![]() |
|
hoi mensen
![]() hier een topic voor de echte rattenfans onder ons ( aisa?) vertel wat vind jij van deze diertjes, heb je ze zelf, hoeveel. fok je er ook mee mijn site : www.geocities.com/ratterymucky en zie me avatar, dat is Jan-Willem een van mijn 16 ratjes
|
![]() |
|
![]() Ik ben ook helemaal gek van ratjes. Je moet ook eens op deze site gaan kijken www.rattery-ot.com Ik ben helaas gisteren mijn lieve ratje Sopje verloren aan een niertumor en uitzaaiingen op zijn longetjes. Ik wilde hem niet langer laten lijden en hij heeft een prikje gehad. ![]() Sipje had een grote tumor bij zijn anus. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben nog best wel verdrietig dat Sopje er niet meer is. ![]() ![]() Ik heb een grote kooi gekregen van het merk 'gabber' voor mijn verjaardag. Het is slecht om een ratje in zijn eentje te houden maar ik heb nu even geen keuze. Ik hoop dat Sipje niet overlijdt van verdriet dat zijn vriendje er niet meer is. Ik ga nu op vakantie en kan hem eigenlijk niet alleen laten, maar ja, ik kan niet anders. Gelukkig zorgt mijn moeder wel goed voor hem.
||
Citaat:
jaja, ik ben er al, speciaal voor mijn ratjes eerder teruggekomen ![]() nouwjah, ik heb dus ook 2 ratten (ze zijn al wel een beetje oud, 2 jaar ofzo), nu heeft vleermuissie de dus nog even, maar ikkom ze zo weer eens ophalen (morgen ofzo) (k bel nog wel ff) Maargoed, de mijne zijn gerbils (=woestijnratten), niet echt om veel te aaien of om de hele dag op te pakken ofzo, das aan de ene kantr wel jammer, ze zijn wat minder op mensen gericht dan gewone ratten zeg maar. maar ik heb toch ook niet echt tijd om ze vaak op te pakken ofzo, dus tis wel goed zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eentje van mij heeft ook een tumor gehad, en die hebben we laten opereren, en pas een hele tijd later is ze overleden maar idd, ze hebben maar een kort leven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ahhh zieluug die rattery, die heeft rittens van mij gehad, maar ze heeft ze na een jaar weggedaan omdat ze geen plaats voor ze meer had omdat ze alleen maar plaats had voor dr fok ratten (cheops en ckek had ik gefokt) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|