Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2004, 13:47
Miss~Viss
Miss~Viss is offline
iemand wel es in Corsica geweest?? en zoja.. ist daar een beetje leuk?
ik ga daar heen van de zomer..

XxX
Oud 08-05-2004, 15:53
Quiana
Quiana is offline
hmm, da's iets voor Europa volgens mij.
Oud 08-05-2004, 22:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben er nooit geweest maar het eiland spreekt me wel aan, ik zou er zelf nog graag een keer naar toe willen.
Oud 09-05-2004, 10:01
floortje87
floortje87 is offline
HoiHoi,

Ik ben in '99 en '00 naar Corisca geweest!

Het is een ontzettend mooi land leuke stadjes,en je kan dr onwijs leuk snorkelen alleen is het op sommige plaatsen erg toeristisch en op andere juist weer helemaal niet.

Ik vind het gezellig om andere mensen te ontmoeten, van mijn leeftijd toen 15 heb ik ze op 2 handen kunnen tellen. Dat was jammer!

Wat ik echt mooi vond was Bastia, ik weet niet of je vliegt of met de boot gaat maar veel toeristen komen hier aan! Prachtige stad.
St. Florent vond ik ook erg mooi even als 'll Rouse en Calvi.

Ajccio en Portevecio ben ik niet geweest maar dat schijnt toeristisch te zijn. De kant van de Tyreense zee kan je overslaag naar mijn menig dat stelt niks voor. Vooral de zee en het stand zij ontzettend vies!

ik hoop dat je hier wat aan hebt!!

waar ga je heen of moet je nog beslissen..

Groeten Floortje
Oud 09-05-2004, 17:33
Dolores
Dolores is offline
Mijn beste vriendin is daar vorig jaar geweest en nadat ik de foto's had gezien wou ik er ook meteen heen! Mooie (wandel)gebieden daar hoor.
Oud 10-05-2004, 08:34
cyntha
cyntha is offline
Ik ben er nog nooit geweest, maar zou er wel heel erg graag naar toe willen. Een vriendin is daar een paar jaar geleden naar toe geweest en die had echt mooie foto's gemaakt.
Oud 12-05-2004, 13:51
ParisPlage
ParisPlage is offline
Ik ga daar deze zomer ook naar toe
Ik heb heel veel boekies gehad van iemand die ik ken die daar vandaan komt, en het ziet er echt super uit!
Mijn wilde plannen: kanoen, rotsklimmen, grottentochten maken, een scooter huren en lekker een beetje crossen, naar een soort van heel oude paaseiland-beelden met hoofdjes erop (op een plaatje gezien, zag er mooi uit), standaard zonsopgang en ondergang foto's maken, bergwandelingen maken, en nog een paar daagjes op het strand om uit te rusten...

Trouwens, weet iemand of er daar voldoende campings zijn, zodat je gemakkelijk van het ene dorp naar het andere kunt zwerven?

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 13:54.
Oud 12-05-2004, 15:18
Guissie
Guissie is offline
Nee ben er niet geweest maar lijkt me wel een leuk eiland..
Ik heb het alleen niet zo op de Fransen.
Oud 12-05-2004, 15:48
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Guissie schreef op 12-05-2004 @ 16:18 :
Nee ben er niet geweest maar lijkt me wel een leuk eiland..
Ik heb het alleen niet zo op de Fransen.
Laat dat de Corsica-ers maar niet horen, dat je ze voor Fransen uitmaakt!
Oud 15-07-2004, 12:07
Jarahh
Jarahh is offline
Ik ben gister teruggekomen. Ben met de bus geweest, was niet zo'n succes... Ik vind het echt een beetje té ver daarvoor (ik kom uit middelburg; eerst 2 uur met de trein, uur op de bus wachten, 20 uur in de bus, 3 uur op de boot wachten, 4 uur op de boot, half uur op de bus wachten, 2,5 uur in de bus... camping).
Het eiland is wel erg mooi en zeker met het goede weer dat we daar hadden, was het een erg geschikte vakantiebestemming.
Als je graag en veel wilt stappen op je vakantie, zou ik ergens anders naartoe gaan of je moet erg kapitaalkrachtig zijn; elk drankje kost er €10,- of je nou een biertje of een mixje drinkt. Dan beslaat een avondje stappen wel een groot deel van je vakantiebudget, of dat was bij mij dan zo.
Ik zat in Calvi en het was wel erg toeristisch, maar ik was zelf de toerist en kon me daar dus weinig aan storen. Als je ook in Calvi zit of het een dagje bezoekt moet je zeker gaan eten bij 't haventje aan het water... erg lekker en een supermooie lokatie.
Veel plezier, ik ben 't koude Nederland alweer zat... Hoe moet ik nou mijn bruine kleurtje houden??!

Regels voor berichten