Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Alhoewel ik wel één dode pixel heb (kleur rood). Maar zoveel valt het niet op. Wel tijdens film kijken soms, maar dat doe ik sowieso niet op deze TFT maar op mijn geil plasma scherm. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Veel geld opzich wel, maar ik heb er erg veel films mee gekeken met z'n allen, dus qua plezier heb ik het er wel uitgehaald. Zeker in combinatie met een geile surround audioset is het gewoon stoer film kijken. ![]() Ik heb er eigenlijk nog geen echte problemen mee gehad, alleen vind ik het jammer dat er geen digitale DVI aansluiting opzit, alleen D-Sub (analoog). Maarja het is alweer een scherm van een paar jaartjes geleden. Citaat:
![]() Ik zie het verschil hier nauwelijks, komt misschien door mijn lettertype. Maar het was inderdaad hoofdletter i en kleine letter l, dus Il <-- verschil zie ik niet/nauwelijks. Gewoon verticaal streepje. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Voor de test zelf: Nokia Monitor test is echt geweldig en als het voor films is zou ik gewoon een dvd die de THX-tests aan boord heeft (o.a. Finding Nemo). Die THX tests zijn eigenlijk voor dvd-spelers maar op pc werken ze ook natuurlijk. Daarmee kan je nagaan of het beeld vervormd wordt, contrast en helderheid goed ingesteld is en een beetje surround testen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||