Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 20:07
Rhinus
Rhinus is offline
Spelletjes van vroeger spelen en tot de conclusie komen dat je echt beter in gamen bent geworden.

Dad heb ik net gedaan.

Xenon II speelde ik vroeger altijd en dan kwam ik tot level 3 ofzo. Nu alle 5 de levels uitgespeelt en nog 1 van mijn 3 'continues' over.

Maare merken jullie dat je beter bent geworden in gamen? Zoja waaraan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2004, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef op 01-07-2004 @ 21:07 :
Spelletjes van vroeger spelen en tot de conclusie komen dat je echt beter in gamen bent geworden.

Dad heb ik net gedaan.

Xenon II speelde ik vroeger altijd en dan kwam ik tot level 3 ofzo. Nu alle 5 de levels uitgespeelt en nog 1 van mijn 3 'continues' over.

Maare merken jullie dat je beter bent geworden in gamen? Zoja waaraan?
Dacht ik ook te kunnen met counterstrike. Wask vroeger best goed in. Kwammik terug, werd totaal geowned. Echt
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 00:05
Agamemnon
Agamemnon is offline
Ja merk ik wel als ik oude rts games speel (C&C 1, Red Alert 1, Dungeon Keeper 1 & 2), nu allemaal uitgespeeld dat lukte "vroeger" toen ze net uitwaren echt niet.
Oud 02-07-2004, 06:48
Verwijderd
ik merk het als ik een tijd niet speel, eerst was ik met natural selection best goed, 2 maanden niet gespeeld en kon geen kill meer maken duurde wel even voor ik weer een beetje redelijk kon spelen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:10
loveflower
loveflower is offline
De meeste spelletjes van vroeger waren wat eenvoudiger.
Oud 03-07-2004, 13:41
Verwijderd
jah dat boeit dus niet, kon je ze toen niet en nu wel uitspelen ben je beter geworden

edit: als je ze nu makkelijk uitspeeld oid dan ben je dus ook beter geworden natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:22
MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
Het zal wel.
Oud 03-07-2004, 21:17
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
vroeger kon ik veel minder goed engels, en deed ik maar wat.. vooral bij adventure games
nu snap ik wel wat er gezegt wordt
Oud 03-07-2004, 23:31
Verwijderd
Vroeger kwam ik met Alone In The Dark 3 nooit verder dan voorbij de cowboy in het begin. Ik probeer hem tevergeefs neer te knallen, ook al was het een spookverschijning

Een paar jaar later wist ik wel dat ik de saloon in kon duiken en zo verder kon komen in het spel.

Met Need For Speed 1 had ik altijd de grootste moeite de wagen op de weg te houden wegens de gammele besturing. Nu gaat het me een stuk beter af.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:37
Verwijderd
Ja, dat merk ik zeker. Vroeger vond ik de matches in Unreal Tournament enorm moeilijk, nu 0wn ik al die bots op godlike.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 23:43
Smobbo
Smobbo is offline
Ik heb het vooral met shooters, dit komt vooral door het vele oefenen. ik speel vrij veel CS dus na een tijdje ontwikkel je je reflexen gewoon (en weet je bter hoe en waar je meot knallen).
sport of race spellen kan ik gewoon of niet;P dat verbeterd/verslechterd niet echt
Oud 04-07-2004, 08:32
Verwijderd
ik speelde vroeger altijd Super Mario op dde game-boy waar ik nooit echt ver mee kwam, ik trok dat ding laatst weer uti de kast en ik speelde het in 1 keer uit (ok, ben 4 keer doodgegaan, maar dat telt niet met 60 levens )
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 11:50
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Met Shadowgate op de NES kwam ik 12 jaar geleden niet verder dan de draak. Dan wilde ik al die items pakken en werd ik verbrand, want mijn schild kon maar 3 vuurstralen aan.
Heb het onlangs weer gespeeld en het valt op hoe duidelijk sommige dingen zijn. Zoals het feit dat de kamer voor de draak een ijskoude kamer is, zodat je gewoon steeds heen en weer moest lopen zodat je schild weer 3 klappen op kon vangen.

Vooral het feit dat ik nu beter engels kan helpt me daarin.
Maar met andere dingen, zoals Megaman 2 (of was het 3?) kwam ik niet voorbij een bepaald level, maar nu speel ik dat in een zucht uit.
Oud 04-07-2004, 11:58
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 04-07-2004 @ 00:37 :
Ja, dat merk ik zeker. Vroeger vond ik de matches in Unreal Tournament enorm moeilijk, nu 0wn ik al die bots op godlike.
Dat herken ik
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 04-07-2004 @ 00:43 :
Ik heb het vooral met shooters, dit komt vooral door het vele oefenen. ik speel vrij veel CS dus na een tijdje ontwikkel je je reflexen gewoon (en weet je bter hoe en waar je meot knallen).
sport of race spellen kan ik gewoon of niet;P dat verbeterd/verslechterd niet echt
Verbeterd ook wel hoor, bij racespellen weet je na tijdje hoe je bochten goed moet nemen e.d. waardoor je snellere tijden haalt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 04-07-2004 @ 12:58 :
Dat herken ik
Die AI in Unreal Tournament was ook wel heel erg slecht. Het was gewoon path movement, geen intelligente interactie met de omgeving, en als je het niveau hoger zette deden botten gewoon meer damage en werden jouw wapens zwakker.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 09:14
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Spelletjes van vroeger spelen en merken hoe ongelooflijk slecht de meeste spellen van tegenwoordig zijn
Oud 05-07-2004, 23:37
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Donkey Kong met Mario op de gameboy was mijn eerste game.
Ik kon niet door de tweede wereld heen komen, later bleeft ik hangen in de achtste, en weer een tijd later heb ik mijn revenche gehaalt door het uit te spelen. Deze ontwikkelingen gingen echt over een paar jaar, laten we zeggen een stuk of 5.

En eerst wist ik trouwens ook niet wat "save" betekende.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 18:07
Maradinus
Maradinus is offline
jah mafia eerste keer alles paar keer overnieuw doen maand later kwam ik overhal moeiteloos door heen
Oud 13-07-2004, 18:50
Verwijderd
Vooral schietspelen zie ik dat duidelijk.
Maar aan de andere kant vind ik Doom nu vrij irritant spelen als ik niet de 3-d emulator aan heb zodat ik kan mikken
maar bij Mario en Sonic spellen merk ik het niet zo sterk, daar was ik altijd al goed in
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 15:35
knijtert!
knijtert! is offline
vroeger had ik Bladerunner uitgespeeld... toen ik dat vorig jaar weer probeerde zat ik ergens helemaal vast en had ik het opgegeven
Oud 18-07-2004, 20:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 18-07-2004 @ 15:35 :
vroeger had ik Bladerunner uitgespeeld... toen ik dat vorig jaar weer probeerde zat ik ergens helemaal vast en had ik het opgegeven
Had ik met Keen 1
Oud 19-07-2004, 10:46
Verwijderd
ja wanneer je nu doom 1 & 2 speelt en je het strafen meer gebruikt dan vroeger merk je wel hoeveel beter je bent geworden

en die tegenstanders in doom waren laaaaaaaaangzaaam
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten