Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En zat net dus noodgedwongen wat te kijken op de compaq site en ik was zeer verrast wat betreft de prijzen daar...... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Met Acer en Compaq heb ik geen ervaring. Van packard bell desktops ben ik helemaal niet tevreden, heb ik enkele zeer slechte ervaringen mee.
Met dell heb ik best positieve ervaringen. De Dell Inspiron reeks heeft enkele leuke laptops in z'n uitstalvenster staan... kijk hier - dell.nl - voor meer info. Uitgaande van jouw eisen zou ik eens kijken naar de inspiron 8600c en de 510m of eventueel nog de 5150. Ik zou wel 512 Mb Ram nemen als ik jou was. Ik kan alleen niet goed aan de prijzen aan uit. Als je op "configureer en bestel" klikt, is de prijs plots een pak hoger. Dit is volgens mij een fout van de website. Dan moet je maar eens bellen met hun helpdesk... ![]()
||
Citaat:
dat is de garantie die staat standaard op 3 jaar maar voor 200/300 euro korting geven ze je maar een jaartje garantie ze zijn van het goedkoopste uitgegaan bij dat eerste scherm |
![]() |
||
Citaat:
En ık neem aan dat je deze laptop gewoon op je pc kan aansluıten?? Dan kopıeer ık de te branden bestanden wel naar me pc. Travelmate 292LMi_512 En een goede laptoptas ıs net zo belangrıjk toch? Zal de laptoptas dıe je bıj het aankopen krıjgt (Als je er al een krıjgt) een goede zıjn of moet ık er eentje kopen? En hoe herken je een goede laptoptas? |
![]() |
|
Mijn vriendin heeft deze laptop gekocht echt een prima ding, ze heeft ipv 256 mb intern voor 512 gekozen en dan komt ie bij pcx op 994 euro
acer 1355ALC zelf heb ik ook een acer maar een wat duurdere voor de 1000 die je te besteden hebt lijkt mij dit een hele goeie laptop.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Software & Hardware |
Chromebook napoleonzuurtje | 11 | 06-05-2012 20:21 | |
Software & Hardware |