Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2004, 17:44
allways_dream
allways_dream is offline
omschrijf het gevoel dat je op deze avond hebt (meisjes):
een super leuke jongen waarvan je nooit had gedacht dat hij je leuk zou vinden, vindt je leuk.
na 4 maanden elkaar af en toe op straat tegenkomen vraagt hij je uit.
jij bent ontzettend verliefd, en zaterdagochtend word je super, geweldig, gelukkig wakker...de hele dag zingen, dansen en springen.
om 19:30 zou hij je ophalen, maar om 16:00 begin jij je al klaar te maken...om 18:15 check je ff je mail, en dan;
sorry, sorry...maar...

het is bij mij nu precies een jaar geleden...hij heeft nooit verteld waarom hij het heeft afgezegd.
dat niet alleen, ik ben nog steeds verliefd en zie hem nu nog maar 1 x in de maand....

wat zouden zijn redenen kunnen zijn geweest?
(misschien had hij een ander meisje, misschien durfte hij het niet meer aan te gaan met mij)
Oud 15-07-2004, 17:49
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
als je hem dan nog 1 x per maand ziet

vraag hem dan gewoon een keertje uit

als hij je niet direct heeft gezegt: ik wil niets van je, heb je dus altijd nog kans
Oud 15-07-2004, 17:50
Verwijderd
Hoe moet ik nou weten waarom hij afzei? Je zegt dat het een jaar geleden is en je hem eens per maand ziet, dan heb je dus al 12 kansen gehad om het aan hém te vragen. Hij weet namelijk wél waarom hij afzei.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 17:53
Charlottetje
Charlottetje is offline
natuurlijk is dat vervelend, maar waarom zou je blijven wachten tot hij ergens mee komt? Nodig hem eens uit en als je het echt graag wilt weten, zul je het inderdaad zelf moeten vragen aan hem
Oud 15-07-2004, 17:56
allways_dream
allways_dream is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-07-2004 @ 18:50 :
Hoe moet ik nou weten waarom hij afzei? Je zegt dat het een jaar geleden is en je hem eens per maand ziet, dan heb je dus al 12 kansen gehad om het aan hém te vragen. Hij weet namelijk wél waarom hij afzei.
mensen kunnen soms express vaag blijven, 1000x iets anders zeggen...zijn reden was dat hij vergeten was dat hij een verjaardag van een vriend had: terwijl ik dat heel goed onthouden had; we zouden er samen naartoe
verder zei hij dat hij mij heel aardig vindt, maar niets meer...vervolgens zegt hij dat hij het niets met mij kan beginnen omdat ik ga verhuizen (dus dan is het zelf-bescherming)

en je kan wel redenen bedenken; zoals ik dat deed.
wat kunnen de redenen zijn geweest voor een jongen om in 24 uur van view te veranderen...?
Oud 15-07-2004, 17:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon vragen waarom hij die ene keer niet kon, maar ja, dat had je al eerder kunnen dan, had je meteen al na die mail kunnen doen. Niet verontwaardigd reageren maar gewoon rustig. Trouwens, tis een jaar geleden, ik zou hem uit je hoofd zetten als er verder niets meer gebeurt tussen jullie. Er zijn nog zo veel jongens die met je uit willen misschien. Dus... maar een reden mag je zeker wel vragen.
Oud 15-07-2004, 17:58
Verwijderd
Citaat:
allways_dream schreef op 15-07-2004 @ 18:56 :
mensen kunnen soms express vaag blijven, 1000x iets anders zeggen...zijn reden was dat hij vergeten was dat hij een verjaardag van een vriend had: terwijl ik dat heel goed onthouden had; we zouden er samen naartoe
verder zei hij dat hij mij heel aardig vindt, maar niets meer...vervolgens zegt hij dat hij het niets met mij kan beginnen omdat ik ga verhuizen (dus dan is het zelf-bescherming)

en je kan wel redenen bedenken; zoals ik dat deed.
wat kunnen de redenen zijn geweest voor een jongen om in 24 uur van view te veranderen...?
Jullie afspraakje was om naar een verjaardag te gaan, en toen zegde hij af omdat hij naar die verjaardag moest? Ehm, heb je hem toen wel netjes uitgescholden? Of begrijp ik je verkeerd?

Maargoed, als hij verder zei dat-ie niets voor je voelt en dat-ie dat ook niet wil gaan doen omdat je gaat verhuizen, dan lijkt dat mij de reden.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 18:18
allways_dream
allways_dream is offline
toen hij het over de verhuizing had...zei hij nog wel dat hij iets voor mij voelde...
ik geloof gewoon niet dat dat de reden is geweest, aangezien hij ook echt wel wist dat ik zou verhuizen toen hij mij leerde kennen... (het was het 1ste wat ik zei; dat het een kutdorp was waar wij woonden en dat ik blij was dat ik wegga)

wat zou er in die 24 uur gebeurd kunnen zijn?
Oud 15-07-2004, 18:46
filia dei
filia dei is offline
Tjah, geen flauw idee. Maar als ik jou was zou ik 'm vergeten. Een jaar is best lang, als hij toch wel wat in je ziet was hij wel erover begonnen of je voor een andere keer uitgevraagt ofzo.

Misschien vroeg hij je gewoon uit als vriendin en durfde hij niet meer toen tot 'm doordrong dat jij wel misschien meer dan alleen vrienden wilde zijn???

Tjah... en anders, gewoon een nieuwe jongen zoeken!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 20:34
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
allways_dream schreef op 15-07-2004 @ 18:44 :
omschrijf het gevoel dat je op deze avond hebt (meisjes):
een super leuke jongen waarvan je nooit had gedacht dat hij je leuk zou vinden, vindt je leuk.
na 4 maanden elkaar af en toe op straat tegenkomen vraagt hij je uit.
jij bent ontzettend verliefd, en zaterdagochtend word je super, geweldig, gelukkig wakker...de hele dag zingen, dansen en springen.
om 19:30 zou hij je ophalen, maar om 16:00 begin jij je al klaar te maken...om 18:15 check je ff je mail, en dan;
sorry, sorry...maar...

het is bij mij nu precies een jaar geleden...hij heeft nooit verteld waarom hij het heeft afgezegd.
dat niet alleen, ik ben nog steeds verliefd en zie hem nu nog maar 1 x in de maand....

wat zouden zijn redenen kunnen zijn geweest?
(misschien had hij een ander meisje, misschien durfte hij het niet meer aan te gaan met mij)
Dat had je hem toen gewoon moeten vragen. En als je het echt wil vragen, moet je het hem nu nog vragen. Geen idee of hij het nog weet na een jaar..
Oud 16-07-2004, 07:44
allways_dream
allways_dream is offline
Toevallig zeg, hij heeft mij gisteren uit zichzelf gemaild en het mij allemaal duidelijk gemaakt. Lieve jongen...
Na een heel jaar vindt hij dat we het weer kunnen proberen, als vrienden...ff doorzetten en dan lukt het mij ook wel 'als vrienden'.
Oud 16-07-2004, 09:00
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Citaat:
allways_dream schreef op 16-07-2004 @ 08:44 :
Toevallig zeg, hij heeft mij gisteren uit zichzelf gemaild en het mij allemaal duidelijk gemaakt. Lieve jongen...
Na een heel jaar vindt hij dat we het weer kunnen proberen, als vrienden...ff doorzetten en dan lukt het mij ook wel 'als vrienden'.

Uitleg?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 11:54
allways_dream
allways_dream is offline
Wat snap je niet?
Reageren

Regels voor berichten