Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
Bekijk resultaten poll: Is op vakantie gaan in Nederland stom?
Ja, ik wil zon zee en strand 11 35.48%
Nee, want hier kan ik tenminste gewoon Nederlands blijven praten 3 9.68%
Ja, in het buitenland zijn lekkerdere jongens/meisjes 3 9.68%
Nederland is net zo leuk als het buitenland 14 45.16%
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze poll

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2004, 14:31
Lttle_Lautjuh
Lttle_Lautjuh is offline
Heej Heej...

Na een super vakantie vorig jaar in Duinhell... Goan we er dit jaar maar weer naar toe... En nou vroeg ik me toch s af of er nog meer mensen daar naartoe gaan... Of gaat iedereen naar van die spectaculaire.. jongerencampings enzo...?Dus als je gaat of iets anders te melden heb laat dan een berichie achter.. Enne misschien tot op Duinrell

XxxX Lauw

Och ja vergeet ik wanneer wij dr zijn... Nou wij zijn daar te vinden van 14 augustus tot en met 21 augustus

Laatst gewijzigd op 26-07-2004 om 15:01.
Advertentie
Oud 26-07-2004, 15:31
Verwijderd
ik stem voor de eerste. er is in nederland wel strand en zee maar zon moet je er maar bij denken.
Oud 26-07-2004, 15:36
Miracle
Miracle is offline
Is duinhell nou een tikfout of noem je het zo omdat je het zo stom vind?

Ik heb je poll aangepast naar iets beter Nederlands.

Oh en het hoort op Europa.

Laatst gewijzigd op 26-07-2004 om 15:38.
Oud 26-07-2004, 15:51
Lttle_Lautjuh
Lttle_Lautjuh is offline
Nou kzal je vertellen het zit zo... De mensen op de camping(sommige dan) vonden dat wij duinrell tot een hell maakte... Btje geluid overlast waarschijnlijk.. maar goed.. vandaar duinhell....
Oud 26-07-2004, 16:34
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
dreen schreef op 26-07-2004 @ 16:36 :
Is duinhell nou een tikfout of noem je het zo omdat je het zo stom vind?

Ik heb je poll aangepast naar iets beter Nederlands.

Oh en het hoort op Europa.
lekkerderdere moet dat niet lekkerdere zijn?

Op vakantie gaan in Nederland kan leuk zijn, 't ligt eraan waar je naar toe gaat in Nederland. Ik heb daarom voor de laatste optie gekozen.
Oud 26-07-2004, 16:35
Verwijderd
Ik wil zon-zekere vakanties, dus ik ga niet in NL op vakantie.
Oud 26-07-2004, 17:12
cyntha
cyntha is offline
Nederland is net zo leuk als het buitenland.
Oud 26-07-2004, 17:48
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 26-07-2004 @ 17:34 :
lekkerderdere moet dat niet lekkerdere zijn?

Op vakantie gaan in Nederland kan leuk zijn, 't ligt eraan waar je naar toe gaat in Nederland. Ik heb daarom voor de laatste optie gekozen.
Oud 26-07-2004, 19:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben ook dit jaar met vakantie geweest in Nederland zelf (niet naar Duinrell) en het was erg gezellig. Nederland is net zo leuk als het buitenland dus, maar dat komt ook omdat ik een persoon ben die het overal naar zijn zin kan hebben.

Twee jaar geleden ben ik wel een dagje met vrienden naar Duinrell geweest, alleen maar naar het Tikibad, daar hadden we kaartjes van. Onvergetelijk tripje, niet vanwege het park of het zwembad (dat was trouwens wel mooi, daar niet van..) maar vanwege het feit dat we door de vele treinvertragingen die avond niet thuiskwamen en moesten overnachten op het station van Venlo.
Oud 26-07-2004, 20:00
Ivo
Ivo is offline
Ik heb op de laatste keuze gestemd.

Het ligt er maar net aan wat je wilt doen. Als je 3 weken lang elke dag wilt bakken op het strand, dan heb je rond de middellandse zee meer kans van slagen.
Maakt het weer je niet zo veel uit maar gaat het om allerlei activiteiten die je wilt doen, dan kun je in Nederland ook wel goed terecht. Zeker als je ergens in de buurt van de randstad zit heb je op minder dan 1 uur rijden een heleboel leuke dingen te doen. Denk aan karten, strand, pretparken, paintball, zeilen, snowworld enz. enz. enz. En ook in Nederland kun je 's avonds lekker uit je dak gaan. Zeker in de toeristische regio's is het zomers wel gezellig.

Kortom, het ligt er aan wat je doel is. Voor veel mensen kan een vakantie in Nederland net zo geslaagd zijn als in de meeste andere landen
Oud 26-07-2004, 20:08
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik ga in Nederland naar een gewone camping. Die 'spectaculaire jongerencampimgs' zijn niks voor mij.
Oud 26-07-2004, 20:41
Quiana
Quiana is offline
Op vakantie gaan in Nederland is niet per definitie stom,
maar ik ga liever naar het buitenland.

Heb de behoefte niet zo om in Nederland op vakantie te gaan,
buitenland trekt me meer... Mooie(re) omgeving, andere cultuur,
beter weer ook vaak.

(Jongeren)campings doe ik niet aan.
Oud 26-07-2004, 20:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nederland is net zo leuk als het buitenland of laat ik het anders zeggen: Nederland KAN net zo leuk zijn als het buitenland. Het ligt er aan met wie je gaat en waar je heen gaat, zowel voor Nederland als voor het buitenland.
Oud 26-07-2004, 21:30
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-07-2004 @ 20:50 :
(...)Onvergetelijk tripje, niet vanwege het park of het zwembad (dat was trouwens wel mooi, daar niet van..) maar vanwege het feit dat we door de vele treinvertragingen die avond niet thuiskwamen en moesten overnachten op het station van Venlo.
Waarom ga je via Venlo naar Maastricht

Zoals eerder al werd gezegd, 't ligt er inderdaad aan met wie je bent.
Oud 27-07-2004, 12:46
idontcare
idontcare is offline
Ik ben 2 keer op vakantie gewest deze paar weken, eerst met een paar vriendinnen 1 week naar Texel, heel erg naar m'n zin gehad, en daarna 2 weken naar Kreta met mijn ouders+broertje+zusje. Als ik toch zou moeten kiezen heb ik toch Kreta als het leukst ervaren. De sfeer is daar gewoon helemala anders om dat je in een adner land zit, en je komt daar tenminste niet alleen maar nederlanders tegen. Op kreta ging ik om met een groepje duitse jongens, en dat was echt heel gezellig

ik wil terug
Oud 27-07-2004, 20:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 26-07-2004 @ 22:30 :
Waarom ga je via Venlo naar Maastricht
Nee, het zat zo: door de vele vertragingen reed onze trein niet verder dan Eindhoven. We wilden toch zo kort mogelijk bij huis zijn, daarom namen we op station Eindhoven de trein naar Venlo, de meest dichtstbijzijnde plaats. Dat was reden 1. Reden 2 was toen we te horen kregen dat de trein niet verder zou rijden tot Eindhoven we zeker een pension of motel moesten gaan zoeken en aangezien Venlo wat kleiner is van stad dan Eindhoven kun je het daar misschien wat eerder vinden, daarom zijn we maar door gereisd.
Echter, we vonden daar geen goed geschikte overnachtingsplaats en na dik 2½ uur midden in de nacht rond gedwaald te hebben ( ) besloten we maar weer terug te gaan naar het station en toen hebben we daar (voor zover mogelijk) met nog allemaal andere gestrande mensen geslapen.
Oud 27-07-2004, 20:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
idontcare schreef op 27-07-2004 @ 13:46 :
Ik ben 2 keer op vakantie gewest deze paar weken, eerst met een paar vriendinnen 1 week naar Texel, heel erg naar m'n zin gehad
Wanneer was je daar?
Oud 28-07-2004, 10:20
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-07-2004 @ 21:05 :
Wanneer was je daar?
Van 2 juli tot 9 juli, hoezo? was jij er ook?
Oud 28-07-2004, 19:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
idontcare schreef op 28-07-2004 @ 11:20 :
Van 2 juli tot 9 juli, hoezo? was jij er ook?
Ja, van 16 juli tot 23 juli, dus we zijn elkaar "misgelopen".
Oud 30-07-2004, 11:06
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-07-2004 @ 20:12 :
Ja, van 16 juli tot 23 juli, dus we zijn elkaar "misgelopen".
volgende keer toch iets beter plannen
ben je ook in die discotheek 'de toekomst' geweest? in de koog was het volgens mij, was er best gezellig
Oud 30-07-2004, 19:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
idontcare schreef op 30-07-2004 @ 12:06 :
volgende keer toch iets beter plannen
ben je ook in die discotheek 'de toekomst' geweest? in de koog was het volgens mij, was er best gezellig
Wij lagen bij De Koog in een huisje dus ja, dan ga je daar ook uit.
We zijn op 1 avond na steeds in De Toekomst geweest. Was best leuk ja, ondanks de iets jongere leeftijd en de vroege sluitingstijd. Maar was zeker gezellig ja.

Regels voor berichten