Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: Natuurlijk is het stom als mensen er voortdurend mee te koop lopen dat ze zich slecht voelen enzo. Ik vind het zelf ook vreselijk als mensen op deze manier aandacht proberen te trekken. Maar toch, hoe kan iemand bijvoorbeeld denken dat een depressie de schuld is van degene zelf? Misschien bedoeld deze schrijver het niet zo, maar dit was enkel een voorbeeldje, om aan te duiden dat er zoveel mensen zijn die er zo over denken..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, dit is enorm offtopic. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ nijn* probeer het je niet zo aan te trekken, vooroordelen zullen er altijd zijn, en niet alleen over depressiviteit, en als die jongen dat denkt is dat dan weer mooi zijn probleem, als hij zich eraan ergert ed... het is toch LJ?? dat is toch zo'n soort dagboek, jij (en anderen) mogen daar dus gewoon in opschrijven wat ze voelen en denken... je kan hem evenmin dat recht ontnemen, als hij dat vind, prima toch, laat hem kletsen, jij weet wel beter! liefs, wen
||
Citaat:
Ja ik weet dat ik me het niet zo moet aan trekken, maar toch, ik erger me eraan dat mensen zo naief conclusies kunnen trekken, als ze één keer een 'aandachtsgeval' hebben meegemaakt. Maar zoals Leonoor al zei, dat heeft natuurlijk alles te maken met verschillende meningen. Was gewoon nieuwschierig wat jullie ervan vonden ![]() ..En trouwens, het was niet LJ hoor ![]() Nijn*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een gruwelijke hekel aan gigantische lappen tekst, vind je het erg? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: en je taalgebruik mag je ook wel minderen. Als je toch bezig bent. |
![]() |
||
Citaat:
Fijn trouwens, dat jij wel snel uit je depressie kwam ![]() Nijn*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
evolutie of schepping Ace*Dusty | 286 | 29-10-2003 08:47 | |
Psychologie |
Waaruit ontstaat discriminatie, vooroordelen en racisme? dystopia | 30 | 02-04-2002 18:31 |