Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
IK HEB DIT TOPIC EERDER GESTART, DUS HEB NIET KUNNEN KIJKEN TOEN IK DIT BEGON OF WEL DAN??!?? ( srry als ik un beetje nors ofsow overkom, nl net verloren door die corrupte frisk ![]() greetz aapmens
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Mensen die er niet open voor staan en dat ook nooit gedaan hebben zijn vaak totaal afgesloten voor geesten en geesten kunnen hen dan vaak ook niets maken. (geesten hebben altijd een opening nodig om bij iemand te kunnen komen, die opening hoeft maar heel klein te zijn) Mensen die er wel voor open staan wel. Hij had ons dus idd iets aan kunnen doen als wij niet op tijd wakker waren geschud en hadden gereageerd. En er voor open staan moet je niet zien als wel of niet geloven of willen zien, het is volledig onbewust, je hebt het of je hebt het niet zeg maar. Een soort van instinct valt het mee te vergelijken. Volg je het nog??? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mutant vertelde trouwens dat ze heel vaak geesten ziet, heb jij dat ook angellena? ( ik zou daar dus nie mee kunnen leven, 'k schrik toch al zo snel ![]() greetz
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmmmm |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
* total respect ![]() greetz
||
Citaat:
![]() Schzizofrenie is toch wel wat anders dan dingen zien die er niet zijn. Ik zie bij haar bijvoorbeeld niet, dat ze opdrachtjes moet doen van die kat. Die kat zit daar geheel vrijblijvend. Maargoed, word jij maar psychiater. Naamplaatjes plakken is erg leuk momenteel! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ah nee, ok. Jij hebt wel recht van spreken, dat is waar. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ze is schizofreen hoor. Erg duidelijk... * denken (o.a. wanen) * waarneming (hallucinaties) * Vreemd en bizar gedrag Naast die psychotische episoden is er sprake van een achteruitgang van het psychisch en sociaal functioneren, die met name tot uiting komt in zogenaamde "negatieve symptomen": * Affectvervlakking (emotionele afstand, verlies van gevoel) * Apathie (gebrek aan energie, initiatief en interesse) * Asociaal (vermijden gezelschap, verminderde belangstelling voor omgeving, grote behoefte alleen te zijn * Aandachtsvermindering (verminderde aandacht en concentratie) * Anhedonie (verlies vermogen plezier te beleven) * Spraakarmoede (alogie: weinig ideeën, vastklampen aan beperkt aantal onderwerpen) Dat zijn de kenmerken waarvan er maar 1 klopt. Yes, Angellena heeft nu ook een naamplaatje! ![]() Wel toevallig, dat er in dat huis ook nog een aantal andere schizofrenen waren die (nog toevalliger) precies dezelfde hallucinatie hadden! Maargoed, toeval is de wereld nog niet uit. En nu kap ik met deze onzin.
||
Citaat:
||
Citaat:
als er zon geest in die kamer staat, en die heeft bepaalde kracht, dan kun je die inderdaad voelen ja... als je hier geen ervaring mee hebt betekenend het niet dat het niet zo kan zijn. die 5 mensen die mee deden, waren misschien wel vrienden.. die elkaars ervaringen al hadden gedeelt, en daardoor al vrij open staan.. maar zelfs dan ! stel er zitten 2 bij die niet weten wat ze overkomt.. maar hun tekenen een pentagram en stappen erin om te zeggen dat het veilig is.. dan is het niet totaal vreemd dat hun daarbij in stappen...
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind die verhalen van AngelLena ook wel erg sterk. Dat van die kat waar ze 'doorheen grijpt' is niet normaal en dat 3e verhaal lijkt net uit een mislukte horrorfilm te komen als je het mij vraagt. Sorry hoor, maar ik geloof er echt totaal niks van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@ ********
en dat zou haar op wat voor manier helpen? 'k snap dat je sceptisch bent maar ik vind wel dat je tenminste van iemand iets zou moeten kunnen aannemen. als angellena zo'n verhaal verteld / typt geloof ik dat: Ik heb geen reden om aan te nemen dat ze liegt... greetz
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze zegt zelf dat ze spoken ziet en jij neemt het zowaar aan! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of misschien niet, en heb je even veel recht van spreken als Mephostophilis? ![]()
||
Citaat:
The mind is a dangerous thing when it's on the wrong track. |
![]() |
|
Dat jullie er niks van geloven, FIJN. Maar om iemand dan gelijk een schizofreen te noemen gaat mij gewoon te ver.
Ik ga toch ook niet zeggen: Jullie zien niks, dus jullie zijn maar een stel laagbegaafden. Misschien verbeeld ze het zich, so what? Iedereen verbeeld zich wel eens wat, maar lang niet iedereen is gelijk schizofreen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De zin en onzin van religie (afgesplitst vanaf seks) Verwijderd | 203 | 21-01-2013 10:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Films, TV & Radio |
top 5 meest stomme tv-persoonlijkheid cenerentola | 90 | 25-11-2008 11:06 | |
Liefde & Relatie |
Drugsgebruik in een vaste relatie. -Will- | 185 | 10-02-2005 01:13 | |
Psychologie |
Ervaringen met RIAGG muziekvlinder | 41 | 29-12-2004 17:45 | |
De Kantine |
Dagboek vol seksuele ervaringen Utrechtse studentes online. kHebTrekInWatLekkers | 68 | 18-11-2002 16:09 |