![]() |
|
http://www.vpro.nl/programma/tegenli...ngen/18793157/
Weer een interessante aflevering van tegenlicht, het was net op TV maar is ook online te bekijken, zie bovenstaande link. Ik vond het verbazingwekkend hoe simpel het is om zware wapens te kopen in Amerika, en ze daarna het land uit smokkelen. Kerry deinst er blijkbaar ook niet voor terug geld te accepteren van terroristen, of is de UCK (het Kosovo Bevrijdingsleger) geen terroristische organisatie ? Ik had al eerder vernomen dat Albanezen drugs verkochten in westerse landen om de UCK te financieren. Kijk zelf zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd op 11-09-2004 om 15:28. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Terroristen volgens Amerikaanse principes zijn vrijheidsstrijders op het moment dat Amerika ze kan gebruiken, zijn gewapende groepen (neutraal, geen mening, behouden van geven van mening) zolang Amerika er niet verder of minder ver mee komt en zijn plotseling Terroristen als ze zich tegen Amerika of Amerikaanse belangen keren. zo werkt de wereld. Amerikanen (nee het Amerikaanse beleid) kan het flikker schelen of er nou 10, 100.000 of 10 miljoen mensen sneuvelen in een of andere afgelegen landje zolang het hun geen flikker uitmaakt, maar opeens verandert de situatie en ooooh dan zijn onze amerikaantjes in eens moraalridders. fuck them. 11 september had voor Amerika een history's (turning/learning)-point moeten zijn, maar blijkbaar is het goddelijke kapitalisme oppermachtig en kent Amerika geen enkele waarde buiten "geld" en "macht". |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja precies "go figure wie dan het minste van twee kwaden wordt" Bush of Kerry, het maakt niks uit, ze verdedigen alleen andere belangen. Ik zie Wesley Clark trouwens wel zitten als minister van defensie, kan ie de klus klaren ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|