Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2004, 19:18
Verwijderd
Hoe gelukkig ben je met je relatie? Ik bedoel eigenlijk zou je altijd heel erg gelukkig moeten zijn denk ik, maar vaak hoor je toch dat het niet helemaal goed zit tussen 2 mensen. Probleem hiermee, onzeker daarover, boos om dit, verdrietig om dat...

Hoe zit dat bij jou?? Gelukkig, en blij dat je een relatie hebt? Of zou je toch wel een hoop dingen willen veranderen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2004, 19:36
DvoorA
DvoorA is offline
nee, ik ben niet blij (meer) met mijn relatie. Ik kende mn vriend al heel lang, we waren goed bevriend, en ik dacht dat hij als vriend heel romantisch en leuk zou zijn. Maar hij gedraagt zich alsof we nog gewone vrienden zijn, het verschil is alleen dat hij nu ontzettend oversext doet. Pfff, en voor deze jongen had ik een andere kans laten schieten..anyway, niet gelukkig in deze relatie dus en daarom ga ik het ook uitmaken zodra hij van vakantie terug is.
Oud 03-07-2004, 19:38
MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
Ik ben niet gelukkig met de relatie die ik heb, want ik heb er geen.
Oud 03-07-2004, 19:58
Verwijderd
ik ben op meest bizarre moment met een relatie begonnen: twee dagen voor ik op tournee ging en ik ben net een dag terug en nu gaat zij voor 3 weken met een vriendin naar griekenland.
MAW we zien elkaar dus een maand niet....

Dus er is na een maand relatie te weinig gebeurt om niet gelukkig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 20:07
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
DNMB schreef op 03-07-2004 @ 20:36 :
nee, ik ben niet blij (meer) met mijn relatie. Ik kende mn vriend al heel lang, we waren goed bevriend, en ik dacht dat hij als vriend heel romantisch en leuk zou zijn. Maar hij gedraagt zich alsof we nog gewone vrienden zijn, het verschil is alleen dat hij nu ontzettend oversext doet. Pfff, en voor deze jongen had ik een andere kans laten schieten..anyway, niet gelukkig in deze relatie dus en daarom ga ik het ook uitmaken zodra hij van vakantie terug is.
Zit ie op zn vakantie te forummen, leest ie dit. Nasty. Maargoed, je hebt nog een andere kans.
Pfft
Nee, ben gelukkig zonder relatie, tis toch meuk allemaal, die psychobabes van tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 20:13
Luna
Luna is offline
Ik ben gelukkig met de relatie die ik niet heb.
Maar als ik dus een relatie heb denk ik dat ik daar wel zo gelukkig mee ben dat ik hem voort wil zetten, anders heb ik er natuurlijk niet veel aan.
Oud 03-07-2004, 20:44
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik ben heel gelukkig met de relatie die ik heb! We hebben eigenlijk ook nog nergens echt problemen mee gehad. Het enige probleem vind ik tot nu toe dat we zover uit elkaar wonen. Maar daar komt in de toekomst ook vast verandering in.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 21:08
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Dat klinkt gefrustreerd
Oud 03-07-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:
ik ken het!hem zelf een raltie van bijna 2 jaar gehad, is al een poosje over, maar het ging het laatste half jaar ook zo, hij was ontzettend oversexd, zo oversexd dat ik er gewoon geen zin meer in had....kennelijk had die dat door en ik werd gedumpt.....
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 21:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben heel gelukkig met mijn relatie al ben ik wel eens onzeker omdat ik gewoon heel twijfelachtig in elkaar zit maar de laatste tijd gaat het beter dan ooit, van allebei de kanten.
Oud 04-07-2004, 00:09
Mariekje*
Mariekje* is offline
Met mijn vriend is het sinds 2 dagen uit, even een break.. willen beide nadenken omdat zoals het ging we het beide niet veel langer trokken... We moeten veel veranderen, willen tijdelijk gewoon als "vrienden" met elkaar omgaan, elkaar veel beter leren kennen, heel veel praten, alle tijd kunnen krijgen om flink na te kunnen denken over wat we nou willen etc. Misschien over een maandje of 1...2... misschien 3.. dat we nog een poging doen.. Zijn er inmiddels wel achter dat we enorm gek op elkaar zijn, missen elkaar ook echt, en houden enorm veel van elkaar... tja en dan toch geen relatie?! Tja teveel problemen.. en vooral hij trok dat niet langer.. gelukkig/ongelukkig? hmm twijfelgevalletje
Oud 04-07-2004, 00:30
probeer
probeer is offline
ik ben verschrikkelijk gelukkig er zijn natuurlijk altijd wel dingen die mensen willen veranderen.. maar duh dat hoort erbij.. perfectie is ook geen flikker aan
Oud 04-07-2004, 09:58
Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Ik ben gelukkig.
Ik heb een klote jaar achter de rug, en hij is de enige die echt dag en nacht voor me klaar heeft gestaan.
Oud 04-07-2004, 10:13
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
we zijn nu weer helemaal gelukkig!

nadat vrijdag we hadden besloten een break te nemen van een maand en gewoon als goede vrienden verder gaan. ik was er kapot van heb heel de nacht en ochtend lopen janken. en zaterdagochtend belt ie dat hij me 's nachts zo heeft gemist en me graag weer tegen zijn lichaam aan wou voelen en dat ie zoveel van me hield. toen zijn we gistere middag wezen praten, alles is weer goed en het gaat nu ook veel beter, omdat we even alle problemen uit de weg hebben geruimd
Oud 04-07-2004, 10:27
Qimm
Qimm is offline
Hij is echt Mr. Right for me, nooit gedonder, geen ruzie, vermaken ons altijd, veel lol, mijn vrienden kunnen goed met hem over weg, ik kan met zijn vrienden overweg (geldt ook voor familie)

Ja heel erg gelukkig
Oud 04-07-2004, 10:40
snoopy
snoopy is offline
Ja, ik ben heel gelukkig met m'n relatie. Waar ik niet zo gelukkig mee ben is m'n jaloezie, maar dat gaat al heeel veel beter, dus

Ik kan zelfs stellen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest in een relatie
Oud 04-07-2004, 10:59
Verwijderd
Heel gelukkig, ook altijd. Ik zou niets willen veranderen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 11:02
Verwijderd
ik ben wel gelukkig, al zijn er heus wel eens irritaties ofzo. maar dat heeft iedereen volgens mij wel.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 11:06
EciD
EciD is offline
ik ben gelukkig in deze relatie, iedereen heeft natuurlijk weleens kleine ruzie'tjes of irritaties maar we kunnen goed over alles praten en we lossen het gelijk op als er iets is. er blijft nooit iets liggen zegmaar. hij is echt alles voor me
Oud 04-07-2004, 12:18
Gammaray
Gammaray is offline
Ik ben erg gelukkig ik kan mezelf bij haar zijn .
En ze geeft me erg veel steun en ik zou niet meer zonder haar willen daarvoor laat ze me veelste goed voelen.
Oud 04-07-2004, 12:52
iedje
iedje is offline
gelukkig? absoluut, maar dat betekent echt niet dat ik altijd even blij ben met mn vriend
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 17:28
stuivertje
stuivertje is offline
ja! Het gaat echt goed.

Het was eerst even wennen. Want hij was al mn beste vriend, en we hebben dezelfde vriendengroep. Om daar even onze draai opnieuw in te vinden. Maar dat werkt nu echt goed.
Ik ben er wel achtergekomen, dat ik redelijk jaloers kan zijn, maar ja, dat ligt aan mij, en dan denk ik weer even rationeel na, en ik laat dat dus ook niet tot uiting komen.

Verder geen probleempjes of wat dan ook!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 17:37
Verwijderd
Ik ben op dit moment heel gelukkig met mijn vriend en onze relatie.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 17:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MonkeyBeer schreef op 03-07-2004 @ 20:38 :
Ik ben niet gelukkig met de relatie die ik heb, want ik heb er geen.
Oud 04-07-2004, 18:49
Verwijderd
Ik ben gelukkig met mijn relatie, 15 mnd, en het gaat nog steeds goed. We hebbennog nooit op het punt gestaan om het uit te maken of er zelfs maar aan gedacht (Voorzover ik weet) we hebben uiteraard onze akkefietjes, kleine ruzie's maar we hebben eigenlijk nog maar 1 keer dikke ruzie gehad, en dat duurde ook niet lang.
Alleen mijn vriend is noggal gierig, niet in de zin van dat hij niks wil weggeven e.d. hij zou zo zn laatste shirt uit de kast pakken als een vriend em nodig had ofzo, maar hij koopt nooit dingen die die zelf nodig heeft "te duur" "kan lateR" "heb et niet ECHT nodig" "neah" da's enige wat me soms een beetje tegenzit aan em, tis zo frustrerend om met em te gaan shoppen en hij wil mij van alles kopen maar geen dingen die hij echt nodig heeft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2004, 19:07
MissMorena
MissMorena is offline
Niet gelukkig omdat we op dit moment ruzie hebben en hij is voor 5,5 week op vakantie dus..ik hoop niet dat deze ruzie onze relatie stuk maakt van 2jaar en een maand!!
En iets willen veranderen??? duhh niemand is echt helemaal perfect maar dat lijkt me ook saai.. geen meningsverschillen hebben enzo
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 20:13
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
iedje schreef op 04-07-2004 @ 13:52 :
gelukkig? absoluut, maar dat betekent echt niet dat ik altijd even blij ben met mn vriend

ik vind dit wel heel geweldig verwoord
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 17:42
Miss_Sabrina
Miss_Sabrina is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 03-07-2004 @ 20:18 :
Hoe gelukkig ben je met je relatie? Ik bedoel eigenlijk zou je altijd heel erg gelukkig moeten zijn denk ik, maar vaak hoor je toch dat het niet helemaal goed zit tussen 2 mensen. Probleem hiermee, onzeker daarover, boos om dit, verdrietig om dat...

Hoe zit dat bij jou?? Gelukkig, en blij dat je een relatie hebt? Of zou je toch wel een hoop dingen willen veranderen?
Ik ben heel gelukkig en we vertrouwen elkaar maar er is maar een probleem want hij werkt en woont in China en Indonesie...
Oud 05-07-2004, 20:43
I-alone
I-alone is offline
Ik ben blij zoals het nu gaat, we hebben erg veel lol samen, zien elkaar in het weekend, vaker hoeft van mij ook niet echt en kan ook niet vanwege zijn werk...

Als we samen zijn hebben we het allebei naar ons zin, gaan vaak een stuk wandelen of shoppen
Oud 05-07-2004, 21:36
sientjuh
sientjuh is offline
Gelukkig.
Het enige waar ik mee zit is dat mijn vriend heel makkelijk zonder mij kan ook. Hij gaat straks 2 weken op vakantie, maar de 3 dagen voordat hij weg gaat kunnen we ook niks afspreken, hij gaat namelijk liever surfen. Zijn surfende familieleden zijn er dan, dus dit is zijn enige kans om met hun te gaan surfen dit jaar en ik gun hem dat ook best, maar nu zie ik 'm wel 3 dagen langer niet Ik ben denk ik eerder bereid dat soort dingen op te geven dan hij, hij vindt het wel jammer, maar surfen is nu eenmaal leuk, ik zou voor hem van alles hebben verzet
Oud 06-07-2004, 08:42
Verwijderd
Mjah ik ben hartstikke gelukkig met mijn relatie. De enige dingen die ik zou willen veranderen zijn kleine onzekerheden over mezelf.. dat ik niet goed genoeg voor hem ben ofzo.. En hij.. tsja.. helemaal niks mee.. alleen dat ie veels te goed is voor deze wereld en (ik vind) dat hij wat meer voor zichzelf moet opkomen Maar alles is geweldig hoor!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Ingetjuhh schreef op 04-07-2004 @ 10:58 :
Ik ben gelukkig.
Ik heb een klote jaar achter de rug, en hij is de enige die echt dag en nacht voor me klaar heeft gestaan.
had ik met mn ex ook... Helaas sinds paar dagen uit elkaar (eigen keuze), maar zo is het beter... Weet dat ik nog steeds met alles bij hem terecht kan, en andersom ook! Maar ben in mn relatie dus ongelukkig, maar met wat dr uit gevloeid is, wel gelukkig
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 08:56
huppelmeis
huppelmeis is offline
Ik ben echt super gelukkig met mijn relatie, bijna 9 maandjes, ruzie krijgen lukt gewoon niet eigenlijk, dus dat is gewoon handig. Nog steeds super verliefd en echt geen problemen. Tis gewoon super
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 09:40
angel-nieke
angel-nieke is offline
jah heel erg gelukkig, hebbe ook nog geen problemen gehad... gaat ech super
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:22
korfballer
korfballer is offline
Ja, ik ben ook heel erg gelukkig :-) nog geen ruzies gehad, misschien omdat we nog niet zo heel erg lang hebben (6 maanden). Ik hoop toch dat dit zo blijft :-) Ben nog altijd even verliefd

Ik hoor sommige van jullie denken, ehhm je ben pas 15...dit lijkt me dus geen echte relatie! Ik ben een meisje dat niet zomaar elke jongen neemt. Een jongen moet voor mij dus heel bijzonder zijn! en dat is hij zeker! Daarom denk ik ook dat deze relatie nog een hele tijd stand houdt!
Oud 07-07-2004, 12:00
Jules
Jules is offline
Ja ben gelukkig.

Laatst goed gepraat, dus de dingen waar ik eerder steeds raar/moeilijk over deed, begrijpt hij nu. En ik hoef niet meer raar/moeilijk te doen. Ik denk dat we allebei wel onze 'plek' gevonden hebben.
Oud 07-07-2004, 12:06
Hagel
Hagel is offline
Ja ik ben gelukkig behalve dan met het feit dat hij voor zijn studie nu in Noorwegen zit, en volgend jaar weer een half jaar en dat jaar derop nog een keer
Oud 07-07-2004, 12:37
Verwijderd
ik ben heel gelukkig!

natuurlijk is het niet altijd koek en ei maar het gaat heel erg goed en ik hoop nog heel lang haar vriendje te zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 12:44
Drez
Drez is offline
Citaat:
iedje schreef op 04-07-2004 @ 13:52 :
Oud 07-07-2004, 13:11
Verwijderd
Wat een gelukkige mensen hier allemaal. Of antwoorden mensen die niet gelukkig zijn gewoon niet

Als ik om me heen kijk naar relatie's, dan is het echt niet altijd even goed...

Zelf heb ik wel een goede relatie, en ik ben zelfs bijna altijd heel erg blij met mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:01
Alistar
Alistar is offline
Ik ben gelukkig in mn relatie, omdat ik van mn vriend eigenlijk alles krijg wat ik wil (vertrouwen, heel erg veel liefde, aandacht, complimentjes) En een heleboel mensne vinden ons ook goed bij elkaar passen, mensen die hem heel goed kennen vooral.
Ik zou trouwens ook niet bij m blijven als ik niet gelukkig zou zijn. Dat hebik in mn vorige relatie wel gedaan, ik had t al veel eerder moeten uitmaken. Maarja, daar heb ik dus wel van geleerd: niet in n relatie blijven hangen als je niet echt gelukkig bent
Oud 07-07-2004, 20:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
tis niet echt een relatie te noemen wat ik heb, maar t komt min of meer in de buurt. ik ben er wel blij mee dat we t allebei niet te serieus nemen, daarom gaat t ook goed. en we zijn geen van beiden jaloers ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 22:47
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben heel erg gelukkig met mijn relatie.
We kunne het ontzettend goed met elkaar vinden, maken erg vel lol, hebben dezelfde soort humor, geven elkaar op de juiste momenten liefde en complimentjes, enz.

Kan niet beter!
Oud 07-07-2004, 23:34
Pixxa
Pixxa is offline
2duimpjes omhoog voor mij en mn vriendin!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 20:57
Hekkel
Hekkel is offline
ben echt heel gelukkig, we zijn nog niet lang samen (morgen 2 weken maar ze is al 8 dagen op vakantie )
maar ik kan echt mezelf zijn bij haar en ik ben een verlegen type maar zij is de eerste persoon waarbij ik me echt op mij gemak voel ...
ik hou ook echt superveel van haar, dat heb ik nog nooit voor iemand gevoeld en hoop dan ook dat we lang samenblijven, voor mij mag het blijven duren
Oud 08-07-2004, 21:26
Chosen
Chosen is offline
Ik ben heel gelukkig met mn vriendin, nuff said. Vanaf overmorgen moet ik dr 3 weken gaan missen K hoop dat ik het overleef.... maarja daar hebben we Hertog Jan voor he .
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 21:48
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik was niet gelukkig, niet meer. dus nu is het uit
Oud 11-07-2004, 12:42
Fa Sai
Fa Sai is offline
Het gaat z´n gangetje he. Ik denk dat als je je gelukkig voelt met jezelf, dat je je in je relatie ook wel okee voelt. Mijn geluk hangt niet van hem of onze relatie af, maar van mezelf. Gelukkig zijn we goede vrienden van elkaar, en kunnen we elkaar goed uitstaan, ook als we 24 uur op elkaars lip zitten.
Maar ik ga over een maand 5 maanden naar het buitenland, dus dan zie ik hem 5 maanden niet. Is jammer, maar ik denk dat ik daar voldoende afleiding zal hebben, en ik ga er gewoon iets leuks van maken! Ik bedoel, het zou wel heel triest zijn als je je van je plannen af laat houden door je vriend, volgens mij is dat een graadmeter van hoe gelukkig je bent met jezelf.
Oud 11-07-2004, 13:03
kiekje
kiekje is offline
ik ben supergelukkig met mn relatie echt NEVER BEEN HAPPIER!!!!
Oud 14-07-2004, 10:25
K-elli-e
K-elli-e is offline
IK BEN ONWIJS GELUKKIG...heb nu halfjaar verkering, en we hebben nauwelijks ruzie gehad.. Natuurlijk zijn er soms wel dingetjes..maar ik ben wel gelukkig
Reageren

Regels voor berichten