Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2002, 16:24
Wekkerradio
Wekkerradio is offline
Ik vind het echt heel lomp van mezelf dat ik het voel, maar is wel iets waar ik vaak aan denk.

Zijn al veel topics geweest waar jongen zij dat hij liefst een vriendin zonder ervaring wilde hebben, omdat dat beter is voor je zelfvertrouwen dan dat zij meer ervaring heeft dan jou.
Ik heb me tot nu toe bezig gehouden met vingeren en trekken omdat mn exen nie verder wilde dan dat nog. Dat is alweer een jaar geleden voor het laatst geweest. Daarna nog wel gezoend enzo maar verder nie.

Nu ben ik bang dat ik dadelijk geen vriendin meer zou kunnen vinden die nog maagd is ofzo.. klinkt maf (is maybe ook) maar denk nu allemaal van ben alweer 18 bijna iedereen heeft nu al wel wat gedaan van meiden van mn leeftijd..

snappen jullie t?
Is da zo hopelos bed8?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 16:31
Verwijderd
Je moet gewoon niet zeuren als ze niet maagd is... *shrugs*
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 16:34
kippebil
kippebil is offline
'k snap het wel, maar je moet toch niet persé een meisje zoeken die maagd is? als je iets met dat meisje hebt, en jullie houden echt van elkaar, zal ze wel begrijpen dat het de eerste keer misschien niet zo goed lukt, maar daar werk je gewoon aan hé ...

en als je echt iemand wilt die maagd is, der zullen er wel nog genoeg rondlopen hé ... maar kzou er niet echt achter zoeken, laat gewoon komen wat komt ... tgaat wel vanzelf

xxx kim
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 16:42
Wekkerradio
Wekkerradio is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Je moet gewoon niet zeuren als ze niet maagd is... *shrugs*
Ik ben gewoon jongen met de wazige ged8ens dat jongen meisje naar zin moet maken ook op da gebied dus,, en zou me zeker nie op mn gemak voelen als zij dus mij 'instructies' zou geven.
maarja..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 16:48
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Wekkerradio schreef:

Ik ben gewoon jongen met de wazige ged8ens dat jongen meisje naar zin moet maken ook op da gebied dus,, en zou me zeker nie op mn gemak voelen als zij dus mij 'instructies' zou geven.
maarja..
uh.. instructies worden meestal vanuit positief oogpunt gegeven, om het beter te maken (voor beiden.). dus wat is het probleem?
ik ben ook ontmaagd door een meisje die voor mij al met 2 jongens het bed had gedeeld, so what?
Oud 12-05-2002, 17:19
Verwijderd
ghehehe dat heb ik ook wel een beetjuh.
Ik wil een jongen die nog maagd is, want ik ben het zat dat al die jongens hun exen maar voor de rest van hun leven herinneren omdat ze hun eerste keer met hen gehad hebben.
Vooral van die exen die een paar jaar ouder zijn dan de jongen in kwestie, en die het zelf toen al wél gedaan hadden.
Ik wil óók dat iemand mij herinnert voor de rest van z'n leven damnit!!
Okeej dit klinkt zwaar desperate en ik zal hier wel veel commentaar op krijgen maarjaaaaaah jammer dan
Maarjah, de tijd tikt door, dus misschien moet ik, net als al die exen, ook maar een jongen zoeken die 2 jaar jonger is dan ik, tsja, dat zijn dan de opties die nog over zijn he

Neej maarruh...
Ow jij maakt je zorgen over het feit dat je dan niet supergoed zou zijn de eerste keer zie ik....
tsjah....dat boeit me nou weer minder
Ik wil gewoon altijd zow graag veel voor iemand betekenen en op die manier herinnerd worden...... (minderwaardigheidscomplexjuh blabla).

Maar als bij jou het enige probleem is dat je niet goed genoeg zou zijn zou ik denken: don't worry, be happy
Je zei het trouwens wel leuk met dat "instructies geven"
Maar als je er echt zow meej zit moet je dus op zoek gaan naar een jonger iemand ofzow?

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 09:17
Verwijderd
nee het is niet zozeer hopeloos..
kijk ik snap dat je liefst een meisje wilt, waar jij het aan kunt leren. Maar je kunt het ook zo bekijken: jij weet nog niet hoe het moet, dus kun je het beter eerst van haar leren, want als jullie allebei nog van niks weten, lukt het misschien niet!
Dus haar eventuele ervaring kan nog van pas komen!

En hja.. ik lees hier dat al heel veel meisjes die jaren jonger zijn dan mij al seks-ervaring hebben, maar er zijn er ook genoeg van 18 die dat nog niet hebben, en die dan niet zozeer ineens lomp of lelijk zijn, maar die misschien hun 1e keer willen bewaren voor iemand speciaals (jij misschien!)

Dus trek het je niet aan als zij meer ervaring heeft, en als het je echt zo veel boeit, dan moet je een jonger iemand zoeken, daar heb je meer kans bij dat ze nog maagd is.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 10:15
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
uhh..maagd is een relatief begrip, maar tis tog nie erg als ze ee nbejetuh meer ervaring heeft? des te beter kan ze aan geven hoe het moet en wat ze lekker vindt......
Oud 13-05-2002, 12:04
eztah
eztah is offline
Citaat:
Wekkerradio schreef:

maarja..
Seks is iets wat je samen 'ontdekt'.
En ook al is zij meer ervaren dan jij, dan is het ook voor haar weer verschillend en anders met jou. Het maakt dus helemaal niet uit of ze meer ervaring heeft.

En dat een jongen een meisje het naar de zin moet maken vind ik achterhaald, je moet hel elkaar naar de zin maken
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 15:56
Verwijderd
volgens mij lopen er nog genoeg maagden rond hoor.... ik ben zelf 17 en ook nog maagd (kan me eigenlijk geen bal schelen) ben niet echt in so need of meiden/vrouwen.

ps: ben ook niet de mooiste dus dat helpt ook al een handje....
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 16:43
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Wekkerradio schreef:
Ik vind het echt heel lomp van mezelf dat ik het voel, maar is wel iets waar ik vaak aan denk.

Zijn al veel topics geweest waar jongen zij dat hij liefst een vriendin zonder ervaring wilde hebben, omdat dat beter is voor je zelfvertrouwen dan dat zij meer ervaring heeft dan jou.
Ik heb me tot nu toe bezig gehouden met vingeren en trekken omdat mn exen nie verder wilde dan dat nog. Dat is alweer een jaar geleden voor het laatst geweest. Daarna nog wel gezoend enzo maar verder nie.

Nu ben ik bang dat ik dadelijk geen vriendin meer zou kunnen vinden die nog maagd is ofzo.. klinkt maf (is maybe ook) maar denk nu allemaal van ben alweer 18 bijna iedereen heeft nu al wel wat gedaan van meiden van mn leeftijd..

snappen jullie t?
Is da zo hopelos bed8?
je kiest een meisje toch niet omdat ze maagt is ?
Oud 13-05-2002, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Wekkerradio schreef:

maarja..
Euhm, jij wil dus eigenlijk een meisje dat geen ervaring heeft en dus niet weet wat ze het lekkerst vind zodat je het niet fout kunt doen ofzow? Intructies zijn alleen maar goed, op die manier leer je elkaar kennen en heb je hoogstws een geweldig sexleven (works for me), ik vraag dr owk gewoon naar. Vind je dit lekker? wat vind je het lekkerst? enz.

En een meisje dat nog maagd is kan ook weer het nadeel hebben dat ze dan eigenlijk nog ervaring met andere jongens wil hebben ofzow en dat dr zo in de weg gaat zitten dat dat dr verliefdheid gaat overstemmen...

intructies zijn geen kritiek, het is om het te verbeteren. Jij voelt toch niet wat zij voelt dus dan neemt ze het jou echt niet kwalijk als jij niet weet wat voor haar het lekkerst is!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 08:32
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
dat heb ik dus nooit begrepen
dat jongens zoooo graag meisjes willen ontmaagden.
ik heb dat echt liever niet (absoluut niet.)
ik kan niet heel goed uitleggen hoe t zit maar ik wil niet dat een meisje later terugdenkt aan mij als de eerste keer
zeker als een meisje tot *de speciale* wacht voor de eerste keer.. ik voel me dr niet prettig bij.
iemand die dit ook heeft en t me misschien kan uitleggen ?
Oud 14-05-2002, 10:05
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
dat heb ik dus nooit begrepen
dat jongens zoooo graag meisjes willen ontmaagden.
ik heb dat echt liever niet (absoluut niet.)
ik kan niet heel goed uitleggen hoe t zit maar ik wil niet dat een meisje later terugdenkt aan mij als de eerste keer
zeker als een meisje tot *de speciale* wacht voor de eerste keer.. ik voel me dr niet prettig bij.
iemand die dit ook heeft en t me misschien kan uitleggen ?
je ontloopt je verantwoordelijkheidsgevoel?
nee, zonder gekheid... kheb 't zelfde, maar kan ook niet echt bedenken waarom dat nou precies is...

Regels voor berichten