Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
'k weet niet wat je dan moet doen. 't zelfde ongeveer ga ik ook 4 weken doormaken. nouja dan moet hij 4 weken voor stage naar het buitenland, de hele maand juli, en dat is nou net een van de leukste maanden. vreeeeeeeeeselijk. 'k denk veel bellen enzow en mailen als dat kan. maar dat weet ik niet, 'k praat er nooit zo over. is wel stom maar goed,
|
![]() |
|
Hmzz sjah mijn vriendje woont giga ver weg, en ik zie hem morgen weer na um 13 dagen niet gezien te hebben. Dus ik weet hoelang 13 dagen kunnen zijn..
![]() ![]() Maar ik vind niet dat je vriend niet op vakantie moet gaan omdat jullie (en dan jij vooral) elkaar zow gaan missen. Tis ook wel goed voor je relatie denk ik, om eens afstand van elkaar te nemen. Ik weet niet of je ook bang bent dat hij misschien andere meisjes tegenkomt en dat wel erg interessant gaat vinden. Daar moet je gewoon duidelijke afspraken met elkaar over gaan maken. En tsjah, voor de rest lijkt het me goed als je tijdens die dagen andere dingen te doen hebt, en niet hele dagen alleen thuis zit... Dan ga je alleen maar aan hem denken en word je depri van. No good. Wat je ook kan proberen is, om nu al uit te testen hoelang je zonder elkaar kan. Dus afspreken om elkaar een paar dagen niet te zien. Is een hel natuurlijk ![]() Suc6. ![]()
|
![]() |
|
|