Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2004, 21:22
Verwijderd
Van de week waarschuwde een meisje dat een hekel aan mij heeft een jongen voor mij. "Kijk maar uit waar je aan begint" schijnt ze tegen hem gezegd te hebben, toen zij vermoedde dat hij mij wel leuk vond.
Ik neem aan dat dit is omdat zij mij niet zo graag mag, want een 'femme fatale' zou ik mezelf nu niet echt noemen.
Nu vraag ik me af: waarschuw jij wel eens iemand voor iemand, en zo ja: waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2004, 21:24
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ik heb nog nooit iemand gewaarschuwd, maar ik kan me voorstellen dat je dat in bepaalde gevallen wel doet. Bijvoorbeeld als een bepaald persoon niet te vertrouwen is/een verleden heeft met een aantal dingen. Tja.
Oud 19-07-2004, 21:33
sexylexy
sexylexy is offline
ik heb nog nooit iemand gewaarschuwd omdat je daar toch snel problemen mee krijgt, en ik heb niks met hun te maken
Oud 19-07-2004, 21:48
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb eens een vriendin gewaarschuwd voor haar vriend, maar eigenlijk was dat meer iets wat ze zelf ook wel wist maar wat ze moeilijk te geloven vond omdat ze al 4 jaar met hem had.

Verder denk ik wel dat ik het zou doen als ik de persoon die ik waarschuw goed ken en als ik zeker weet dat degene die hij/zij leuk vindt echt slecht zal zijn voor hem/haar, niet omdat ik iemand niet mag.
Oud 19-07-2004, 21:51
Cinamon
Cinamon is offline
Ik wordt altijd gewaarschuwd door mijn héle omgeving als ik een jongen leuk vind. Maar een enkeling kan zeggen: "Jenny, dat is nou een leuke jongen voor je."
Nee, ik heb een hele rare smaak in jongens schijnt. Grappig, maar ik vind het juist allemaal leuke jongens. En wat betreft die waarschuwingen van mijn omgeving? Trek ik me vrij weinig meer van aan.

Ik waarschuw trouwens vriendinnen wel eens voor sommige jongens. Want ik heb er een paar die kunnen me toch wat uitzoeken.. Oef, dat wens je je ergste vijand nog niet toe.

Maar goed, over smaak valt te twisten.
Oud 19-07-2004, 22:00
pyres
pyres is offline
ik heb wel eens iemand voor een ex van mij gewaarschuwd.
maar die jongen is echt

maar toch heb ik zoiets van: willen ze niet naar me luisteren, dan moeten ze de pijn maar voelen
Oud 19-07-2004, 22:11
Verwijderd
Nee, waarom zou ik?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 22:22
Shitonya
Shitonya is offline
Ja, als ik daar zo m'n redenen voor heb wel, maar dat gebeurt zelden, meestal kunnen ze er beter zelf achter komen.
Nogal irritant om steeds te zeggen "ik had je toch gewaarschuwd"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 22:49
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 19-07-2004 @ 23:22 :
Ja, als ik daar zo m'n redenen voor heb wel, maar dat gebeurt zelden, meestal kunnen ze er beter zelf achter komen.
Nogal irritant om steeds te zeggen "ik had je toch gewaarschuwd"
Oud 19-07-2004, 22:57
Verwijderd
Soms, als ik vermoed dat die persoon écht niet goed is voor mijn vriend(in)/kennis, of als ik het gevoel heb dat die vriend(in)/kennis de zaak misschien niet goed van alle kanten bekeken heeft.
Soms vraag ik aan vriend(inn)en wel eens of ze wel zeker van hun zaak zijn. Dat is echter niet zozeer omdat ik ze wil waarschuwen voor die persoon, maar omdat ik graag wil dat ze wel goed weten wat ze doen en waar dat heen gaat. Ik wil niet dat hen iets overkomt, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 10:40
Verwijderd
In feite wil ik me er nooit mee bemoeien, maar één keer heb ik een uitzondering gemaakt, toen een jongen die ik al van jongs af aan ken, mijn buurjongen zogezegd, verliefd werd op een goede vriendin van mij. Ten eerste is het al een combinatie die niet zou werken, al is het alleen maar omdat ik van haar weet dat zij niet toe is aan een serieuze relatie & op dit moment gewoon wat rond wil fladderen. Ik weet hoe hij is als hij verliefd is, hij denkt aan niets anders en zijn hart is gebroken als het anders loopt dan hij verwacht. Ik heb hem duidelijk gezegd dat de doelen die zij stelden aan hun contact wellicht anders zouden kunnen zijn. Hij heeft ernaar geluisterd, ze hebben wat contact gehad en voordat het uit zou groeien tot een situatie waarin ze moesten kiezen wat ze er nu daadwerkelijk mee wilden, hebben ze erover gesproken en heeft hij inderdaad besloten dat hij niet de zoveelste in een lijn wilde zijn.

Ik word regelmatig gewaarschuwd, ik heb een verkeerde smaak in mannen, al valt het deze keer wel mee. <3 Ik luister er overigens nooit naar, opstandig als ik ben en stort me net zo snel in een (meestal hopeloze) relatie.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 15:52
filia dei
filia dei is offline
Ik heb nog nooit iemand gewaarschuwt. En ik zou ook niet zo snel onbekende opzetten tegen mensen die ik haat.
Ik zou wel me vrienden en vriendinnen waarschuwen als ik weet dat hun vriendje of vriendinnetje écht niet te vertrouwen is en ze echt veel pijn zou doen. Maar niet omdat ik iemand gewoon niet mag. Als zij erop vallen zal er toch wel iets liefs of leuks aan ze zijn.
Oud 20-07-2004, 15:57
Verwijderd
Ik ken eigenlijk geen mensen waarvan ik weet dat ze onbetrouwbaar of kwaadaardig zijn... dus ik waarschuw ook nooit iemand voor die mensen
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:21
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 19-07-2004 @ 22:22 :
Van de week waarschuwde een meisje dat een hekel aan mij heeft een jongen voor mij. "Kijk maar uit waar je aan begint" schijnt ze tegen hem gezegd te hebben, toen zij vermoedde dat hij mij wel leuk vond.
Ik neem aan dat dit is omdat zij mij niet zo graag mag, want een 'femme fatale' zou ik mezelf nu niet echt noemen.
Nu vraag ik me af: waarschuw jij wel eens iemand voor iemand, en zo ja: waarom?
heeft iemand ook wel is bij mij gedaan. ik stond met iemand te praten komt er een voor mij onbekend meisje voorbij zegt ze: met haar moet je niet praten want zij is niet te vertrouwen, geloof nou maar niet wat ze zegt

hij trok het zich niet zo aan, maar ik voelde me best wel kut

geen antwoord op de vraag maar ik moest het ff kwijt
Oud 22-07-2004, 20:25
romanov
romanov is offline
Bijvoorbeeld: waarschuwen in de zin van dat sommige vriendinnen van mij nogal graag happen ten opzichte van players, en dat ze dan nog denken dat hij echt om hen geeft. In dat geval zal ik de persoon in kwestie waarschuwen, in de hoop dat ze zich niet in laat pakken.
Het komt ook wel eens voor dat ik iemand expres niet waarschuw, omdat ze altijd een houding hebben van 'zoiets gebeurd mij toch niet' dan is het altijd leuk om te zien hoe degene met de neus op de feiten gedrukt wordt.

Ik waarschuw nooit jongens voor meisjes, die kunnen ze vast wel zelf aan.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:31
miro
miro is offline
Als iemand mij zou waarschuwen zou t de jongen alleen maar interessanter maken eerlijk gezegd.

Zelf heb ik nooit iemand gewaarschuwd. Er is wel eens een moment geweest dat ik er over na heb gedacht maar je moet iemand daar gewoon zelf achter laten komen. Ik was bang dat die ander me toch niet zou geloven, liefde maakt blind immers?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 23:38
Anathema
Anathema is offline
Ik waarschuw wel eens iemand voor iemand. Het gebeurd eigenlijk onbewust door onderdrukte jaloezie en onderdrukte gevoelens (poging tot mezelf psychisch te analyseren ). Ik moet er wel bijzeggen dat ondanks de motieven voor de waarschuwing, ze toch vaak terecht is!

Wow, ik ben een klootzak
Oud 23-07-2004, 08:44
angel-nieke
angel-nieke is offline
k heb weleens iemand voor iemand gewaarschuwd maar da was vooral om hoe die jongen deed als ie n vriendin had (denk aan t idee tentje in de tuin...) maar uiteindelijk moeten ze er toch zelf achter komen......
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 08:52
Warsocket
Warsocket is offline
Zou bij mij alleen maar averechts werken
tenzei het een hele goede vriend is die het zegt en hij / zei het fatsoenlijk kan beargumenteren

Offtopic: of ga ik er strax ook 1 krijgen

edit: kzou me er niet zo druk over maken, gewooonlinks laten liggen (degene die zo loopt te stoken)

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 08:57.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 09:09
Verwijderd
Uhm.. mijn huidige vriend werd gewaarschuwt voor mij, omdat ik een slet zou zijn, en dat gaat toch ook al 6.5 maanden goed..

Gewoon schijt aanhebben, soms werkt het en soms niet.

And there's just one way to find out..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 17:22
Verwijderd
Alleen hele goede vrienden&vriendinnen waarschuw ik. Ik heb vrij veel mensen kennis en sommige mensen (veel vrienden van mij) zijn gewoon ontzettend naief
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 18:12
Ninnoc
Ninnoc is offline
vrienden en vriendinnen waarschuw ik wel bij complexe personen (met bijv. nogal emotionele bagage of zoals bij 1 bepaalde vriendin als t dealers waren). vreemden waarschuw ik niet behalve als t om mijn zusjes gaat. dan waarschuw ik iedereen dat ze van ze af moeten blijven (ik heb mooie zusjes)
Oud 23-07-2004, 18:52
Luna
Luna is offline
Ja, als een goede vriendin op een jongen zou vallen waarvan ik weet dat hij een klootzak is zal ik dat wel tegen haar zeggen, ik wil dat niet zozeer waarschuwen noemen, eerder 'op de hoogte stellen'.
Dit is eigenlijk nog nooit voorgekomen.
Oud 23-07-2004, 19:55
Verwijderd
ja ik heb een keer een vriendin gewaarschuwd voor een jongen die eerst heel erg lief en geinteresseerd in mij ging doen. nadat ik hem had laten weten dat het niet wederzijds was, ging hij dezelfde taktiek toepaasen op mijn vriendin!! sorry hoor, maar ik vond het echt een kutstreek van hem!
en nog dom ook...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:13
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-07-2004 @ 23:57 :
Soms, als ik vermoed dat die persoon écht niet goed is voor mijn vriend(in)/kennis, of als ik het gevoel heb dat die vriend(in)/kennis de zaak misschien niet goed van alle kanten bekeken heeft.
Soms vraag ik aan vriend(inn)en wel eens of ze wel zeker van hun zaak zijn. Dat is echter niet zozeer omdat ik ze wil waarschuwen voor die persoon, maar omdat ik graag wil dat ze wel goed weten wat ze doen en waar dat heen gaat. Ik wil niet dat hen iets overkomt, natuurlijk.
Oud 23-07-2004, 21:42
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb mn ex gewaarschuwd voor een of andere slet die aan iedereen naaktfoto's en filmpjes verstuurde en ondanks dat ze een vaste vriend had andere gozer leuk vond en met ze sekscamde. Hij wilde maar niet geloven dat zij dat nooit bij hem zou doen. We'll see!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:56
sientjuh
sientjuh is offline
Heb het zelf nooit gedaan.
Mijn vriendje is ook voor mij gewaarschuwd, en terecht natuurlijk, ik heb immers zijn hart gestolen nu

maar dat was natuurlijk niet waarvoor ze hem waarschuwden
Oud 24-07-2004, 08:17
Optima
Optima is offline
ik ben zo'n persoon... waar anderen voor gewaarschuwd worden..

En nee, ik waarschuw nooit iemand, dat lijdt alleen tot irritatie, en het zijn mijn zaken absoluut niet. Als ik het met een partnerkeuze oneens ben, zwijg ik, en laat ik mensen er gewoon zelf achterkomen
Oud 24-07-2004, 08:33
Dzjes
Dzjes is offline
Ik heb wel al eens een waarschuwing aan mn vriendin gegeven ja..

Maar daar bleef het dan ook bij.. dus gewoon een simpele 'als ik jou was zou ik wel een beetje oppassen hoor meisje, je weet wat ze over hem zeggen' maar verder is het haar/zijn keuze, en als ze gelukkig zijn.

(in mijn geval was de vriend van mn vriendin erg agressief vandaar de waarschuwing)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 19:13
Verwijderd
kreeg w aarschuwing van mn beste vriend voor zn neef, dacht dat t wel mee zou valle,deed t niet

kreeg een dikke vette IK ZEI HET TOCH naar mn kop
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten