Advertentie | |
|
![]() |
|
Wel leuk dat Bush dood gaat!
Als dit verhaal serieus genomen moet worden is het totaal geen succes. Maar als je de wereld van nu een beetje op de hak wil nemen lukt het zeker! Grappig verhaal.
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij wel dan? ![]() Citaat:
||
Citaat:
En het is eigenlijk ook niet de bedoeling dat de dood van Bush als 'leuk' beschouwd wordt. Mensen moeten zoiets hebben van: hopen dat dit nooit werkelijk gebeurd, het einde van de mensheid, hopen dat Bush die Kharggg weet de doden, enzovoort. Anders had ik wel Osama Bin Laden of zo als tegenstander neergezet....maar dat kon niet want dan heb je twee slechteriken tegenover elkaar.
|
Verwijderd
|
Ik vind het idee op zich niet verkeerd. Dat er al orks bestaan in een ander verhaal maakt de naam niet bijster origineel, maar als je zo gauw niet op een andere naam kan komen weten mensen in ieder geval wel wat je bedoelt. Op de een of andere manier vond ik het niet heel erg lekker lezen, ik kan je zo gauw niet vertellen waar het aan ligt. Ik denk dat als je het zelf nog eens goed naleest, echt kritisch bedoel ik, er nog best een paar dingetjes uit te halen zijn die het verhaal wat vloeiender kunnen maken, wat makkelijker om te lezen. Het is niet echt het soort verhaal waar ik van houd, maar ik denk dat mensen die wel van dit soort verhalen houden het best zouden kunnen waarderen. Als het iets makkelijker zou lezen, zou ik het een vrij goed verhaal vinden.
PS: Dat ik vind dat het niet makkelijk leest, komt denk ik ook, omdat het dit keer niet in de ik-vorm is geschreven. Je zegt zelf ook dat je dat normaal wel doet, dus het is niet zo raar dat dit misschien wat moeilijker schrijft en dus wat moeilijker leest (voor mij) dan wat je normaal doet. |
![]() |
|
Toen ik het verhaal las had ik niet het gevoel van 'hopen dat dit nooit in het echt gebeurt'. Ik heb eigenlijk gegniffeld tijdens het lezen, niet omdat het slecht is ofzo. Nee omdat het juist zo onwerkelijk is dat het grappig is.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ten eerste vind ik het heel onrealistisch. Ja ok, ik snap dat het fictie is dat ik inlevensvermogen moet hebben, maar aan de ene kant Orks (die ik gelijk aan het boek LotR koppel.. maar dat lijkt me logisch) en aan de andere kant de mensheid... dat klópt gewoon niet. ![]() Ik zou btw echt 'Orks' veranderen in een andere naam. Nu denk ik gewoon dat je te lui bent om een naam te bedenken. ![]() ![]() Verder zeg je dat de hoofdfiguur in en inslecht is. Dat kan je volgens mij nog veel meer uitwerken. Nu schopt hij een Ork en misbruikt hij vrouwen. Dat kan slechter lijkt me. En het feit dat hij Bush doodt, daar wordt tie alleen maar liever van. ![]() Zo zeg je ergens: "Dit was een zelfmoordmissie, maar zijn orks waren banger van Kharggg dan voor de dood, dus de ork stak de bom aan." Ik geloof je op je woord, maar door je hoofdpersoon meer uit te werken, snap je die Ork ook meer... begrijp je. Tot nu toe heb ik negatief gevoel bij de Ork, maar uit je verhaal moet eigenlijk blijken dat je een soort van medelijden voelt met de Orks, vanwege die in en inslechte Kharggg. Je verhaal kan veel spannender en uitgebreider en grauwer! ![]() "Kharggg pakte zijn mes. Bush schoot een kogel af. Mis. Nog een. Mis. En nog een. Weer mis. En Kharggg kwam grommend dichterbij. Nu schoot George W. raak, maar alleen in Kharggg’s schouder. Kharggg gromde van de pijn, en hakte met een houw de arm met het pistool van Bush’s lijf af." Hierbij onderdruk ik een gaapje... bij wijze van spreken. ![]()
||
Citaat:
Zianoids of: Humargs En dus de hoofdpersoon meer uitwerken, check. Meer excessen en zo, meer gruweldaden. Ik dacht juist dat dat laatste stuk wel behoorlijk spannend was, met dat doorgeladen pistool en dan de hele tijd misschieten, maar goed, zou ik dan toch nog eens over nadenken... En als laatste: Wat heeft iedereen toch tegen Bush???? ![]()
||
Citaat:
Dat laatste stukje, daar kan je veel meer over uitweiden, niet alleen de acties beschrijven maar ook de gedachtes enzovoorts. Zo creër je meer spanning misschien... ? Jij bent voor Bush? Tssk. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim |
![]() |
||
Citaat:
Bush's kracht zit hem ook niet in zijn gevechtskunde, maar in de knoppen die hij op zijn bureau heeft..... ![]() launch SCUD-missiles now!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bush heeft Smart bombs, black hawks, warheads etc etc ![]() Veeeel knopjes. Maar goed, ff ontopic. Je verhaal vindk vreemd, ik kan me niet inleven. Vreemd dat die Aliens nog met Bush te doen hebben. Met de verkiezingen in het vooruitzicht etc ![]() Neem Kerry ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het Einde van de Wereld; Hoe denk jij er over! Rikje18 | 145 | 05-11-2012 14:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De leider van de goden Ieke | 0 | 08-12-2003 20:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Geheim van de Besnorde Kaaskabouters Verwijderd | 4 | 28-01-2003 20:05 | |
Het einde van de evolutie! Kozak | 48 | 03-10-2002 20:28 | |
komt er een eind aan de wereld, en hoe dan? de doornvogel | 52 | 19-09-2002 16:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
GEloven jullie nog in het einde van de wereld? Sjied No Clue | 39 | 15-07-2002 22:37 |