Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2004, 00:18
Verwijderd
ik was toen 13 en had volgens mij echt broeken van Cars en dutchy sportschoenen en vage truien met engelse tekst of een nummer erop.

1 jaar later was t meer richting gabbertijd 1995

nu is t toch meer trendy gericht gelukkig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2004, 00:19
Verwijderd
uhm

10 jaar geleden was ik 12, dus brugklasser die met coolcat kleding liep en geen eigen stijl had

dus
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 00:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2004 @ 01:19 :
uhm

10 jaar geleden was ik 12, dus brugklasser die met coolcat kleding liep en geen eigen stijl had

dus
ja dat kan ik me ook nog wel herinneren van klasgenootjes..erg
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 00:21
Verwijderd
man ik had van die spijkerbroeken van de C&A. van jinglers ofzo, heette dat merk. echt té erg

en natuurlijk was je zwáár de man als je nike air max had, want die krengen waren enorm duur (en werden altijd lekgestoken tijdens gym )
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 00:23
Verwijderd
whahaha ja dat lekprikken

damn tijd gaat hard...wat was ik toch een laatbloeier
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 00:24
Verwijderd
oh hier hetzelfde hoor. ik krijg soms echt de indruk dat 'lifestyle awareness' echt iets van de afgelopen vijf jaar is...toen ik een jaartje of dertien, veertien was had niemand enig besef van kledingstijl en dergelijke, iedereen liep gewoon in de spullen die zijn ouders uitzochten
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 00:24
Fog
Fog is offline
toen was ik 7 en droeg ik door mama zelf genaaide kleren van zelf uitgezochte stofjes. en ik was gek op mini spijker rokjes en roze en ik had altijd een strikje in mn haar

en ik was bang voor gabbers.
Oud 11-07-2004, 00:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2004 @ 01:24 :
oh hier hetzelfde hoor. ik krijg soms echt de indruk dat 'lifestyle awareness' echt iets van de afgelopen vijf jaar is...toen ik een jaartje of dertien, veertien was had niemand enig besef van kledingstijl en dergelijke, iedereen liep gewoon in de spullen die zijn ouders uitzochten
wat ik nu zoiets heb is dat de meisjes van begin de puberteit er nu zo uitzien. Dan had ik zoiets van: waarom zag ik dat niet toen ik zo jong was? verkeerd tijdperk qua meisjes
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 00:30
Verwijderd
ja echt hoor. wij zijn ouwe lullen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 00:31
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2004 @ 01:30 :
ja echt hoor. wij zijn ouwe lullen
gelukkig is het maar een getal

Foei, Maarten!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 00:57
Verwijderd
Ik was zeven, droeg jurkjes en roze leggings, geilde op sandalen, had geen vrienden, praatte tegen dode katten, at gras, viste oude bureaustoelen uit de sloot omdat ik dacht dat het UFO's waren en was ontzettend trots op mijn barbie met buigbare knieën. Yeah .
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 01:02
Snuitermans
Snuitermans is offline
Acht jaar, toen de drank veelvoudig vloeide. Ik weet er niets meer van.
Oud 11-07-2004, 03:14
GRRR
GRRR is offline
ik ben emo-tioneler geworden
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 03:56
guess what
guess what is offline
gelukkig errrg veranderd
Oud 11-07-2004, 06:16
Pr0xy
Pr0xy is offline
uhm, volgens mij is dat vrijwel onveranderd, dat zal er mee te maken hebben dat ik niet met de mode en trends meega, omdat ik liever zelf bepaal wat ik doe en draag.
Oud 11-07-2004, 06:28
Verwijderd
ik was toen 9 en ik droeg oilily kleren, ik had een oilily broodtrommel en een laura ashley kamer na een fotoshoot voor de knippie (gordijnen, behang, hemelbedgordijnen etc)
2 jaar later werd ik rebels en had ik een dready en een energiebroek.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 07:24
Kadaver
Kadaver is offline
Ehm toen was ik 13....brugklas...tja overhemden (droeg ik al vanaf mijn zesde ) en (gestreepte) polo's + spijkerbroek en nike gympen.

Spijkerbroeken draag ik nu bijna nooit meer
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 07:36
Laïs
Laïs is offline
Toen was ik 6,eerste leerjaar.
Dus het zal wel niet al te hip geweest zijn.
Oud 11-07-2004, 07:38
Qamra
Qamra is offline
Toen was ik 8, toen kleedde mijn ouders me nog... Hmm..

Volgens mij liep ik gewoon rond in C&A broeken, een trui of t-shirt en roze nikes of LA-gear..
Oud 11-07-2004, 07:41
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Toen was ik 11
Ik wou nooit mee kleren kopen, dus kocht mn moeder ze
Dus, Bertus ten hoor spijkerbroeken, C&A truien, een enorme bril, gemilimeterd haar, want ik wou niet naar de kapper. en vage Celtics schoenen.
Uiteraard werd ik elke dag in elkaar geslagen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 08:37
telluriet
telluriet is offline
10 jaar geleden was ik 5, bijna 6. Dat houdt dus in dat ik op de basisschool zat, daar niks uitvoerde dan m'n vriendjes slaan (en omgekeerd), in de zandbak oorlogje spelen was en me bezig hield met spelletjes zoals knikkeren.

Oud 11-07-2004, 09:43
tuttebel
tuttebel is offline
6jaar.

zelfgemaakte kleren van mamsie. kwas helemaal fan van een mosterdkleurige rib-bermuda met alfred jodocus kwak randjes.
en die bermuda had geen ritssluiting, maar kon je met klitteband aan de zijkant openmaken.

hrum niet hip dus.
en nu ook niet.
Oud 11-07-2004, 11:19
Anteverta
Anteverta is offline
euhm.. 10 jaar geleden was ik 8
was best wel punk met mijn enthousiast overeind staande pony
verder was ik echt een typisch meisje, wilde altijd mooie kleren aan, maar als ik foto's terug zie zag ik er gewoon niet uit.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:00
Verwijderd
Toen was ik negen en een had ik volgens mij nog geen brilletje, dus ik was hotter
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:02
Ragnar
Ragnar is offline
toen was ik 9, toen begon ik pas echt met heerschen, toen begon ik namelijk metal te luisteren \m/
Oud 11-07-2004, 15:04
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 11-07-2004 @ 16:02 :
toen was ik 9, toen begon ik pas echt met heerschen, toen begon ik namelijk metal te luisteren \m/
Kei schattig
Met citaat reageren
schimmel
schimmel is offline
toen was ik 8 en contactgestoord. gelukkig weet ik daar weinig van. ik vond mezelf wel stoer toen.
ik begon overigens 2 a 3 jaar later met metal luisteren, maar dat doe ik bijna niet meer dus nou ben ik nog niet trui
transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik was negen en had heel erg lang gekruld haar. Ik was gek op leggings en had hele leuke zwart/wit geblokte . Ik was fan van de Spice Girls en had natuurlijk ook allemaal kleding met hun erop en van die plateauzolen van de Spice Girls.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
AmnesJAn schreef op 11-07-2004 @ 16:02 :
OMFG, toen al, dat is best vroeg, en je zit er nog steeds in, restecp
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:06
vixen
vixen is offline
Toen was ik 9 en toen was ik een echt paardenmeisje. En ik had heel erg lelijke kleren, welke weet ik alleen niet meer. En ik had een heel lelijk kapsel en een bril.
Oud 11-07-2004, 15:10
frozenfountain
frozenfountain is offline
Toen ik 9 was droeg ik Energie en Cars spijkerbroeken en ik had ook groene nike air max. Oh god
Verder droeg ik veel C&A en V&D kleding.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:13
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
toen ik 8 was was ik stoer

ik speelde alleen met jongens en had 1 keer iemands tanden uit de mond geslagen

Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:23
Verwijderd
ik was toen 6, had altijd allerlei soorten vlechten/ staarten, kleurige jurken met kanten kragen, en grote strikken op mn kop.

nu heb ik kort haar, een hypermoderne (( roze bril, ben ik toch wel een stuk langer, haat jurken, geef wel om kleding, maar ben ook dol op afgetrapte kleding.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:26
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
9, en ik zag er gay uit.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:27
Verwijderd
Ik was toen net 8 en meestal droeg ik kleding van Oilily of Lapagayo. Ohja, ik was ook helemaal gek van lakschoenen. Ja, ik was al vroeg hip
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:30
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 11-07-2004 @ 16:27 :
Ik was toen net 8 en meestal droeg ik kleding van Oilily of Lapagayo. Ohja, ik was ook helemaal gek van lakschoenen. Ja, ik was al vroeg hip
oja, ik had een Lapagayo jas. En de papegaai die ik erbij kreeg had ik aan m'n sleutels hangen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 11-07-2004 @ 16:30 :
oja, ik had een Lapagayo jas. En de papegaai die ik erbij kreeg had ik aan m'n sleutels hangen
OMG ik ook, daarom wou ik daar ook altijd kleren van om die papagaai te scoren!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 16:01
Glory
Glory is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 11-07-2004 @ 16:30 :
Hihihi. Mijn moeder zag mij als een Lapagayo aankleed pop. Ze heeft heel veel van die truien bewaard Verder droeg ik altijd veel kleuren en truien met appels en peren. Mijn moeder vond zwart zo ouwelijk. Zelf vond ik afgeknipte broeken met rafels altijd erg stoer

Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 16:07.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 16:08
Hagel
Hagel is offline
10 jaar geleden was ik 11 en zat ik nog in groep 8, toen had ik geen lifestyle en moest ik de kleding uit mijn moeders kledingwinkel aan en liep ik dus in Lapagayo, oilily, Barbera Farber en dergelijke lelijke merken, ik was wel fan van Bonjovi en Queen maar ik luisterde ook Rene froger. Pas toen ik 13 was begon ik wat te veranderen en te puberen.

Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 16:10.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 16:10
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Toen ik 8 jaar was was ik net zoals nu heel lief en ik droeg leuke spijkerjurken met van die prachtige grote strikken in mijn haar en van die ontzettend lompelaarzen waarin je voeten 3x zo groot lijken of de echte all stars
Oud 11-07-2004, 16:54
justakid
justakid is offline
op mijn 10de ongeveer ging ik voor t eerst naar skateboard winkels enzo.. daarna droeg ik voornamelijk jongens kleding. de laatste jaren iets minder. vooral het laatste jaar (of laatste 2) ben ik meer meisjes kleding gaan dragen.
Oud 11-07-2004, 17:13
merels
merels is offline
toen ik zeven was droeg ik waarschijnlijk veel jongens kleren maar ik had ool veel ontzettend lelijke jurkjes.
Ik droeg veel sportkleding omdat ik veel sportte en mn moeder toen ook in de sportbranche zat.
Oud 11-07-2004, 17:24
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Toen was ik 6 en begon ik met het proberen Nikes te bemachtigen met de langste naam.

De volgorde van Nikes die ik heb gehad, te beginnen bij de eerste:

Nike Air
Nike Air Max
Nike Air Max Triax
Nike Air Max Triax Series
Nike Air Max Cross Training (Hier had ik mijn doel bereikt en ben ik gestopt met deze lelijke schoenen te dragen)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:28
Myuki
Myuki is offline
Ja toen was ik 6...

toen had ik helemaal geen lifestyle...

(nu nog steeds niet )
Oud 11-07-2004, 17:32
ythguaN
ythguaN is offline
IK was 6 droeg van die wannabe allstars, een afgeknipte lange broek (met rafels ), vond bier nog vies, begon net met voetballen, droeg kleding met van die engelse basketbal/american football teksten en nummers, en was nog vet schattig (met van die rooie wangetjes ).

Dus ik ben eigelijk nix veranderd
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:35
Faery
Faery is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 11-07-2004 @ 18:24 :
Toen was ik 6 en begon ik met het proberen Nikes te bemachtigen met de langste naam.

De volgorde van Nikes die ik heb gehad, te beginnen bij de eerste:

Nike Air
Nike Air Max
Nike Air Max Triax
Nike Air Max Triax Series
Nike Air Max Cross Training (Hier had ik mijn doel bereikt en ben ik gestopt met deze lelijke schoenen te dragen)
Nike Air Max Triax Leather Junior!

Cool dat je daarmee bent op je 10e
Oud 11-07-2004, 17:39
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Faery schreef op 11-07-2004 @ 18:35 :
Nike Air Max Triax Leather Junior!

Cool dat je daarmee bent op je 10e
Never heard off!

Maar toen ik 6 was kon ik toch niet meer dan 5 Engelse woorden achter elkaar lezen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 17:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik was 5, droeg zelfgemaakte dingetjes van oma en had lange donkerbruine pijpenkrullen. ik was echt een popje.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 18:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik droeg (strakke) spijkerbroeken van de jongensafdeling en wijde t-shirts met veelal cartoon print.
Nu draag ik wijde spijkerbroeken en strakke(re) t-shirts, veelal met bandprint.
Oud 11-07-2004, 18:57
Dith
Dith is offline
Ik was toen 6 en had alleen maar kleren van Lapagayo, Oilily, Barbera Farber etc. Ik was altijd bang dat mijn kleren vies zouden worden en dat mensen zouden denken dat ik een jongen was. Verder had ik een roze met gele bril en had ik dun blond haar en altijd een staartje met een roze elastiekje.
Ik had ook nog van die lakschoentjes en witte sokjes met een kantrandje.
Totdat ik, denk ik, 10 jaar was droeg ik die kleren.

Ik heb nu nog veel van mijn jurkjes ergens in een kast hangen en mijn bril heb ik ook nog altijd bewaard.
Reageren

Regels voor berichten