar wel moet laten zien... Denk er eens goed over na, wil je doorgaan met haar? Zie je een toekomst bla bla bla? Nee? Maakt het dan uit. Ja? Hmm... Lijkt me niet. Maar ik kan er niks over zeggen.
Ik weet zelf genoeg over die grote leeftijdsverschillen. Ik zou het probleem niet zien op de punten die jij noemt, maar als je ze zelf noemt twijfel je toch. Maar 'oudere' jongens zijn 'slim'. Ik heb het gemerkt...
Dus praat er eens met haar over. Als je dat nog niet gedaan hebt. Wat denkt zij ervan. Kennen haar ouders jou al? enz...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 08:58
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
sorry hoor, maar 7 jaar op die leeftijd is erg veel... ik zou bijna denken dat je hopeloos bent...
Oud 09-07-2004, 09:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
"Dr Love"
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 09:18
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-07-2004 @ 10:07 :
"Dr Love"
Dr Loverboy
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 09:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 09-07-2004 @ 10:18 :
Dr Loverboy
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 10:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-07-2004 @ 09:53 :
Ohw god, altijd maar dat gezeik over leeftijd enzo. Mja...

Ok *kuch*. Je zegt het zelf al:

Zie. Dat is meestal het 'probleem' met die leeftijdsverschillen. Je weet ook niet of je haar kan vertrouwen... Als ik het zo hoor twijfel je aan alle kanten. Bij twijwel niet doen lijkt me. De kans dat het mis gaat is groot hoor. Je hebt veel meer ervaringen in het leven, je hebt al veel meer meegemaakt. Zeker als je het zelf al zegt weet ik niet of je je ouders haar wel moet laten zien... Denk er eens goed over na, wil je doorgaan met haar? Zie je een toekomst bla bla bla? Nee? Maakt het dan uit. Ja? Hmm... Lijkt me niet. Maar ik kan er niks over zeggen.
Ik weet zelf genoeg over die grote leeftijdsverschillen. Ik zou het probleem niet zien op de punten die jij noemt, maar als je ze zelf noemt twijfel je toch. Maar 'oudere' jongens zijn 'slim'. Ik heb het gemerkt...
Dus praat er eens met haar over. Als je dat nog niet gedaan hebt. Wat denkt zij ervan. Kennen haar ouders jou al? enz...
Oud 09-07-2004, 10:04
elledc
elledc is offline
Ik wist dat hier kritiek op ging komen. Dat is dus altijd het geval met zo'n topics.

Maargoed, aan de topicstarter: ik zou zeker wachten met het te vertellen, je bent zelf nog niet zo zeker over jullie relatie. Ik kan me goed inbeelden dat er een wereld van verschil is tussen jullie beide en misschien merk je het nu nog niet maar 14 jarigen zijn soms wel nog zeer infantiel.
Afwachten dus en je gevoel volgen, als jij wat ziet in dat meisje moet je er zeker voor gaan maar hou vooral ook rekening met wat zij denkt over jou, misschien vindt zij het leuk om vele jongens rond haar te hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 16:10
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Toen je dit topic opende, stond je al niet meer 100% achter deze relatie...

Als je over dit soort relaties al gaat twijfelen, lijkt het mij beter om er mee te stoppen.

Ok, het is moeilijk...Maar misschien kun je ook veel lol beleven als vrienden!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 16:12
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 09-07-2004 @ 17:10 :
Ok, het is moeilijk...Maar misschien kun je ook veel lol beleven als vrienden!
Ja, nodig d'r een keer uit
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 16:13
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 09-07-2004 @ 17:12 :
Ja, nodig d'r een keer uit
lol
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 16:17
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Drlove schreef op 08-07-2004 @ 23:17 :
En ze heeft nogal wat mensen die haar uitnodigen voor allerlei dingen (sex). Ze gaat er niet op in, maar door eerdere relaties ben ik bang dat het moment komt van wel. Ik weet niet of ik haar kan vertrouwen
Alleen al hierdoor.. en het feit dat ze 14 is.. had ik er al nooit aan begonnen Bedoel... als het echte liefde is oke.. maar goed zoveel heb je als 21 jarige niet aan een 14 jarige... Bij mij komen zulke mensen (die een oudere vriend hebben) nogal vaka over als:"kijk mij nou, ik heb een oude vriend, krijg er lekker veel van bla bla bla" (kan een vooroordeel zijn, maar hier in de buurt zie je dat toch wel vaak )
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 16:33
Verwijderd
Ik zou banger zijn voor haar ouders

ik vind je een viezerik. 14....
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 16:34
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Katje schreef op 09-07-2004 @ 17:33 :

ik vind je een viezerik. 14....
Als stoere 20-jarige loverboy ben je voor geen enkele ouder bang
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2004, 16:41
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
simpel

als je erachter staat moet je het aan je ouders vertellen
als je er niet achter staat moet je het uitmaken

Mijn mening over jullie leeftijden zal ik niet geven maar ik vind dat dit eigenlijk altijd opgaat.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 09-07-2004 @ 17:33 :
Mwah valt mee... ik bedoel die ouders beschermen haar toch helemaal niet!! Ze mag al uit (terwijl ze pas 14 is), ze gaat met verschillende mensen naar bed (toch?)... Nou die ouders van haar zullen dan wel niet erg veel voorstellen... Of die zullen iig erg veel goed vinden...

Ik zou er echt NIET aan beginnen hoor... zoek een oud leuk meisje, die meer past in jouw leven.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 18:43
Drlove
Drlove is offline
er zijn jongens die dingen met haar willen doen, maar ze spreekt er niet mee af. Weet ik 100% zeker. Zij is ook niet het type meisje dat erbij loopt van kijk mij eens. Verre van dat zelfs. ALs ik haar kom halen, wil ze me altijd iets geven voor het rijden enz. terwijl het nog geen tien minuten is. Op zich vind ik 7 jaar wel kunnen, maar 14 vind ik zo jong. 23 en 16 staat al beter vind ik. Zoals ik ook al in een eerder topic postte, een vriendin van me is 30, maar die is veel minder volwassen qua gedrag als zij. En 30 en 21 zou bijv weer wel kunnen terwijl het verschil in leeftijd groter is. Ze heeft ook al vrij veel meegemaakt en is vrij zelfstandig. ALs we samen zijn, merk je niks vna het verschil. Ik sta wel achter mijn keuze voor het meisje zelf, alleen vind ik 14 denk ik te jong. Qua innerlijk passen we bij elkaar, das duidelijk. We hebben beide genoeg aandacht van anderen, dus we zijn zeker niet hopeloos. Voor mezelf ben ik er wel uit, alleen ik heb geen zin in al dat gezeik wat ik er voor krijg, zoals hier ook al leesbaar is. Maar aan de andere kant heeft zij het al aan bijna iedereen verteld en haar moeder staat er niet achter, maar is er ook niet tegen. Ze mag me gewoon zien enz. Zij wil er helemaal voor gaan, en wat haar betreft is het zeker noiet van korte duur.

IK zat erover te denken om het mijn ouders te vertellen en de rest van de mensen niet. Ze kennen de naam vann haar en weten van haar af, allen niet pcies hoe oud ze is. Dit hoef ik op zich niet te vertellen vind ik. Dan kunnen we doen wat we willen en hebben we geen gezeik van de buitenwacht.
Oud 09-07-2004, 19:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, ik kan ook heel goed praten met jongens van 21/22/23/24... Maar ben ook 14... Maar een relatie ermee, achteraf toch maar niet... Goede vriendschap vind ik veel leuker eigenlijk. Denk daar eens over na.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 19:01
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-07-2004 @ 20:00 :
Ja, ik kan ook heel goed praten met jongens van 21/22/23/24... Maar ben ook 14... Maar een relatie ermee, achteraf toch maar niet... Goede vriendschap vind ik veel leuker eigenlijk. Denk daar eens over na.
Met of zonder sex?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 19:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 09-07-2004 @ 20:01 :
Met of zonder sex?
Vriendschap zonder sex.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 19:06
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-07-2004 @ 20:04 :
Vriendschap zonder sex.
Okee
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 19:06
Verwijderd
Tegenstrijdig: eerst zeg je dat jullie je in heel andere levensfasen bevinden en vervolgens zeg je hier in je laatste post dat jullie qua innerlijk heel goed bij elkaar passen. Ben je er nu al uit wat je eigenlijk vindt?

Ongeacht of jullie bij elkaar passen of niet, ik blijf het vreemd vinden dat een meisje van 14 'zomaar' door allerlei jongens wordt 'uitgenodigd' voor het verrichten van seksuele handelingen, érg vreemd, in wat voor milieu leeft ze in godsnaam?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 19:23
Rachel
Rachel is offline
"IK zat erover te denken om het mijn ouders te vertellen en de rest van de mensen niet"

dat vind ik helemaal lomp je zegt wel dat je geen zin heb in gezeik met de buitenwereld, maar als je niets zegt, en ze zien je dan een keer lopen Hmm.. succes met de reacties

Maja ieder zijn/haar mening over... ik zou er iig al niet in trappen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 19:25
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
perseus schreef op 09-07-2004 @ 20:06 :

Ongeacht of jullie bij elkaar passen of niet, ik blijf het vreemd vinden dat een meisje van 14 'zomaar' door allerlei jongens wordt 'uitgenodigd' voor het verrichten van seksuele handelingen, érg vreemd, in wat voor milieu leeft ze in godsnaam?
Dat vind ik dus ook.. kijk een jongen gaat echt geen meisje uitnodigen als zij zich daar niet mee bezig houdt, als het een tutje is ofzo (kijk naar jezelf, of je dat zelf zou doen)... en of zo iemand dan echt 100% te vertrouwen is... je komt er vanzelf achter.. maar ...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 19:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 09-07-2004 @ 20:06 :
Okee
Sex alleen met liefde he.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 21:23
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-07-2004 @ 20:40 :
Sex alleen met liefde he.
Liefde kan ook tussen 2 vrienden zijn
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 22:52
Verwijderd
Het is helemaal niet relevant wat je ouders vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:15
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 09-07-2004 @ 22:23 :
Liefde kan ook tussen 2 vrienden zijn
Ja ok... maar dan noem ik het niet echt meer een vriendschap of wel?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:28
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 11:15 :
Ja ok... maar dan noem ik het niet echt meer een vriendschap of wel?
Kan wel...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 11:28 :
Kan wel...
Ok... ach, wie weet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:34
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 11:32 :
Ok... ach, wie weet.
Fysiek sterke vriendschappen hebben ook wel iets...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 11:34 :
Fysiek sterke vriendschappen hebben ook wel iets...
Heb je er eentje (gehad) dan?
Hmm... ik niet volgens mij, of toch een beetje wel.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:47
<gangstar>
<gangstar> is offline
Hallow he 21--14
das wel veel vink. Ik ben nu verliefd op een meisje(zei ook op mij) en die is 13. En daar wil ik al niks mee omdat ze 13 is. Krijg ik zo kinder-porno gevoel

En in mijn situatie is iedereen hiervoor en ze vinden me een zeur

maar 7 jaar is wel wat, zou et zelf niet doen, tenzij je egt niet zonder dr kan
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:54
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 11:42 :
Heb je er eentje (gehad) dan?
Hmm... ik niet volgens mij, of toch een beetje wel.
Koel we gaan nou rode smiles gebruiken

Het komt vaker voor dan je denkt
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 11:18
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 11:54 :
Koel we gaan nou rode smiles gebruiken

Het komt vaker voor dan je denkt
Oh ok. Misschien komt het bij mij ookwel voor.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 11:24
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 12:18 :
Oh ok. Misschien komt het bij mij ookwel voor.
Hmm heb ik in een paar posts tijd toch je hele kijk op dat gebeuren veranderd

ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 11:26
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 12:24 :
Hmm heb ik in een paar posts tijd toch je hele kijk op dat gebeuren veranderd

ik bedoel
Ja. Nu ik er zo over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 11:30
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-07-2004 @ 12:26 :
Ja. Nu ik er zo over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 11:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 10-07-2004 @ 12:30 :
Gaan wij een beetje offtopic, of lijkt dat maar zo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten