Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is ook vreemd dat ik bij soulseek mensen die niet in m'n lijs staan wel alle files kan zien en voor mensen die wel in m'n lijst staan zie ik niets....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Verder moet je dus even uitvogelen welke poorten er worden bebruikt voor soulseek en bestanden verzenden met msn (daarbij wil dit wel eens helpen). Vervolgens moet je die poorten op je router openzetten of forwarden (weet er ook het fijne niet van). Hoe je dat doet vind je in de handleiding van je router. |
![]() |
||
De verbinding tussen jouw pc en internet werkt via poorten.
Wanneer er een router/firewall tussenkomt worden al die poorten automatisch gesloten. Voor sommige programma's moet je soms poorten openzetten en dan meteen de verbinding door die poort naar jouw pc doorsturen -> poorten forwarden. Voor soulseek moet je poort TCP 2234 openen. En voor msn messenger: Voice: tcp/udp 6901 Filetransfer: tcp 6891 t/m 6900 Offtopic: Citaat:
![]() Maar je hebt wel helemaal gelijk, Krekker. ![]()
Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 13:01. |
![]() |
||
Citaat:
Ah, ok.....En enig idee hoe ik dat doe? ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Software & Hardware |
[msn] Kan geen files verzenden Aragorn | 11 | 02-01-2003 05:00 | |
Software & Hardware |
[msn] Geen bestanden kunnen verzenden Rollie | 15 | 13-10-2002 15:36 | |
Software & Hardware |
[MSN] Krijg geen verbinding bij bestanden en videovergaderingen Tiger_Wolf | 5 | 26-06-2002 19:09 | |
Software & Hardware |
onnodige firewall? Frank | 2 | 14-06-2002 11:35 | |
Software & Hardware |
msn probleempje ice-dive | 6 | 06-05-2002 11:07 |