Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2 redenen: ik ben te lui om aan dit dinges een vervolg te verbinden en omdat ik ook niet meer wist hoe ik het moest afmaken. Open einde dus, gebruik je inbeelding. Het heft in handen nemen is een uitdrukking, hier gebruikt omdat hij zijn woning opruimt en zichzelf zogezegd verfrist. Eigenlijk heb je geen fouten gevonden. ![]() Charlotte, die men slaat op heel de buurt, niemand heeft daar internet aansluiting. Is dat fout dan? Ik volg je als je bevestigd ![]() Dank Soapsie, nijn en grim. Uiteraard ook charlotte ![]() én Signy. Omdat je de moeite genomen hebt om mijn stuk te lezen. Thnx all. ![]() Nemo nog steeds onder voorbehoud, ik geloof echt dat dit een ghostaccouny is. Een lafaard in onze rangen.
||
Citaat:
![]() Dat het een open einde is, zie ik ook wel. Het is zo open als het maar kan. Niet mijn smaak, maar dat hoeft ook niet. Ik gaf alleen mijn mening weer, kan geen kwaad lijkt me.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
samen tot het einde AnnieBannie | 2 | 26-09-2014 14:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Het begin van het einde Verwijderd | 5 | 18-07-2006 09:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Het eind van de wereld... Gothic | 4 | 09-03-2002 16:04 | |
Verhalen & Gedichten |